2005. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Mulle isiklikult Hirvonen jubedalt meeldib, ka isikuna tundub ta keskmisest sümpaatsem. Kahju oleks, kui teda rajaäärde jäetaks!
Oli ju Lapworthi plaan temast uus staar teha, mis nad tõesti lootsid esimesel hooajal tulemusi näha või? Pole teda testima lastudki, seda nüüd küll tema kaela ajada ei saa.
Warmbold on ka oma auto müüki pannud, huvitav mis selle mehe plaanid ka kujutavad?
Oli ju Lapworthi plaan temast uus staar teha, mis nad tõesti lootsid esimesel hooajal tulemusi näha või? Pole teda testima lastudki, seda nüüd küll tema kaela ajada ei saa.
Warmbold on ka oma auto müüki pannud, huvitav mis selle mehe plaanid ka kujutavad?
-
- Reactions: 0
Jätkan Hirvoneni teemat.
Kuigi isikuna on ta tõepoolest üsna sümpaatne, siis siiski minumeelest oleks pidanud tulemused paremad olema - sel aastal oli ta ikkagi tipptiimide sõitjatest valdavalt viimane. No isegi kui võtta nii, et see-selleks, siis oli ka kaotuseminuteid veidi paljuvõitu. Ning mis peamine - eriti hooaja alguses kippus ka masinat lõhkuma (kuigi kiirus polnud kõige suurem). Aga samas, kui testida ei saa, ega siis vist väga head tulemust ei tasugi loota.
Kuigi isikuna on ta tõepoolest üsna sümpaatne, siis siiski minumeelest oleks pidanud tulemused paremad olema - sel aastal oli ta ikkagi tipptiimide sõitjatest valdavalt viimane. No isegi kui võtta nii, et see-selleks, siis oli ka kaotuseminuteid veidi paljuvõitu. Ning mis peamine - eriti hooaja alguses kippus ka masinat lõhkuma (kuigi kiirus polnud kõige suurem). Aga samas, kui testida ei saa, ega siis vist väga head tulemust ei tasugi loota.

For 2005, the Mitsubishi Motors Motor Sports driver line-up includes Finland's Harri Rovanpera, Frenchman Gilles Panizzi - who has been instrumental in the development of the Lancer World Rally Car this year - and Italy's "Gigi" Galli.
Thirty-eight-year-old Rovanpera will contest all 16 rounds of the championship, the Finn providing the team with valuable knowledge of all events in the series; in particular the gravel rounds the Mitsubishi Motors Motor Sports team missed during the 2004 season.
"The championship is more and more dominated by gravel rallies and we need a driver who knows all these events very well," said Isao Torii. "Harri Rovanpera is a good loose surface driver, especially on the high-speed events. We feel fortunate that he is joining the team and expect some good performances. He drives consistently and finishes rallies; we will be very reliant on him."
Team-mate Gilles Panizzi, whose dedication to test and development work this year has been invaluable to the team, will compete in selective rounds of the series, notably the sealed-surface events where Mitsubishi has high expectations of the Frenchman being a potential winner.
"Gilles has been incredibly supportive of the team and has contributed enormous amounts to our development program," added Torii. "We did not give him the car to challenge, but next year we have big expectations and see him as a potential winner on Tarmac, especially in the second half of the season."
Gigi Galli's commitment impressed the team from the outset and the Italian's fine sixth overall in Mitsubishi's Group N machinery in Sardinia, and seventh in Spain in the Lancer WRC04, has secured him a place as the team's third driver. He will share the second Lancer WRC05 with Panizzi, although a third car may be entered on some European events.
"Gigi has made very good progress and although it was very difficult to compare the results of our three young drivers this year, his performances in Sardinia and Spain are what made us decide to retain him in 2005," Torii concluded.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.rallye1.de/web/wm/artikel.ph ... =5323&sid=
Schwarzi kaardilugeja tuleval aastal on Hiemeri asemel Klaus Wicha,kellega AS on juba varemgi koostööd teinud (pausidega kuni 1996.aastani)
Schwarzi kaardilugeja tuleval aastal on Hiemeri asemel Klaus Wicha,kellega AS on juba varemgi koostööd teinud (pausidega kuni 1996.aastani)
Henning Solberg Fordi 3-ndaks sõitjaks
Solbergi eesmärgiks on valitud MM-rallideks saada tehase tugi ning pole välistatud, et norrakas nimetatakse osadel MM-rallidel Roman Kresta asemel meeskondlikele punktidele sõitma.
Rallisõitja toetamiseks on Norras avatud ka arvelduskonto, kuhu fännidel on võimalus raha kanda.
Päris huvitav.Nii võiks ju mõne Eesti sõitja ka troonile upitada, et rikkad fännid hakkavad raha üle kandma.
Rallisõitja toetamiseks on Norras avatud ka arvelduskonto, kuhu fännidel on võimalus raha kanda.
Päris huvitav.Nii võiks ju mõne Eesti sõitja ka troonile upitada, et rikkad fännid hakkavad raha üle kandma.
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Subaru kinnitas täna teiseks sõitjaks Stephane Sarrazini. Sarrazin sõidab teise Subaruga vähemalt pooltel rallidel.
http://www.swrt.com/index.html
http://www.swrt.com/index.html
Viimati muutis Jaanus, 10 Dets 2004, 11:08, muudetud 1 kord kokku.
Subaru võiks nüüd veel teiseks teiseks sõitjaks võtta Sola ja siis oleksid nad kindlasti väga rahul järgmisel aastal.
Sarrazin pole elus kruusa näinudki ju. Sola sõidaks võibolla peaaegu sama kiiresti kui Hirvonen. Aga kindlasti tuleks nende kahe sõitja peale rohkem testimisraha kui eelmisel aastal (FFSA, Repsol, Telefonica jne.).
Ah mis ikka solvun, kuniks nad mind oma spordijuhiks pole palganud, ei hakka neid ka õpetama:)
Sarrazin pole elus kruusa näinudki ju. Sola sõidaks võibolla peaaegu sama kiiresti kui Hirvonen. Aga kindlasti tuleks nende kahe sõitja peale rohkem testimisraha kui eelmisel aastal (FFSA, Repsol, Telefonica jne.).
Ah mis ikka solvun, kuniks nad mind oma spordijuhiks pole palganud, ei hakka neid ka õpetama:)
Kasuta ikka turvavööd ka!