Monte Carlo ralli - 2.päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Ma võin talle seda öelda, kui ta ise ei mõistaErki kirjutas:Gardekas ei saa ise ka aru, kuidas nii head ajad muudkui tulevad.

Selleks valemiks on järgnev: Ford Focus WRC + Michelin rehvid = hea tulemus
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Teise võistluspäeva järge järjestus siis järgnev:
1. Sebastien Loeb 2.50.34,8
2. Marcus Grönholm +1.54,7
3. Toni Gardemeister +2.08,3
4. Petter Solberg +2.17,5
5. Gilles Panizzi +2.45,1
6. Markko Märtin +3.44,3
7. Roman Kresta +4.24,1
8. Alexandre Bengue +4.58,1
1. Sebastien Loeb 2.50.34,8
2. Marcus Grönholm +1.54,7
3. Toni Gardemeister +2.08,3
4. Petter Solberg +2.17,5
5. Gilles Panizzi +2.45,1
6. Markko Märtin +3.44,3
7. Roman Kresta +4.24,1
8. Alexandre Bengue +4.58,1
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tänase Märtini sõidu järgi tekkis mul huvi vaadata, millega Loix eelmine aasta algul hakkama sai. Igatahes tundub, et palju palju paremini kui Märtin nyyd 307. Kuid juba selle sõidu järgi sai Loix meie käest uut ja vana tunda. Nii et naljakas oli vaadata, praegu räägitaxe et masin vajab harjumist, rehvid vajavad harjumist, võistkond vajab harjumist. Samas kõike seda vajas ju Loix ka. Teada, mida Märtini sõidust väljaspool Eestit elavad inimesed arvavad. peaasi et Märtinit Loixi staatus ei taba ...
Tjah, aga Mul on selline tunne, et Ford on jube hea auto see aasta
Et Märtini tiimi vahetus oli natuke jama tegu.

Et Märtini tiimi vahetus oli natuke jama tegu.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Aga Loix-l ei ole sellist statistikat ette näidata kui seda on Markkol. Ning seda ei tasu karta, et Provera kellegi teise Markko asemel sõitma võtab. Kindlasti on lepingus klausel, et Peugeot peab Markkole tagama täis hooaja. Burns pani ka kala mõnel rallil jõlkus kusagil taga otsas. aga sellegi poolest sõitis kaasa kõik rallid. Muidugi jah Burns oli maailmaeister.arz kirjutas:Tänase Märtini sõidu järgi tekkis mul huvi vaadata, millega Loix eelmine aasta algul hakkama sai. Igatahes tundub, et palju palju paremini kui Märtin nyyd 307. Kuid juba selle sõidu järgi sai Loix meie käest uut ja vana tunda. Nii et naljakas oli vaadata, praegu räägitaxe et masin vajab harjumist, rehvid vajavad harjumist, võistkond vajab harjumist. Samas kõike seda vajas ju Loix ka. Teada, mida Märtini sõidust väljaspool Eestit elavad inimesed arvavad. peaasi et Märtinit Loixi staatus ei taba ...
Viimati muutis Kolin, 22 Jaan 2005, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ei taha mingi "tulihingelise" Märtinifännina kõlada ja lolle vabandusi otsida aga Loix oli Peugeot'ga juba 2003 sügisest sõitnud ja vist kaotas rohkem aega Montes, kui 2 minutit.arz kirjutas:Tänase Märtini sõidu järgi tekkis mul huvi vaadata, millega Loix eelmine aasta algul hakkama sai. Igatahes tundub, et palju palju paremini kui Märtin nyyd 307. Kuid juba selle sõidu järgi sai Loix meie käest uut ja vana tunda. Nii et naljakas oli vaadata, praegu räägitaxe et masin vajab harjumist, rehvid vajavad harjumist, võistkond vajab harjumist. Samas kõike seda vajas ju Loix ka. Teada, mida Märtini sõidust väljaspool Eestit elavad inimesed arvavad. peaasi et Märtinit Loixi staatus ei taba ...
Pealegi pole Loix kunagi eriti millegagi säranud, 90ndate keskel mõnikord küll säras aga sellist suuremat edu pole kunagi olnud.
Siiski usun, et pole hullu ühti, et hooaja edenedes tempo tõuseb.


gaas on endiselt laiffi