2005. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juun 2003, 17:55
- Asukoht: Tallinn
Märtini inglise keel küll palju parem kui Grönholmil. Alguses oli ka Märtinil keelega probleeme, kuid praegu oskab ta küll end väga hästi ja soravalt väljendada.mcwax kirjutas:Vaat märtinil ja bossel on üks halb omadus - nende ingliskeele tase võimaldab öelda rohekm kui "zöö kaar vaas kuud, tiim tid a kuud tsoob"GC kirjutas:Huvitav kas selle vahel on ka mingi seos, et Märtin ja Loriaux lahkuvad fordist ja Wilsonilt ei tule juba ammu ühtegi head sõna Märtini kohta?!
Arvan et wax vihjas nendele Grönholmi krõbedatele sõnavõttudele. Samas, ma pole kunagi näinud et Märtin tiimi ja auto kohta midagi pahasti oleks öelnud.Cosworth kirjutas:Märtini inglise keel küll palju parem kui Grönholmil. Alguses oli ka Märtinil keelega probleeme, kuid praegu oskab ta küll end väga hästi ja soravalt väljendada.mcwax kirjutas:Vaat märtinil ja bossel on üks halb omadus - nende ingliskeele tase võimaldab öelda rohekm kui "zöö kaar vaas kuud, tiim tid a kuud tsoob"GC kirjutas:Huvitav kas selle vahel on ka mingi seos, et Märtin ja Loriaux lahkuvad fordist ja Wilsonilt ei tule juba ammu ühtegi head sõna Märtini kohta?!
gaas on endiselt laiffi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Eks ta õige ole, et kogu meeskond peab tugev olema ja alustama peaks auto arendusest. Aga kui iga aasta võetakse uus kurss- see ei vii kuhugi. Ford oli hea auto aga järjepidavus puudus. Kui nüüd tõesti Loriaux peaks Märtiniga ühes paadis olema, tähendab see juba arengut, kust edasi minna. Hea näide team Shumi.GC kirjutas:Mõtlen, et äkki Märtin ja Loriaux on ühes paadis ja see on Wilsonile juba liig!
Wilsoni tuututamine, et prioriteediks on auto arendamine, mitte Märtini palkamine, algas juba hooaja keskel.
rattaga on kah hea sõita
-
- Moderaator
- Reactions: 21
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Siis ei muudaks see eriti midagi, sest ühe aastaga ei suudaks Loriaux seal midagi korda saata.Rasmus kirjutas:Karta on, et nad hästi läbi saavad. Nende arusaam ralliautodest ja võidusõitmisest pidi ka suuresti kattuma. On ju alates Subarust koostööd tehtud, Markko osa on Focuse arendamises kaunis suur olnud.
Kui see mees nüüd koos Markkoga Peugeoti suunduks...

Jätkasin sinu pooleli jäänud lauset.

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Minu teada rääkis Wilson peale Austraaliat Märtinist väga positiivses toonis. Rääkimata ülistamisest peale Katalooniat.GC kirjutas:Huvitav kas selle vahel on ka mingi seos, et Märtin ja Loriaux lahkuvad fordist ja Wilsonilt ei tule juba ammu ühtegi head sõna Märtini kohta?!
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Moderaator
- Reactions: 21
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Siis peaks hakkama ehitama suht uut masinat. Midagi ta seal parandada võib aga midagi suurt ta seal küll ei tee. Seda enam, et on oht Peugeoti lõpetamise näol peale järgmist hooaega.Erki kirjutas:Miks Kolin Loriaux' võimeid ei usalda? Aga ega vist jah prantsuse tiimid kedagi mitteprantslast kuulda ei võta...

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Belglane ta on.
Christian Loriaux - Technical Director
Christian joined the team in the newly created role of technical director at the beginning of December 2001. The experienced Belgian heads the 15-strong engineering department responsible for the development of the Focus RS World Rally Car at M-Sport. Christians motorsport career started in 1991 when he joined Banbury-based Prodrive as a design engineer. He became chief engineer there in 1998 and was responsible for the car which took Richard Burns to the world title in 2001. His decision to join Ford was regarded as a major coup for the squad. The radical and highly praised 2003 Focus RS WRC was his first all-new car for the team.
Christian Loriaux - Technical Director
Christian joined the team in the newly created role of technical director at the beginning of December 2001. The experienced Belgian heads the 15-strong engineering department responsible for the development of the Focus RS World Rally Car at M-Sport. Christians motorsport career started in 1991 when he joined Banbury-based Prodrive as a design engineer. He became chief engineer there in 1998 and was responsible for the car which took Richard Burns to the world title in 2001. His decision to join Ford was regarded as a major coup for the squad. The radical and highly praised 2003 Focus RS WRC was his first all-new car for the team.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Tundub, et asi ametlik - Gardemeister Fordis...
Artikli juurde
Edit: See vist ikka samaväärne wrc.com'is oleva artikliga "Gardemeister tipped to lead Ford team"
Artikli juurde
Edit: See vist ikka samaväärne wrc.com'is oleva artikliga "Gardemeister tipped to lead Ford team"
Viimati muutis Rando, 24 Nov 2004, 17:24, muudetud 1 kord kokku.
Ma ikka ei saa aru miks ta seal midagi teha ei suudaks aga no vahet pole ka.Kolin kirjutas:Siis peaks hakkama ehitama suht uut masinat. Midagi ta seal parandada võib aga midagi suurt ta seal küll ei tee. Seda enam, et on oht Peugeoti lõpetamise näol peale järgmist hooaega.Erki kirjutas:Miks Kolin Loriaux' võimeid ei usalda? Aga ega vist jah prantsuse tiimid kedagi mitteprantslast kuulda ei võta...
gaas on endiselt laiffi