Jordan osteti Midlandi poolt üles,siiski jätkab tiimi kommertsasjade juures ka Eddie Jordan.Paraku,see andis tugeva laksu ka lootustele 2006.aastal rohkem autosid stardis näha,kuna sahiibide tiimist (Dubai F1) on seni ainult paar pressiteadet tulnud.Samas,sahiibid olla ikka 48 M dollarit kautsjonit juba ära maksnud.
Ning Williamsi poolt on kuulda,et eelistatumas situatsioonis olla ikkagi Pizzonia : Põhjuseks Petrobrasi papp+Patrick Headi brasiillasest naine ehk head sidemed selle riigiga ja FW jäärapäisus.
Uusi kinnitatud sõitjaid aga lisandunud pole,kuigi Minardi poolt on märke tulnud Kiesa liitumisest.
Viimasel shoot-out'il oli kiireim Heidfeld,Williamsi teine sõitja peaks siis tulevaks esmaspäevaks klaar olema.
Jordanist on kuulda aga niipalju,et uute nimedena on mängu tulnud (pärast Midlandi diili) Dominguez,Montagny ja Davidson.
Minardist-Bruni siirdub GP2 sarja ning Baumgartneri vastu on Stoddartil vist ka huvi kadunud.
Homme peaks siis lõplikult selguma ka 16.tuleva hooaja sõitja ehk siis teine Williams.Heidfeld-tegu minu arust kõige alahinnatuma mehega stardirivis,kuid Pizzoniast ausalt öeldes eriti midagi ei arva.Samas viimase puhul mängib rolli Petrobrasi papp.
Jordani sõitjad peaksid selguma veebruaris,umbes samasse aega jääb ka lahenduse leidmine küsimusele "kas Klien või Liuzzi?".
Sakslasest vormelipiloot Nick Heidfeld sõidab algaval hooajal koos Mark
Webberiga Williamsil teatas F-1 meeskond esmaspäeval.
Nick Heidfeld konkureeris kõige ahvatlevamale seni veel täitmata olnud kohale brasiillase Antonio Pizzoniaga.
Nüüd on uueks F-1 hooajaks vabad veel ainult neli kohta. Oma teise piloodi nime ei ole nimetanud Minardi ja Red Bull Racing. Jordani meeskonna üle võtnud Midlandis on aga vabad veel mõlemad sõitjakohad.
Heidfeld-i üle on küll hea meel. Saab siis näha kui kõva piloot ta tegelikult on. Seni ei ole mees saanud konkurentsi võimelises meeskonnas ennast näidata. Nüüd on tal võimalus olema.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Heidfeld-i üle on küll hea meel. Saab siis näha kui kõva piloot ta tegelikult on. Seni ei ole mees saanud konkurentsi võimelises meeskonnas ennast näidata. Nüüd on tal võimalus olema.
Väga hea uudis! Webber+Heidfeld Williamsis-see meeldib mulle
Ja mulle ei meeldi. Heidfeldist siiski väga midagi arvata ei oska, testil pani küll päris vingelt ja eks näis, tundub andekas tüüp. Webber on mulle küll suht vastukarva tüüp.
Nik Heidfeld tuli kohe kõva avaldusega välja. Vant tahab tulla maailmameistriks. See, et ta sai konkurentsi võimelisse teami on mehel vist katuse pealt ära sõidutanud. Aga see selleks. Eks saame näha mida ta siis suudab.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Noh, se et ta MM'iks saada tahab, pole ju midagi suur avaldus. Mina tahan ka. Üldiselt mina pean Heidfeldi andekamaks kui Webberit. (väga subjektiivne arvamus:))
Erki kirjutas:Noh, se et ta MM'iks saada tahab, pole ju midagi suur avaldus. Mina tahan ka. Üldiselt mina pean Heidfeldi andekamaks kui Webberit. (väga subjektiivne arvamus:))
Teema läheb lukku, et ees käib koma!
nali naljaks , aga Mina arvan samuti, et heidfeld ei ole mingi kõige nõrgem vend, Kui Ta Räikköneniga Sauberis oli, siis Sai aasta peale ühe punkti võrra rohkem punkte vist ju kokku Mina tahaks ka MaailmaMeistriks tulla, aga nu, Vormelit pole antud krt
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
No mulle on jälle Webber rohkem sümpaatsem kui Heidfeld.
