Kindlasti ei tule kuna Peugeoti sponsor ju Marlboro.Rasmus kirjutas:Möh?
Tulebki sellist värvi vä?
Markko sõlmis lepingu Peugeot'ga!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Tihtipeale ta nii on jah, kuid alati mitte.tyyp kirjutas:Autonumbritest:
Märtin peaks siiski olema nr. 7 ja Grönholm nr. 8, sest omavaheline järjekord pannakse paika eelmise aasta tulemuste põhjal, vähemalt senine seaduspärasus kinnitab seda.
Hooajal 1999 oli Sainz kokkuvõtes McRaest ees. Sainz siirdus Toyotast Fordi. Kuid 2000 aastal oli nr 5 McRaele ja 6 Sainzule
Hooajal 2001 oli McRae Sainzist kokkuvõttes ees, kuid Sainzi sai hooajal 2002 nr 4 McRae nr 5. Järelikult sllist kindlat reeglit ei ole kumb kumma numbri saab. Ise arvan millegi pärast et 8 saab see number olema kelle poolt uuel aastal olema peab.
-
ants kints
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Vaatamata edukatele testidele uue autoga ei usu Fordist Peugeot’ tiimi siirdunud rallisõitja Markko Märtin, et järgmise hooaja avaetapil Monte Carlos võiduni jõuab.
Märtini hinnangul peaks tal aasta avarallil Monte Carlos olema võitmiseks õnne. “Tagatipuks on Pirelli rehvid võõrad nii mulle kui meeskonnale, õigete kummide valimine pole kerge,” nentis ta.
“Laias laastus võttes on Peugeot’l ja Ford Focusel palju ühist,” vahendab Postimees Märtini sõnu “Praegu näib kõik olevat lihtne, kuid oodakem ära, kuni võidusõiduks läheb.”
“Pjedestaali kõrgeimale astmele tõusmine ei ole kindlasti reaalne,” olid Märtini sõnad.
Ka eestlase meeskonnakaaslane ja Peugeot’ esinumber Marcus Grönholm kahtles kiires kohanemises uute rehvidega. “Kummivalikul on Montes väga oluline roll,” rõhutas soomlane.
Edasise hooaja osas oli Grönholm optimistlik. Piloodi sõnul pole praegu kuskilt märgata, et PSA kontsern 2005. aasta lõpus autoralli MMil osalemisest loobub.
“Citroëni tegemistega pole ma kursis, kuid Peugeot’ arendamine käib täie hooga edasi,” kinnitas eksmaailmameister. “Olen meelestatud igati positiivselt. Seljataha jäid õnnestunud testid, õigupoolest sujusid need paremini kui kõik ülejäänud lõppeval aastal.”
www.delfi.ee
Solkul oli vist 2006 lõpuni Subaruga leping. Bosse võib ju ka minna, kõik võimalused on olemas tegelikult.kajakas1 kirjutas:Ma oleks täiesti thrilled kui Markko läheks Fordi tagasi, aga suhted Wilsoniga polnud neil vist enam väga head lõpus? Samas otsib Ford kindlasti head ja võiduvõimelisi sõitjaid. Bosse ja Solku vaevalt sinna lähevad. Kui PSA tõesti loobub, äkki Loeb?
Ja eks hooaja lõpus oli Wilson omajagu närvis ka et rahamured ja siis et kas jätkatakse või mitte jne. Muidu paistab suht mõistlik mees.
gaas on endiselt laiffi


