M. Stohli Citröen Xsara Wrc on OMV reklaamidega väga seff! Üldistusena võib õelda, et OMV reklaam on niivõrd kaunis, et sobib kokku pea kõigi masinatega .
Strike kirjutas:Loodetavasti on Mitsu testid möödunud positiivselt ja nad suudavad sellel aastal konkureerida juba kõrgemate punktikohtade kui 7-8 eest.
Hmm...Vabandage väga kui see nüüd loll küsimus on, aga mille põhjal eelnevad kommenteerijad järeldavad, et Mitsubishi kõva sammu edasi on teinud ja mille põhjal ta tegija tundub olevat?Kas selle põhjal, et antud videoklipis on Mitsubishi kõige rohkem "eetriaega" saanud?Või oskab keegi midagi muud sealt välja lugeda.Tehnika paneb ikka asjad paika ja Mitsubishil pole aktiivdiferentsiaaligi...See tuleb alles hooaja esimese poole lõpus.Aga mnjah...arendustööd on kõvasti tehtud.Kas ka positiivset, seda näeb mõne päeva pärast...
>
0
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
No mullune Lancer WRC oli vast kõigi aegade ebaõnnestunum WRC-auto, isegi Mitsubishi võiks selle väitega nõustuda. Vaevalt nad muidu hooaega pooleli oleks jätnud. Põhiline probleem oli vastupidavuses, või õigemini selle puudumises. Enne kataloonia rallit ei saanud ükski kolmest noorest piloodist näidata korraliku tulemust ja valdavalt oli selles süüdi auto, mis enne ralli lõppu otsad andis. Nüüd on Mitsu pannud suurt rõhku vastupidavusele ja neil on selleks ka rohkelt aega olnud. Parandatud on mootorit ja turbo süsteemi ning esimest korda Mitsubishi ajaloos on käiguvahetus viidud roolile. Ka aktiivdifferentsiaalid tulevad mängu juba hooaja esimesel poolel, tõsi mitte küll kohe Montes. Kuid tippsõitjate puudumine on jätkuvalt mureks. Mullu näitasid Kataloonias Dani Sola ja Gigi Galli juba arvestatavat kiirust, ent Sola on tänaseks sealt lahkunud ning ka Galli rallide arv on lahtine. Gilles Panizzi ja nende esipiloot Harri Rovanperä on minu silmis vananevad staarid, ent ma annan neile võimaluse tõestada vastupidist.
Ma poleks rovist küll esipiloodiks pannud. aga eks nad tea ise paremini... arvan, et lõppkokkuvõttes on Panizzi temast eespool.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
xaus kirjutas:No mullune Lancer WRC oli vast kõigi aegade ebaõnnestunum WRC-auto, isegi Mitsubishi võiks selle väitega nõustuda.
ehh EI SAA sinu väitega kohe kuidagi nõustuda - ei mina ega mitsu sest ilmselt ikka kõigi aegade ebaõnnestunuma WRC tiitlit jagavad jätkuvalt Mitsu esimene WRC (mis tehti peale seda kõva A ryhma EVO6't) EVO 7 baasil, ning Hyundai...
Minu mälu järgi see esimene oli ikka NII hapu WRC mitsul, et selle järgi tehti kohe pikem (aastane?) paus ja siis prooviti veel pisut asjaga mida nad wrc EVO2'ks kutsusid ja siis oli jälle paus. Ühesõnaga WRC04 oli ikke päris kobe WRC'ga võrreldes Ja veel, et kuskil nägin ma tähistusi WRC, WRC EVO2 ja siis WRC04 ja nüüd siis WRC05... kes täpsemalt mäletab, see parandagu...
Hold your horses, men!
Küll see Mistu ka tuhast tõuseb. Pikaajaline WRC kogemus on ju tiimil tglt olemas. Auto arendus käib ju täie hooga. Eelmisel hooajal naasedes, pärast pausi hooaja keskel, oli juba ilmselgelt näha arenduse tulemusi. Küll see kooslus veel toimima hakkab. Igatahes on nad uue auto kallal selle vähese ajaga rohkem ära teinud, kui seda on nt Škoda terve oma pika Fabia arenduse ajaloo looksul.
Isiklikult nõustuksin siinkohal pigem nendega, kes arvavad, et Panizzi ei ole parim valik. Tuhmunud asfaldikunn ütleks. . Rova seevastu on ikkagi põhimõtteliselt võimeline tasemel esitusi näitama igal pinnasel. Igatahes on ta stabiilsem.
Long live, Mitsubishi WRC!!!
Mina arvan,et Rovanperä on suht kahtlane valik,arvestades tema vanust ja varasemaid esitusi-kohati vägagi kiire,aga see säde puudub.Panizzi-kui auto täpselt tema järgi (nagu 2001/02 Peugeot) oli asfaldil hirmkõva ja raskel kruusal lõpuks ka mitte paha.Kuid arvan,et ka tema seniit on möödas.
Ning eks Rova puhul mängib oma rolli ka Timo Jouhki,ega ta ka kõige stabiilsem sõitja ka pole...
Ma ise arvan, et me peaks nö. Rovisele andma võimaluse ennast tõestada. Senised hooajad on olnud mehel tohutult ebaõnne.
Soomes rallil alustas mega kiirelt, kuid lõpetas teadagi kuidas jne..
Kruusal on Rovis väga kiire ja võitleb hea autoga igal korral poodiumi koha eest. Mina loodan küll, et Rovis teeb sellel aastal Mitsuga korraliku hooaja. Panizzi võib ka mõnel rallil üllatada, kuid arvan, et aasta kokkuvõttes on Rovisel rohkem punkte, kui Panizzil.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P