
2005.aasta meeskondade koosseisud
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Keegi osavama käega võiks teha sketsi järgmise aasta autost ja panna siia. Eks siis jaanuaris näeme kuidas tegelikult välja tuli 

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Davidsonil nüüd keelas BAR Williamsi testi...
Arvatav tagamaa seisab ilmselt tiimisiseses võimuvahetuses (Honda aktsiaost ja Richardsi lahkumine). Seega jäävad Williamsi jaoks järgi vist vaid Heidfeld ja Pizzonia.
Ning Albers peaks testima õige pea ka Minardit,tal taga ka tugevad Hollandi sponsorrahad.Kuigi hea meelega näeks teda DTM-is kas või Audi roolis,et seal ühele vananevale Mersu roolis staarile tagatulesid näidata...

Ning Albers peaks testima õige pea ka Minardit,tal taga ka tugevad Hollandi sponsorrahad.Kuigi hea meelega näeks teda DTM-is kas või Audi roolis,et seal ühele vananevale Mersu roolis staarile tagatulesid näidata...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
FIA teatas tuleva aasta stardinumbrid:
1-M.Schumacher (Ferrari)
2-Barrichello (Ferrari)
3-Button (BAR)
4-Sato (BAR)
5-Alonso (Renault)
6-Fisichella (Renault)
7-Webber (Williams)
8-Heidfeld (Williams)
9-Räikkönen (McLaren)
10-Montoya (McLaren)
11-Villeneuve (Sauber)
12-Massa (Sauber)
14-Coulthard (Red Bull)
15-Klien/Liuzzi (Red Bull)
16-Trulli (Toyota)
17-R.Schumacher (Toyota)
18-??? (Jordan)
19-??? (Jordan)
20-Albers (Minardi)
21-??? (Minardi)
Ja mida vabade kohtade kohta veel kuulda on:
*Heidfeld testis eile ja täna Williamsit ning näitas igati häid tulemusi.Sellega seoses arvan,et tema võimalused Webberi tiimikaaslaseks saada märgatavalt tõusid,lisaks tahab BMW pigem teda kui Pizzoniat.
*DC on jälle Red Bulli jaoks teema...
Herr Mateschitzi väitel "tahaks nad ikka kogemusi ka ning ainsad head ja kogemustega vabad mehed on DC ja Heidfeld". Isiklikult arvan,et DC ei saa lihtsalt aru,et ta aeg on ammu läbi...
*Briscoe kipub liikuma sinna IRL-i poole,kus Ganassi tiim (loe:USA Toyota) rahapakikesi liputab.Seega on pigem tõenäoline,et Jordani kohad jagavad omavahel Glock ja keegi hollandlane (kas Albers või Doornbos)
*Minardist on F1Welt'i järgi kuulda,et Baumgartner vist ikka jätkab samas ka 2005.aastal,kuna ta Ungari sponsorite huvi ZB toetamise jätkamise vastu olla pärast Cosworthi mootorilepingu avaldamist "märgatavalt suurenenud".Võimalik olla ka Bruni jätkamine.
Nende kuulduste alusel tekib tõesti küsimus,et kas 2005 on F1-s (peaaegu)uustulnukavaba hooaeg?!?
Ning veel üks asi,mida üldse ei kipu mõistma:mis on ChampCari meistril Sebastien Bourdaisil F1 päälike arvates viga,et tema vastu pole ükski F1 tiim huvigi üles näidanud?!?!?
1-M.Schumacher (Ferrari)
2-Barrichello (Ferrari)
3-Button (BAR)
4-Sato (BAR)
5-Alonso (Renault)
6-Fisichella (Renault)
7-Webber (Williams)
8-Heidfeld (Williams)
9-Räikkönen (McLaren)
10-Montoya (McLaren)
11-Villeneuve (Sauber)
12-Massa (Sauber)
14-Coulthard (Red Bull)
15-Klien/Liuzzi (Red Bull)
16-Trulli (Toyota)
17-R.Schumacher (Toyota)
18-??? (Jordan)
19-??? (Jordan)
20-Albers (Minardi)
21-??? (Minardi)
Ja mida vabade kohtade kohta veel kuulda on:
*Heidfeld testis eile ja täna Williamsit ning näitas igati häid tulemusi.Sellega seoses arvan,et tema võimalused Webberi tiimikaaslaseks saada märgatavalt tõusid,lisaks tahab BMW pigem teda kui Pizzoniat.
*DC on jälle Red Bulli jaoks teema...

