Kui ehitada autosse turvapuur siis muutub ju auto nii raskeks ja see väikegi minek kaob:D Siis tuleb mootorit teha ja siis paremad vedrud.
Iga juurdeehitus viib järgmise asjani ja see läheks ju liiga kulukaks. Samas inimestel võiks endal ka selline asi olla nagu ohutunnne ja ei pea üle oma võimete sõitma. Ja kui inimesele seda antud ei ole siis ta nagu ei saagi sellega tegeleda ju.
Rahvaralli turvanõuded.
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
esiteks:lugesin eelnevaid postitusi ja mulle jäi silma et räägitakse sellest et inimesed tänavalt ei julge tulla osalema. mul tekkis kohe küsimus: KUI PALJU SIIS TEGELIKULT ON SELLISEID OSALEJAID KES TULEVAD NIISAMA KÄTT PROOVIMA??? Siiamaani olen kohanud 99% samu nägusid. osalemas käib mingi kindel kontingent, kes alast huvitub. juurde tuleb võibolla fanatte, kes kunagi loodavad suurde rallis minna. niisama proovimise pärast ei tulda osalema. seega jätke see "rahva ralli" kõrvale.
enamusel on õiged kruusarehvid. olin ka ise kunagi kruusarehvide vastu. peale seda kui need omale muretsesin sain aru et neid pole vajadust keelata.
teiseks: kui palju on reaalselt osalejaid kes sama autoga ka iga päev tänaval sõidavad? Kas oleks reaalne luua nagu juba välja pakutud standarklass või kuidas iganes seda nimetatakse. Asi ise võiks ju välja näha põhimõtteliselt nagu praegune rahvaralli(pean silmas tartu ja viljandi rahvarallisid) selle erinevusega et autodele on kehtestatud vastavad "rallilikumad" nõuded(puur, rihmad, istmed jne) ning autod vastaksid näiteks E rühma nõuetele. E-rühma auto hind ei ole nii suur ju. loomulikult saab selle suureks ajada, saab alati panna mingil viisil piirangud peale.(näit keelata weebrid, mis hoiavad kokku nii kyttekulu, ülalpidamiskulusid, võimsused ei lähe väga suureks jne jne)
kui osalejaid koguneks 30-50 kanti oleks asjal ju isegi mõtet. katseid ei peagi olema 12 erinevat. sellise autode arvu juures oleks mõeldav ka näit 4 katset 3 korda läbida, mis hoiaks veidi kulusid kokku.
kommentaarid standardklassi ideele on oodatud
enamusel on õiged kruusarehvid. olin ka ise kunagi kruusarehvide vastu. peale seda kui need omale muretsesin sain aru et neid pole vajadust keelata.
teiseks: kui palju on reaalselt osalejaid kes sama autoga ka iga päev tänaval sõidavad? Kas oleks reaalne luua nagu juba välja pakutud standarklass või kuidas iganes seda nimetatakse. Asi ise võiks ju välja näha põhimõtteliselt nagu praegune rahvaralli(pean silmas tartu ja viljandi rahvarallisid) selle erinevusega et autodele on kehtestatud vastavad "rallilikumad" nõuded(puur, rihmad, istmed jne) ning autod vastaksid näiteks E rühma nõuetele. E-rühma auto hind ei ole nii suur ju. loomulikult saab selle suureks ajada, saab alati panna mingil viisil piirangud peale.(näit keelata weebrid, mis hoiavad kokku nii kyttekulu, ülalpidamiskulusid, võimsused ei lähe väga suureks jne jne)
kui osalejaid koguneks 30-50 kanti oleks asjal ju isegi mõtet. katseid ei peagi olema 12 erinevat. sellise autode arvu juures oleks mõeldav ka näit 4 katset 3 korda läbida, mis hoiaks veidi kulusid kokku.
kommentaarid standardklassi ideele on oodatud

mell kirjutas:esiteks:lugesin eelnevaid postitusi ja mulle jäi silma et räägitakse sellest et inimesed tänavalt ei julge tulla osalema. mul tekkis kohe küsimus: KUI PALJU SIIS TEGELIKULT ON SELLISEID OSALEJAID KES TULEVAD NIISAMA KÄTT PROOVIMA??? Siiamaani olen kohanud 99% samu nägusid. osalemas käib mingi kindel kontingent, kes alast huvitub. juurde tuleb võibolla fanatte, kes kunagi loodavad suurde rallis minna. niisama proovimise pärast ei tulda osalema. seega jätke see "rahva ralli" kõrvale.
enamusel on õiged kruusarehvid. olin ka ise kunagi kruusarehvide vastu. peale seda kui need omale muretsesin sain aru et neid pole vajadust keelata.
teiseks: kui palju on reaalselt osalejaid kes sama autoga ka iga päev tänaval sõidavad? Kas oleks reaalne luua nagu juba välja pakutud standarklass või kuidas iganes seda nimetatakse. Asi ise võiks ju välja näha põhimõtteliselt nagu praegune rahvaralli(pean silmas tartu ja viljandi rahvarallisid) selle erinevusega et autodele on kehtestatud vastavad "rallilikumad" nõuded(puur, rihmad, istmed jne) ning autod vastaksid näiteks E rühma nõuetele. E-rühma auto hind ei ole nii suur ju. loomulikult saab selle suureks ajada, saab alati panna mingil viisil piirangud peale.(näit keelata weebrid, mis hoiavad kokku nii kyttekulu, ülalpidamiskulusid, võimsused ei lähe väga suureks jne jne)
kui osalejaid koguneks 30-50 kanti oleks asjal ju isegi mõtet. katseid ei peagi olema 12 erinevat. sellise autode arvu juures oleks mõeldav ka näit 4 katset 3 korda läbida, mis hoiaks veidi kulusid kokku.
kommentaarid standardklassi ideele on oodatud
Täpselt see, mida tahad: http://www.autosport.ee/files/docs/BSC/ECO.doc
Juba talverallil on võimalus käsi valgeks teha

Äkki hakkan millagi ka kiiresti sõitma :p