WRC hooaeg 2005
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
WRC hooaeg 2005
Vaevalt sai 2004 hooaeg läbi kui juba Monte ajakava üleval.
http://rally.racing-live.com/en/
http://rally.racing-live.com/en/
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Ma ei tea kas sellest juttu ka enne on olnud,kuid Mitsu läheb ka Pirellile üle.
"Mitsubishi has also confirmed that it will swap from Michelin to Pirelli tyres."
Ja ka Subaru hakkab vist teist tooli jagama:
"Subaru is expected to agree to multiple number-two drivers after meetings between World Championship team Prodrive and senior Japanese management this week."
"Mitsubishi has also confirmed that it will swap from Michelin to Pirelli tyres."
Ja ka Subaru hakkab vist teist tooli jagama:
"Subaru is expected to agree to multiple number-two drivers after meetings between World Championship team Prodrive and senior Japanese management this week."
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
2005 hooajast veel niipalju. Tulekul on uus reegel, mille järgi WRC autod, mis on pikemad kui 4200 mm, võivad senise 1770 mm asemel olla kuni 1800 mm laiad. Kuid vaid kolm autotootjat kasutavad seda võimalust, Peugeot, Subaru ja Mitsubishi. Skoda on liiga lühike selle reegli jaoks ja Citroen ning Ford ei taha raha kulutada vananeva auto arendamisele. Need 30 mm võivad tunduda tähtsusetud, kuid kuna kolm meeskonda kulutavad miljoneid selle reegli ärakasutamisele, siis on mul alust arvata, et need autod muutuvad kiiremaks, kuid eelkõige paraneb juhitavus.
Ka HANS kaelatugi muutub kohustuslikuks. Mäletatavasti põhjustas kohe alguses vormel 1 sarjas see komplikatsioone Justin Wilsonile ja Rubens Barrichellole. Loodame, et WRC-s saavad kohe kõik piloodid sellega hakkama. Sebastien Loeb on juba väljendanud rahulolematust pärast HANS-i testimist.
Ka HANS kaelatugi muutub kohustuslikuks. Mäletatavasti põhjustas kohe alguses vormel 1 sarjas see komplikatsioone Justin Wilsonile ja Rubens Barrichellole. Loodame, et WRC-s saavad kohe kõik piloodid sellega hakkama. Sebastien Loeb on juba väljendanud rahulolematust pärast HANS-i testimist.
Huvitav mix siis yhtäkki kodale liiga tegema tahetaxe hakata. Kui ainult yx wrc autodest on lyhem kui 4200 mm. koda pole nii tipp tiim ka et ainult nende vastu sellist uuendust vaja olex. Minu meelest jällegi mitte midagi andev reegel juures. Las rahakamad tiimid kulutagu jälle papyyrust, vähem raha omavad aga elagu vana rasva pealt.xaus kirjutas:2005 hooajast veel niipalju. Tulekul on uus reegel, mille järgi WRC autod, mis on pikemad kui 4200 mm, võivad senise 1770 mm asemel olla kuni 1800 mm laiad. Kuid vaid kolm autotootjat kasutavad seda võimalust, Peugeot, Subaru ja Mitsubishi. Skoda on liiga lühike selle reegli jaoks ja Citroen ning Ford ei taha raha kulutada vananeva auto arendamisele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://sport.etv.ee/index.php?047172
Nüüd on asi tehtud ja Mehta maha võetud...
Nüüd on asi tehtud ja Mehta maha võetud...

veteran kirjutas:FIA rallikomisjoni esimeheks valitakse homme ilmselt Shektar Mehta asemel Prantsuse Autospordiliidu president Jacques Regis. Uued töörühmade esimehed järgmisel aastal.Ehk hakkab nüüd midagi õigemas suunas liikuma.
http://www.swedishrally.com/site2005/eng/anmalda.htm
Esimesed registreerunud Rootsi MM-rallile. J-M Latvala Corolla roolis. Eeldatavasti siis tegemist Pykalistö kasutuses olnud ja nüüd Jari Latvalale kuuluva autoga?
Nimekirjas ka Thomas Schie.
Esimesed registreerunud Rootsi MM-rallile. J-M Latvala Corolla roolis. Eeldatavasti siis tegemist Pykalistö kasutuses olnud ja nüüd Jari Latvalale kuuluva autoga?
Nimekirjas ka Thomas Schie.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
FIA avaldas 2005. aasta WRC-sarja reeglid mõni päev tagasi ja ma tegin väikese kokkuvõtte suurematest muudatustest.
1) Esimene suurem muudatus puudutab rallide pikkust. Kui tänavu võis ühe MM-etapi kiiruskatsete kilometraaž olla kuni 400 km, siis 2005. aastal ei tohi see olla enam kui 360 km.
2) Ühel rallil tohib kasutada ainult kahte erinevat rehvimustrit. Erandiks on Monte Carlo, kus tohib kasutada ka kolmandat mustrit, mis võib olla naeltega. Rehvide käsitsi lõikamine on jätkuvalt lubatud.
