o0tt kirjutas:Tere
Sooviks ka osaleda meistrivõistlustes ja seda siis Skodaga.
Alguses teile kindlasti konkurentsi ei paku, sest PS2 saan kätte alles homme.
Tere lisan sind Skoda meeskonna nimistuse. Teretulemast vitrutaal ralli "hullude" sekka.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Hooaja 2004 meeskonnad siis näevad välja järgmised:
Citroen:
1.Strike
2.Erry
3.Jälgija
Ford:
1.Aix
2.Reix
3.Ants kints
Mitsubishi:
1.Fulber
2.Tom
3.Rallipoiss
Peugeot:
1.Kolin
2.Tommi
3.Kambu
Skoda:
1.Kucoch
2.Burns
3.oOtt
Subaru:
1.Sparco
2.Carlos
3.Ott
Hetkel siis kõik meeskonnad täis, kuid kui tekib veel soovijaid hooajal osaleda siis annab seda ma usun arutada ja veel siin paigutada.
Edu kõigile tuleval hooajal ja loodan, et osalete ka kõik test rallil.
Ise saan vist kahjuks tiheda ajagraafiku tõttu sõita ajad alles nvahetusel.
Homme autospordi hooaja lõpetamisele peab ka veel jõudma.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Fulber kirjutas:Läheb tõesti tihedaks rebimiseks vist, mis on igati vinge.
Siinkohal annaks ka oma tervitused edasi Tomile ja Rallipoisile, Mitsuga ühinemise puhul.
Vaatan, et täna siin mõned hilinenud test ralli ajad tulnud. Test rallidel veel trahvi üldajale ei saa nii, et ootan endiselt ka teiste sõitjate aegu.
Siis saaks kõik sõitjad üldpildi, mis oodata on hooajalt.
Subarul on vist mingi karm plaan hooajaks välja töötamiselt, sest ka teisel test rallil pole Subaru piloote Sparcot ja Carlost rajal näha olnud. AAAAA õige ma unustasin Subaru ju ei poolda testimist.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
nojah, kolmanda subaru piloodinahakatisena ei julge mina testaegu veel kirja panna. praegusel hetkel on need per katse ca 30-40 sek kõigist maas. aga nagu ma olen aru saanud, tuleb natukene autosid "lahti sõita", et need uued evolutionid kätte saada. ja ega kümne katsega neid seadistuse värke ka vist kätte ei saa.
ott kirjutas:nojah, kolmanda subaru piloodinahakatisena ei julge mina testaegu veel kirja panna. praegusel hetkel on need per katse ca 30-40 sek kõigist maas. aga nagu ma olen aru saanud, tuleb natukene autosid "lahti sõita", et need uued evolutionid kätte saada. ja ega kümne katsega neid seadistuse värke ka vist kätte ei saa.
No harjuta siis veidi veel. Hetkel nö. 3 eelmiste hooaegade tippsõitja ajad üleval ja hea võrrelda aegu nendega. Ega sinna tippu pole kerge kohe tõusta selleks läheb lugematu arv unetuid öid ja katseid.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Mul on põhimõtteliselt sõidetud, aga aegu pole jõudnud veel üles lükata. Kaotan kuskil 10-15 sekki katsele, ei tea kas asi autos või minus:D aga mina ei oska kusagilt seda 10-15 sekki võtta enam:D Palju te autot seadistate või sõidate sellega mis engineerid soovitavad
tommi kirjutas:Mul on põhimõtteliselt sõidetud, aga aegu pole jõudnud veel üles lükata. Kaotan kuskil 10-15 sekki katsele, ei tea kas asi autos või minus:D aga mina ei oska kusagilt seda 10-15 sekki võtta enam:D Palju te autot seadistate või sõidate sellega mis engineerid soovitavad
mina kiman nagu insenerid soovitavad.automaat kimakott,autot juhin pagasnikust(kui on udu siis seest vaade)ja sõidan puldiga.kindlasti on võimalik veel kiiremini saada aga rada peab ikka kindlalt pähe kuluma
tommi kirjutas:Mul on põhimõtteliselt sõidetud, aga aegu pole jõudnud veel üles lükata. Kaotan kuskil 10-15 sekki katsele, ei tea kas asi autos või minus:D aga mina ei oska kusagilt seda 10-15 sekki võtta enam:D Palju te autot seadistate või sõidate sellega mis engineerid soovitavad
Pole veel seadistust muutnud aga varu mul on piisavalt 10-15 sekki.