Kas seda patchi on kusagil leida ka juba? Nimelt ostsin eile just Radeon 9200 kaardi ja jube jube, mida need puud teevad, sõita on ikka väga halb.xaus kirjutas:Richard Burns Rally on vaikselt jõudnud ka meie poelettidele ja peaks ühte asja mainima. Need kel on Radeon 8500, 9000, 9100 või 9200 seeria graafikakaardid parem hoidke sellest mängust eemale, enne kui patch valmis tehakse, kuna puud ja pealtvaatajad kas puuduvad või vilguvad ja muudavad mängimise võimatuks. Ise kannatan selle käes praegu ja loen välismaa foorumeid pingsalt, et leida veale lahendust, kuid hetkel suudan vaid jagada oma muret teiste saatusekaaslastega.
Richard Burns Rally
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Reactions: 0
www.rtmg.fusionxhost.com/wrs
Päris huvitavaks on seal läinud.
Nüüd hakkame vaikselt teostama neid eesmärke mis algul plaanis oli.
Näiteks viimane ralli võit oli väga napp, 0,14 sekundit ainult!
Päris huvitavaks on seal läinud.
Nüüd hakkame vaikselt teostama neid eesmärke mis algul plaanis oli.
Näiteks viimane ralli võit oli väga napp, 0,14 sekundit ainult!

"Come on, you can see more than that"
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Puude vilkumise probleem olevat nüüd parandatud. Tuleb minna ati kodulehele(www.ati.com) ja installida kõige uuemad draiverid.ahti159 kirjutas:Sul on täitsa õigus! Saaks nad need puude vilkumised ka veel ära lahendatud. Muidu võib varsti silmaarsti aja kinni panna.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 148
- Liitunud: 27 Okt 2004, 02:40
- Asukoht: Tallinn
ma olen ajast maha jäänud-alles nüüd sain selle mängu.
ootused olid suured ja kõmu mängu ümber paljulubav, aga ennäe- jama minu arust. juhitavusel on reaalsusega liiga vähe pistmist. auto keerab ainult siis kui vajutad gaasi või pidurit (kiirusel 40km/h
). kui kellegil teisel nii ei ole siis olen mina loll lihtsalt.
auto hüpleb nagu oleks õhupall ja kukerpalli teha on lihtsam kui kodus hundiratast visata.
pilt on ilus küll, aga mind isiklikult see pilt niiväga ei huvita kui just auto käitumine ja juhitavus.
krt, lootsin et tuleb midagi paremat kui CMR2, aga läx nagu alati...
ootused olid suured ja kõmu mängu ümber paljulubav, aga ennäe- jama minu arust. juhitavusel on reaalsusega liiga vähe pistmist. auto keerab ainult siis kui vajutad gaasi või pidurit (kiirusel 40km/h

auto hüpleb nagu oleks õhupall ja kukerpalli teha on lihtsam kui kodus hundiratast visata.
pilt on ilus küll, aga mind isiklikult see pilt niiväga ei huvita kui just auto käitumine ja juhitavus.
krt, lootsin et tuleb midagi paremat kui CMR2, aga läx nagu alati...

RALLI ART 
HONDA RACING

HONDA RACING

-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Ka mul olid esimsed tunded sellised. Kuid soovitan soojalt proovi seest pilti ning harjuta nn "vasakujala" pidurdamist. Asi muutus minujaoks vägagi proffessionaalseks ja super heaks mänguks, kui neid 2-e kasutama hakkasin. Alles siis sain aru,et ei ole päris nii nagu CMR-is et lendad 160-ga tagasipöördesse ja kõik on ikka OK.
Proovi-harjuta ning küll meeldima hakkab. PS: väljast pildiga mina vähemalt ei tunnetanud üldse autot! 


Viimati muutis Sparco, 19 Veebr 2005, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ka minul oli alguses väga raske, aga ajapikku olen õppinud seda mängu nautima. Soovitan alustada GB rallist ja unusta ära täisgaas, õpi mängima pedaalidega. Vajuta pidurit juba aegsasti, aga ära võta pidureid suurelt kiiruselt blokki, kuna siis muutub auto tihti juhitamatuks. Alguses ma vaatasin, et need standard ajad on täiesti võimatud ületamiseks, aga nüüd on mul pea igal katsel rekord tehtud. Tõsi, Austraalia ja Prantsusmaa tahavad veel harjutamist, kuna seal pole päris kõik katserekordid veel löödud, aga asfaldil läheb mul juba oluliselt paremini kui mõni kuu tagasi. Üldiselt on mäng väga hea ja sobib hästi nendele, kes tahavad vaeva näha, et katse lõpuni üldse jõuda ja kui eesmärk on juba korraliku aja välja sõitmine, siis tuleb veel rohkem vaeva näha. Autodest soovitan Mitsubishit kruusale ja Citroeni kruusale/asfaldile. Ka Subarud on väga head, aga need nõuavad natuke rohkem harjutamist. 2000 Subaru on juhitavuslt üks parimaid, väga hea auto harjutamiseks, aga ajad jäävad viletsateks ka puhta sõidu puhul, kuna auto mootor on selgelt lahjem.
-
- Reactions: 0
Sai vaheapeal seda mängu veidi palju mängitud, ning viskas kope ette - panin rooli nurka. Aga hiljuti sai jälle rool pihku haaratud - ja no on ikka hea mäng küll. Seega ei oska küll muud arvata, et kui keegi kurdab, et juhtiavus pole reaalne siis see peab olema vist ikka kinni sõiduoskustes 
Muide ka bumper-cam'iga on päris hea sõita - autotunnetus on üllatavalt hea - ja katkine klaas ka ei sega
(olgem ausad, see on mäng kus piiripeal sõites mõned oksad raudselt klaasi lõhuvad).

Muide ka bumper-cam'iga on päris hea sõita - autotunnetus on üllatavalt hea - ja katkine klaas ka ei sega