Üks põhjus on see, et Webber ei lähe kohe utoopiliseks kui sattus heasse tiimi ja Webber näitas kiirust ka Jaguariga.
Unistage aga, mina ei taha üldse F1 MM'iks saada vaid WRC MM'iks
Aga lühidalt, seda ei juhtu kui mul just pole suurt krõbiseva laadungit.
RudiTurbo kirjutas:Teema läheb lukku, et ees käib koma!
Mis kohe lukku?
Selles suhtes et minu emakeele õpetaja on püüdnud kogu aeg seda välja loputada, et et'i ette käib koma. See on see asi mida algklassides õpetatakse et kui, et, aga jne ette koma. Osalause piiridele käib koma vist.
Frank kirjutas:No mulle on jälle Webber rohkem sümpaatsem kui Heidfeld.
Üks põhjus on see, et Webber ei lähe kohe utoopiliseks kui sattus heasse tiimi ja Webber näitas kiirust ka Jaguariga.
Seda ma silmas pidasingi. Webber ei hakkanud kohe veksleid välja viskama, et kus ma nüüd lajatan ja teen kõigile ära. Heidfeld sai vahetult ennem esitlust teada, et sõidab põhikohaga Williamsis ja siis kohe pressikonverentsil viskas selle veksli välja.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Nik Heidfeld tuli kohe kõva avaldusega välja. Vant tahab tulla maailmameistriks. See, et ta sai konkurentsi võimelisse teami on mehel vist katuse pealt ära sõidutanud.
Aga iseenesest väga hea, et lõpuks ometi heasse tiimi sai, edu talle
Hmmm...Mäletamist mööda domineeris Heidfeld aastal 1999 täielikult F3000 sarja ning ta on seni viimane mees,kes 3000 tiitli järel otse F1 rooli sai.Ning seni on ta enamalt-jaolt (kui ehk 2003 välja jätta) pidevalt oma tiimikaaslasest kiirem olnud,eelmisel aastal tollase Jordani saaniga oli ta päris tihti ees nii mõnestki Toyotast ja Jaguarist...
Ja ärgem unustagem,et Räikköneni palkamisel McLarenisse aitas väga palju kaasa "vitamiin H".Minu arust Willliamsil sel aastal tegu väga tugeva ja üllatusvõimelise koosseisuga,kus kummalgi osalisel pole varem üleüldse olnud võimalust tippauto roolis võistelda.
Kui muudest tiimidest rääkida,siis tänu Midlandi diilile ning Trevor Carlini asumisele Jordani spordidirektori kohale,pakutakse Jordani kohti hoopis Karthikeyanile ja Monteirole.Mõlemad kunagi Carlini tiimis väiksemates sarjades võistelnud...
Nüüd siis viimane inf,et Jordani roolis tõesti Karthikeyan ja Monteiro,kahe peale meestel 0 GP-starti.Karthikeyani näol tegu esimese indialasega ja Monteiro peaks siis olema neljas portugallane F1 roolis.Seega Carlin puksis Doornbosi ja Glocki kohtade jagamiselt kõrvale.
Ja Minardi kohta niipalju,et Stoddarti sõnul on nende teine piloot varasema Minardi-kogemusega eurooplane.Kõik see ning testsõit Misanos viitavad Kiesa palkamisele,seega peaks ka Taani fännidel olema võimalus oma riigi sõitjale kaasa elada.Temagi oma riigist neljas F1 sõitja.
Siis jääb ainsaks tulipunktiks küsimus "kas Klien või Liuzzi".