*Briscoe kipub liikuma sinna IRL-i poole,kus Ganassi tiim (loe:USA Toyota) rahapakikesi liputab.Seega on pigem tõenäoline,et Jordani kohad jagavad omavahel Glock ja keegi hollandlane (kas Albers või Doornbos)
*Minardist on F1Welt'i järgi kuulda,et Baumgartner vist ikka jätkab samas ka 2005.aastal,kuna ta Ungari sponsorite huvi ZB toetamise jätkamise vastu olla pärast Cosworthi mootorilepingu avaldamist "märgatavalt suurenenud".Võimalik olla ka Bruni jätkamine.
Nende kuulduste alusel tekib tõesti küsimus,et kas 2005 on F1-s (peaaegu)uustulnukavaba hooaeg?!?
Ning veel üks asi,mida üldse ei kipu mõistma:mis on ChampCari meistril Sebastien Bourdaisil F1 päälike arvates viga,et tema vastu pole ükski F1 tiim huvigi üles näidanud?!?!?
Viimati muutis mrali, 31 Jaan 2005, 14:05, muudetud 3 korda kokku.
21 sõitjat, äkki paned nr 13 ka sinna vahele, et sõitjaid jälle 20 oleks :p
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mida viimase nädalaga juurde sinna kõlakate maailma lisandunud:
*Heidfeldil olevat Williamsiga Sport1 andmeil väidetavalt eelleping olemas,mis tagaks talle raudselt vähemalt testsõitja koha,lisaks testib ta veel sel nädalal Jerezis uuesti Williamsit.
*DC testib sel nädalal Red Bulli,samas käivad jutud,et RB rooli võivad tuleval aastal keerata ka hoopis kaks austerlast-nimelt juttude järgi on kontakti võetud Wurziga...
Liuzzi tundub paraku RB põhisõitja kohast ilma jäävat...
*Minardi kohta liiguvad jutud,et Baumgartner olevat peaaegu kindel ka 2005.aastaks ning teisele kohale on tõsiseks pretendendiks tõusnud Kiesa,kes praegu usinalt raha kogub.Siiski on oma võimalus ka Friesacheril ning kellegil hollandlastest (Albers,Doornbos,Verstappen).Võib arvata,et keegi neist kolmest viimasest sõidab tuleval aastal kindlalt F1-s,iseasi kas Jordanis või Minardis.
*2006.aastal liituva Midlandi tiimi tõenäolisemad sõitjakandidaadid on Davidson ja ChampCari sõitja,mehhiklane Mario Dominguez.
Asi kipub paraku sinnapoole liikuvat,et tuleval aastal näeme F1 roolis vaid ühte rookie't,kes tuleb kas Hollandist või Austriast...
*Heidfeldil olevat Williamsiga Sport1 andmeil väidetavalt eelleping olemas,mis tagaks talle raudselt vähemalt testsõitja koha,lisaks testib ta veel sel nädalal Jerezis uuesti Williamsit.
*DC testib sel nädalal Red Bulli,samas käivad jutud,et RB rooli võivad tuleval aastal keerata ka hoopis kaks austerlast-nimelt juttude järgi on kontakti võetud Wurziga...

Liuzzi tundub paraku RB põhisõitja kohast ilma jäävat...