3) Tootjate MM-sarja registreerinud autotootjate masinate mootorid pitseeritakse kaheks ralliks kinni ja need peavad vastu pidama need kaks rallit. Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist. Rallid on jaotatud kahesteks gruppideks, kus tuleb kasutada sama mootorit:
1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Uus-Meremaa
3. Itaalia ja Türgi
4. Küpros ja Kreeka
5. Soome ja Saksamaa
6. Argentina ja Suurbritannia
7. Jaapan ja Austraalia
8. Prantsusmaa ja Hispaania
4) Ühe hooaja jooksul tohib autotootja kasutada 10. erinevat autokeret kahe piloodi kohta. Autokere täieliku hävingu korral tohib ehitada kuni kaks lisa autokeret, FIA eriloal.
5) Päeva keskel hakkab olema reeglina ainult üks hooldus ja see kestab senise 20 minuti asemel 30 minutit.
6) Testida on lubatud ainult Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias ja Tšehhis.
Kuni neli päeva aastas tohib testida ka Soomes, Rootsis, Kreekas ja Saksamaal, kuid selline testimine tuleb eelnevalt kooskõlastada FIA-ga ja antud ralli korraldajatega.
Autotootja, kes osaleb MM-sarjas esimest aastat, tohib testida üks päev enne rajaga tutvumise algust ükskõik millises riigis, kus ralli parasjagu toimub.
1) Esimene suurem muudatus puudutab rallide pikkust. Kui tänavu võis ühe MM-etapi kiiruskatsete kilometraaž olla kuni 400 km, siis 2005. aastal ei tohi see olla enam kui 360 km.
2) Ühel rallil tohib kasutada ainult kahte erinevat rehvimustrit. Erandiks on Monte Carlo, kus tohib kasutada ka kolmandat mustrit, mis võib olla naeltega. Rehvide käsitsi lõikamine on jätkuvalt lubatud.
3) Tootjate MM-sarja registreerinud autotootjate masinate mootorid pitseeritakse kaheks ralliks kinni ja need peavad vastu pidama need kaks rallit. Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist. Rallid on jaotatud kahesteks gruppideks, kus tuleb kasutada sama mootorit:
1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Uus-Meremaa
3. Itaalia ja Türgi
4. Küpros ja Kreeka
5. Soome ja Saksamaa
6. Argentina ja Suurbritannia
7. Jaapan ja Austraalia
8. Prantsusmaa ja Hispaania
4) Ühe hooaja jooksul tohib autotootja kasutada 10. erinevat autokeret kahe piloodi kohta. Autokere täieliku hävingu korral tohib ehitada kuni kaks lisa autokeret, FIA eriloal.
5) Päeva keskel hakkab olema reeglina ainult üks hooldus ja see kestab senise 20 minuti asemel 30 minutit.
6) Testida on lubatud ainult Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias ja Tšehhis.
Kuni neli päeva aastas tohib testida ka Soomes, Rootsis, Kreekas ja Saksamaal, kuid selline testimine tuleb eelnevalt kooskõlastada FIA-ga ja antud ralli korraldajatega.
Autotootja, kes osaleb MM-sarjas esimest aastat, tohib testida üks päev enne rajaga tutvumise algust ükskõik millises riigis, kus ralli parasjagu toimub.
Aga kui esimesel rallil mootor puruneb siis mis siis järgmisel rallil saab? Ikkagi trahvi?xaus kirjutas:3) Tootjate MM-sarja registreerinud autotootjate masinate mootorid pitseeritakse kaheks ralliks kinni ja need peavad vastu pidama need kaks rallit. Kui ekipaaž jõuab esimese ralli finišisse ja mootor tuleb vahetada enne teist rallit, siis saab antud piloot 20 sekundit trahvi enne teisele rallile startimist. Rallid on jaotatud kahesteks gruppideks, kus tuleb kasutada sama mootorit:
1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Uus-Meremaa
3. Itaalia ja Türgi
4. Küpros ja Kreeka
5. Soome ja Saksamaa
6. Argentina ja Suurbritannia
7. Jaapan ja Austraalia
8. Prantsusmaa ja Hispaania
Ja üleüldse, mootoripurunemise eest, mis üldiselt siiski piloodi viga pol, pilooti karistada on äärmiselt tobe, minumeelest. Kas teha nii, et see vahetatud mootoriga auto tehasepunkte ei too või tehaseautode arvestuses anda 20 sekki juurde või midagi muud teha äkki. Aga see läheks juba liiga keeruliseks...
gaas on endiselt laiffi
Superally reeglite järgi jääb nii, et esimesel või teisel päeval katkestanud saavad järgmisel päeval jätkata. Iga ärajäänud katse eest lisatakse 5 minutit kas sama FIA Priority kiireimale ajale või siis ilma priorityta sõitjatele klassi kiireima järgi. Kui katkestatakse peale viimast katset, siis lisandub 5 minutit viimase katse ajale.
Kui ma õigesti aru sain, siis vastavalt nendele reegiltele võib ka mootorit peale katkestamist vahetada ja selle eest saab trahvi superally reeglite järgi.
On nii või?
Kui ma õigesti aru sain, siis vastavalt nendele reegiltele võib ka mootorit peale katkestamist vahetada ja selle eest saab trahvi superally reeglite järgi.
On nii või?

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
kakuke kirjutas:.
Kui ma õigesti aru sain, siis vastavalt nendele reegiltele võib ka mootorit peale katkestamist vahetada ja selle eest saab trahvi superally reeglite järgi.
On nii või?
See jääb natuke segaseks jah. Kui peale katkestamist mootorit vahetatakse kuidas nad siis seda trahvi arvestavad.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi