Monte Carlo ralli - 3.päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
-Andero-
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 96
Liitunud: 20 Jaan 2004, 21:59
Kontakt:

Postitus Postitas -Andero- »

Igati korralik, asjalik ning arusaadav tabel tõesti!Kiidusõnad ka minu poolt!Väga tubli töö.
Ainult üks küsimus tekkis.Mida tähendab see viimane X seal?
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Sellise asja leiad Lõuna-Eesti Talve teemast :wink:
Erki kirjutas:
Tan kirjutas: Mida tähendab kõige viimane tulp?? Ma mõtlen seda X tulpa kus on mingi suvaline nr???
See pole suvaline number, see number on keerulise arvutusprotsessi (:lol: ) tulemus, mille järgi saab teada, kummal osalejal on kõrgemal kohal olev piloot õieti ära arvautd (võrdse arvu õieti arvatud pilootide puhul)
"Come on, you can see more than that"
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Viimane X on kolmas järjestusalus

mille alusel on järjestatud:
1. punktid
2. boonuspunkid (sõitja õigel koha)
3. kellel on ära arvatud kõrgemal kohal olev sõitja. Ehk siis kui ühel ennustajal on 3. ja 5. sõitja õigel kohal, ja teisel 2. ja 8. siis viimane asub üldtabelis eespool. Suht segane ja natuke imelik, kuna 3+5=8 8/2=4 -> keskmine koht 4 ja samas 2+8=10 10/2=5 -> keskmine koht 5. Selle järgi peaks 3. ja 5. kohal paiknevad piloodid õigesti äraarvanu tabelis eespool olema aga kuna minu Juht ja Õpetaja kasutas sellist süsteemi siis ma ei pidanud vajalikuks seda muuta. :) (Muidugi kui soovi on, võib muudatuse sisse viia:)

(vast saite aru sellest värgist, ma pole just kõige parem seletaja ja tihitpeale ei väljenda ma end küllalt selgelt:)
gaas on endiselt laiffi
RudiTurbo
F1 ekspert
Reactions: 0
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Äkki paneks teema ka ikkagi üles, Monte Rallivõluriks tuli...
Sest Mõned inimesed tundub, et käivad siin ainult Rallivõlurdamas ja nad siia ei vaatagi. Ja hooaja jutt ja arutamine ka ikkagi Rallivõluri teemale.
Vb peaks tegema WRC Area teema ka, kus saab tulemusi arutada ja seletada selle värgi kohta seal midagiganes soovitakse :P
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

studiose kirjutas:
Fulber kirjutas:Märtinilt igati kena esitus, kõiki asjaolusid silmas pidades.
See on nüüd küll ilmselge liialdus minu arust. Kas arvaksid sama kui nt. Duval oleks Loebist minut päevas kehvema tempoga liikunud?