*Minardi kohta liiguvad jutud,et Baumgartner olevat peaaegu kindel ka 2005.aastaks ning teisele kohale on tõsiseks pretendendiks tõusnud Kiesa,kes praegu usinalt raha kogub.Siiski on oma võimalus ka Friesacheril ning kellegil hollandlastest (Albers,Doornbos,Verstappen).Võib arvata,et keegi neist kolmest viimasest sõidab tuleval aastal kindlalt F1-s,iseasi kas Jordanis või Minardis.
*2006.aastal liituva Midlandi tiimi tõenäolisemad sõitjakandidaadid on Davidson ja ChampCari sõitja,mehhiklane Mario Dominguez.
Asi kipub paraku sinnapoole liikuvat,et tuleval aastal näeme F1 roolis vaid ühte rookie't,kes tuleb kas Hollandist või Austriast...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd see olnud ja jällegi oli sakslane kiirem,hoolimata tehnikaviperustest.
Ning rääkides jällegi Red Bullist,võimalik olla ka lahendust,kus ühe auto saaks DC ning teist jagaksid vaheldumisi Klien ja Liuzzi.
Ning rääkides jällegi Red Bullist,võimalik olla ka lahendust,kus ühe auto saaks DC ning teist jagaksid vaheldumisi Klien ja Liuzzi.
mrali kirjutas:Täna on Jerezis Williams shoot-out Heidfeld vs Pizzonia. Umbes sama tehti ka 2000,kui kandidaatideks olid Button ja Junqueira.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Heidfeld oli Pizzoniast kiirem
Reedel sõitsid üksteise vastu Jerezis Nick Heidfeld ja Antonio Pizzonia. Meeskond üritas eelnevalt küll jätta muljet, et ringiajad pole tähtsad, kuid meeskonna asutaja Patrick Head ütles välja, et mõlemad mehed saavad identsetes tingimustes ja identsete autodega oma talenti näidata. Nick Heidfeld sõitis välja ajaks 1:16,740, mis jäi alla ainult päeva kiireimale Kimi Räikkönenile. Pizzonia jäi sakslasele alla 0,316 sekundit. Nüüd on BMW-Williamsi otsustada, kes sõidab järgmisel aastal Mark Webberi
Tsitaat: http://www.formula1.ee/
Reedel sõitsid üksteise vastu Jerezis Nick Heidfeld ja Antonio Pizzonia. Meeskond üritas eelnevalt küll jätta muljet, et ringiajad pole tähtsad, kuid meeskonna asutaja Patrick Head ütles välja, et mõlemad mehed saavad identsetes tingimustes ja identsete autodega oma talenti näidata. Nick Heidfeld sõitis välja ajaks 1:16,740, mis jäi alla ainult päeva kiireimale Kimi Räikkönenile. Pizzonia jäi sakslasele alla 0,316 sekundit. Nüüd on BMW-Williamsi otsustada, kes sõidab järgmisel aastal Mark Webberi
Tsitaat: http://www.formula1.ee/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DC aeg on ammu läbi,paraku ei taha ta seda endale tunnistada ning tundubki,et herr Mateschitz langes selle ora otsa.Tahaks loota,et 2006.aastaks näiteks Bourdais ja Davidson omale F1 koha leiaksid ja paar vanakest (DC ja Villekas) neile teed annaksid.
Kolin kirjutas:Red Bulli omaniku Dietrich Matschitz`i sõnul on David Coulthardiga kokkulepe saavutatud. Seega näeme järgmine hooaeg kui kõrgele Coulthard jõuab Red Bulli-ga
hehhErki kirjutas:Häbi peaks sul olema, F1 EkspertRudiTurbo kirjutas:21 sõitjat, äkki paned nr 13 ka sinna vahele, et sõitjaid jälle 20 oleks :pNr. 13 autospordis üldiselt välja ei jagata. (kui just ei taheta)

http://www.auto.ee/sport/tulemused/04/0 ... entry.html
ja leiab veelgi...
Gorlashkin nüüd küll see kõige õigem polnud, kellele selline number panna...Eraisik kirjutas:hehhErki kirjutas:Häbi peaks sul olema, F1 EkspertRudiTurbo kirjutas:21 sõitjat, äkki paned nr 13 ka sinna vahele, et sõitjaid jälle 20 oleks :pNr. 13 autospordis üldiselt välja ei jagata. (kui just ei taheta)
![]()
http://www.auto.ee/sport/tulemused/04/0 ... entry.html
ja leiab veelgi...
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Niisiis,DC ikkagi tuleval aastal F1-s stardis...
Okay,kui juba Villekas ja DC kogemustele viidates "reanimeeritud",siis võtame järgmistena meeskonna pilootide ootelisti veel Prosti,Manselli,Piquet',Rosbergi, Scheckteri ja Stewarti,ikka viidates nende väidetavale kogemustepõhistele eelistele noorte vendade ees.Ja siis leiame,et Davidson ja Liuzzi võiksid veel aastakese testida ja Bourdais pole mitte kui keegi ja Paffett'i ainuvõimalik koht on DTM-is ja...
Tundub,et selline on tänase F1 tiimipealiku nägemus,milline oleks ideaalne F1 sõitja anno 2005.Pole seega ime,et vahepeal vaibunud Euroopa talentide liikumine Põhja-Ameerikasse on nüüd uut hoogu saamas;Bourdais ja Wilson,v-b ka Wirdheim ja Albers on hoiatavad näited.

Okay,kui juba Villekas ja DC kogemustele viidates "reanimeeritud",siis võtame järgmistena meeskonna pilootide ootelisti veel Prosti,Manselli,Piquet',Rosbergi, Scheckteri ja Stewarti,ikka viidates nende väidetavale kogemustepõhistele eelistele noorte vendade ees.Ja siis leiame,et Davidson ja Liuzzi võiksid veel aastakese testida ja Bourdais pole mitte kui keegi ja Paffett'i ainuvõimalik koht on DTM-is ja...
Tundub,et selline on tänase F1 tiimipealiku nägemus,milline oleks ideaalne F1 sõitja anno 2005.Pole seega ime,et vahepeal vaibunud Euroopa talentide liikumine Põhja-Ameerikasse on nüüd uut hoogu saamas;Bourdais ja Wilson,v-b ka Wirdheim ja Albers on hoiatavad näited.