Huvitav, kuidas oleks hetkel kiiruse vahekorrad. Ma mõtlen, et kui praegu neli-viis paremat meest ühele ja samale trassile paisata, kas oleks Märtin ka aeglasem? Ehk siis kui hästi on mees 307 oma käpa alla saanud?
Peugeotil on kõige vingem mootor, juba kõrv ütleb et seal on jõudu rohkem.
Sõitis ju Bosse nelja käiguga tihti kiiremini kui teised kuuega, Soomes sai ju kolmega ka päris head aega näidatud
Probleemiks ei ole mitte sirgjooneline kiirendus vaid kurvid, ei tea ju millise käiguga sõita. Hooaja keskel näitas WRC kokkuvõttes kuidas Bosse pidi kõvasti palju rohkem käiku vahetama, kuna ei teadnud millise käiguga sõita. Teoorias oleks asi pidanud teisiti olema, et pikemad käigud võimaldaks vähem vahetusi ja seeläbi nii ajalist võitu kui kasti säästu.
on välja arvestatud, et kui autod on võrdsed, siis pirelli rehviga kaotab auto kuskil 0.4 sekundit 1 km peale, seega on see üsna palju, kuid kuna autod pole kunagi täpselt võrdsed ja ühekiired , siis see üldiselt ei loe.
Fulber kirjutas:on välja arvestatud, et kui autod on võrdsed, siis pirelli rehviga kaotab auto kuskil 0.4 sekundit 1 km peale, seega on see üsna palju, kuid kuna autod pole kunagi täpselt võrdsed ja ühekiired , siis see üldiselt ei loe.
kust selline info pärineb? ja seda igal teekattel?
Fulber kirjutas:on välja arvestatud, et kui autod on võrdsed, siis pirelli rehviga kaotab auto kuskil 0.4 sekundit 1 km peale, seega on see üsna palju, kuid kuna autod pole kunagi täpselt võrdsed ja ühekiired , siis see üldiselt ei loe.
Siis loodame, et Peugeot järgmine aasta 1-le kilomeetrile on kõikidest teistest autodest 0,5 sekundit oma võimsuselt ja kiiruselt üle