Märtini sõit oli ****, aga vabandatav, ütleks mina. :o

Aga eks nii palju arvamusi kui inimesi ja vast läheb Markko sõit Rootsis juba lõbusamini!
No johhaidii. :evil: Sinusugused virisejad ajavad sõna otses mõttes s***a keema. HALLOOOOOOO, kui sa õieti mäletad, siis mees vahetas tiimi vahepeal. Ta ei sõida enam Fordis. Kui sa nüüd natuke vaatad ka seda, palju mees on totaalselt erinevat autot testida saanud, äkki võtad ikka mõistuse pähe. See mees pole mingi Erki Nool, kes lubab panna kindlalt võistluse kinni ja pärast ütleb lihtsalt, et sorry, aga teivas oli liiga pehme. Märtin ütles ju ise ka maha, et pole mõtet oodata esimestelt rallidelt mingeid tulemusi. Kui sa õige Märtini fänn oleksid, siis sa ei ruigaks selle pärast, et mees uue autoga hooaja avaetapil neljandaks jäi. :evil: :evil:
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Fulber kirjutas:No johhaidii. :evil: Sinusugused virisejad ajavad sõna otses mõttes s***a keema. HALLOOOOOOO, kui sa õieti mäletad, siis mees vahetas tiimi vahepeal. Ta ei sõida enam Fordis. Kui sa nüüd natuke vaatad ka seda, palju mees on totaalselt erinevat autot testida saanud, äkki võtad ikka mõistuse pähe. See mees pole mingi Erki Nool, kes lubab panna kindlalt võistluse kinni ja pärast ütleb lihtsalt, et sorry, aga teivas oli liiga pehme. Märtin ütles ju ise ka maha, et pole mõtet oodata esimestelt rallidelt mingeid tulemusi. Kui sa õige Märtini fänn oleksid, siis sa ei ruigaks selle pärast, et mees uue autoga hooaja avaetapil neljandaks jäi. :evil: :evil:
Aga kas siis polnud kehvasti sõidetud? Ka Garde ja Duval olid esimest korda uue autoga võistlemas. Ka Kresta suutis katsevõidu võtta. Sama tegi Bengue.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

aga samdes tingimustes Märtiniga oli ainult Rovis, kel oli uus auto koos uute rehvidega. selles võrdluses oli ikka Rovis poole lahjem mees. Teistel meestel (Duval, Garde, Kresta, Bengue) oli küll uus auto, aga rehvid olid endised. lisaks on Garde edu taga Märtini ehitatud Ford, mis on teada olevalt asfaladil eriti tugev.
Viimati muutis Fulber, 26 Jaan 2005, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Fulber kirjutas:aga samdes tingimustes Märtiniga oli ainult Rovis, kel oli uus auto koos uute rehvidega. selles võrdluses oli ikka Rovis poole lahjem mees. Teistel meestel (Duval, Garde, Kresta, Bengue) oli küll uus auto, aga rehvid olid endised.
Kui sa nüüd võrdled kui palju Markko jäi maha teistest Pirelliga sõitjatest, siis see vahe polnud üldse masendav. Rehvist oleneb ikka väga palju. Ja tema poolt õige otsus sõita kindla peale lõpuni kui korrata Bosse või Solbergi viga.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

aix kirjutas:
Fulber kirjutas:aga samdes tingimustes Märtiniga oli ainult Rovis, kel oli uus auto koos uute rehvidega. selles võrdluses oli ikka Rovis poole lahjem mees. Teistel meestel (Duval, Garde, Kresta, Bengue) oli küll uus auto, aga rehvid olid endised.
Kui sa nüüd võrdled kui palju Markko jäi maha teistest Pirelliga sõitjatest, siis see vahe polnud üldse masendav. Rehvist oleneb ikka väga palju. Ja tema poolt õige otsus sõita kindla peale lõpuni kui korrata Bosse või Solbergi viga.
seda minagi. :)
studiose
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 50
Liitunud: 04 Mai 2004, 19:18

Postitus Postitas studiose »

Fulber kirjutas: No johhaidii. :evil: Sinusugused virisejad ajavad sõna otses mõttes s***a keema. HALLOOOOOOO, kui sa õieti mäletad, siis mees vahetas tiimi vahepeal. Ta ei sõida enam Fordis. Kui sa nüüd natuke vaatad ka seda, palju mees on totaalselt erinevat autot testida saanud, äkki võtad ikka mõistuse pähe. See mees pole mingi Erki Nool, kes lubab panna kindlalt võistluse kinni ja pärast ütleb lihtsalt, et sorry, aga teivas oli liiga pehme. Märtin ütles ju ise ka maha, et pole mõtet oodata esimestelt rallidelt mingeid tulemusi. Kui sa õige Märtini fänn oleksid, siis sa ei ruigaks selle pärast, et mees uue autoga hooaja avaetapil neljandaks jäi. :evil: :evil:
Halloo ka sulle, Fulber! :D

Vaata, see minu kommentaar, et sõit oli "**** aga vabandatav" ei olnud tegelikult kivi Markko kapsaaeda. Tahtnuks ma teda kritiseerida, öelnuks lihtsalt, et sõit oli ****. Tõesti on õige, et auto ja kummid on Märtinile uued ja õige on ka see, et ta kolmelt esimeselt rallilt enda sõnul suurt tulemust ei püüa. Need ongi need vabandused ja tõesti on nad arvestatavad.

Minu kivi oli mõeldud hoopis selliste fännide kapsaaeda, kes ütlevad suhteliselt masendava sõidu kohta, et hästi läks. Ausust võiks rohkem olla! Kui mõni teine sõitja oleks Märtini asemel 2. Peugeot'd juhtinud ja Grönholmist nii selgelt aeglasem olnud, siis mulle millegipärast tundub, et sina, Fulber, seda "igati kenaks esituseks" ei oleks pidanud.

Aga olgu, minul on oma vaatenurk, sinul oma. Igasuguseid fänne on olemas. Üks ütleb, et Markko on igatpidi kunn ja kui ta ei võida, siis ainult sellepärast, et kärss oli kärnas ja maa oli külmund. Teine ütleb, et seekord läks halvasti, vast läheb teinekord paremini. Eks mõlemad ole omamoodi tublid mehed.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Fulber kirjutas:aga samdes tingimustes Märtiniga oli ainult Rovis, kel oli uus auto koos uute rehvidega. selles võrdluses oli ikka Rovis poole lahjem mees. Teistel meestel (Duval, Garde, Kresta, Bengue) oli küll uus auto, aga rehvid olid endised. lisaks on Garde edu taga Märtini ehitatud Ford, mis on teada olevalt asfaladil eriti tugev.
ja tuligi teiba jutt välja.
rattaga on kah hea sõita
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

studiose kirjutas:Halloo ka sulle, Fulber! :D

Vaata, see minu kommentaar, et sõit oli "**** aga vabandatav" ei olnud tegelikult kivi Markko kapsaaeda. Tahtnuks ma teda kritiseerida, öelnuks lihtsalt, et sõit oli ****. Tõesti on õige, et auto ja kummid on Märtinile uued ja õige on ka see, et ta kolmelt esimeselt rallilt enda sõnul suurt tulemust ei püüa. Need ongi need vabandused ja tõesti on nad arvestatavad.

Minu kivi oli mõeldud hoopis selliste fännide kapsaaeda, kes ütlevad suhteliselt masendava sõidu kohta, et hästi läks. Ausust võiks rohkem olla! Kui mõni teine sõitja oleks Märtini asemel 2. Peugeot'd juhtinud ja Grönholmist nii selgelt aeglasem olnud, siis mulle millegipärast tundub, et sina, Fulber, seda "igati kenaks esituseks" ei oleks pidanud.

Aga olgu, minul on oma vaatenurk, sinul oma. Igasuguseid fänne on olemas. Üks ütleb, et Markko on igatpidi kunn ja kui ta ei võida, siis ainult sellepärast, et kärss oli kärnas ja maa oli külmund. Teine ütleb, et seekord läks halvasti, vast läheb teinekord paremini. Eks mõlemad ole omamoodi tublid mehed.
Kokku lepitud. :)
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Monte Carlo on alati olnud selline loterii tÜÜpi ralli, nagu ka Safari oli. Montes on eluliselt tähtis tunda kohalike teid ja olla enesekindel oma autos/rehvides, mida Markko polnud. Montes on ennegi näiteks Octavia WRC poodiumil olnud, mis ei tähenda, et see auto mujal konkurentsis oleks, tänavu käib see Mitsu kohta ja ma kardan, et kohati ka Fordi kohta. Samas olen Studiose'ga 100% nÕus, Markko katseajad ei kannata kriitikat. Tegu on mehega, kes on asfladil olnud vÕidumees ja oli mullu Montes konkurentsis. TÕsi Prantsuse meeskonnas on raske kohaneda, seda näitasid ka Burns ja McRae, kuna seal kuulatakse Üldjuhul rohkem insenere kui sÕitjaid, erinevalt Inglise tiimidest, kus olukord on vastupidine. Rovisega pole mÕtet Markko sÕitu vÕrrelda, kuna Rovis pole asfaldil kunagi konkurentsis olnud ja pole aslfaldil juba paar aastat sÕita saanud. KÜll aga vÕiks vÕrrelda Burnsiga, kes samuti oli Montes 2002, esimesel rallil Peugeot'ga, tagasihoidlik. Samas Burnsi vabanduseks vÕib tuua selle, et ta ei saanud absoluutselt testida autoga enne Montet! Ning Burnsi esimene poodium tuli alles kolmandalt rallilt, seega vÕib Markko ka Rootsis olla veel poodiumilt väljas.
Kuid ma väga loodan, et hiljemalt Mehhikos on Markko poodiumil ja edaspidi vÕidukonkurentsis, muidu kipub vahe Loebi ja kompaniiga juba liiga suureks venima ja eesmärk on ju endiselt maailmameistritiitel.
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

xaus kirjutas:Monte Carlo on alati olnud selline loterii tÜÜpi ralli, nagu ka Safari oli. Montes on eluliselt tähtis tunda kohalike teid ja olla enesekindel oma autos/rehvides, mida Markko polnud. Montes on ennegi näiteks Octavia WRC poodiumil olnud, mis ei tähenda, et see auto mujal konkurentsis oleks, tänavu käib see Mitsu kohta ja ma kardan, et kohati ka Fordi kohta. Samas olen Studiose'ga 100% nÕus, Markko katseajad ei kannata kriitikat. Tegu on mehega, kes on asfladil olnud vÕidumees ja oli mullu Montes konkurentsis. TÕsi Prantsuse meeskonnas on raske kohaneda, seda näitasid ka Burns ja McRae, kuna seal kuulatakse Üldjuhul rohkem insenere kui sÕitjaid, erinevalt Inglise tiimidest, kus olukord on vastupidine. Rovisega pole mÕtet Markko sÕitu vÕrrelda, kuna Rovis pole asfaldil kunagi konkurentsis olnud ja pole aslfaldil juba paar aastat sÕita saanud. KÜll aga vÕiks vÕrrelda Burnsiga, kes samuti oli Montes 2002, esimesel rallil Peugeot'ga, tagasihoidlik. Samas Burnsi vabanduseks vÕib tuua selle, et ta ei saanud absoluutselt testida autoga enne Montet! Ning Burnsi esimene poodium tuli alles kolmandalt rallilt, seega vÕib Markko ka Rootsis olla veel poodiumilt väljas.
Kuid ma väga loodan, et hiljemalt Mehhikos on Markko poodiumil ja edaspidi vÕidukonkurentsis, muidu kipub vahe Loebi ja kompaniiga juba liiga suureks venima ja eesmärk on ju endiselt maailmameistritiitel.
100% nõus sinu jutuga.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Mul läheb ka vahel mõni asi aia taha. Eks põhjuseid ole alati erinevaid ja vahel tõepoolest ei saa ka teisiti minna. Aga kui kokkuvõttes vaadata siis on asi ikka pees.

Märtilil ei onud Montes õnnestunud ralli. Selliseid sooritusi on nukker vaadata, olgu põhjuseks siis misiganes.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Nukker on loomulikult vaadata kui oma mehel sõit kehvasti läheb. Aga meest ei ole vaja kohe esimese sõidu järel maha kanda. Talle tuleks and vähe hingamis ruumi. Asi oleks teisti kui sellised kehvad sooritused jätkuksid ka hooaja keskel või hooaja teisel poolel. :wink:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta