Mitsu närb suht huvitav välja. Ja ma tõsiselt loodan et ta taastab oma koha tipptiimide seas.
Kas Cosworth pidas silmas seda "punnsilmset" Imprezat? Kes teda mõnitas?? See alles saab.
Disain-kiirus ehk inimrassi teisendatuna välimus ja sisemine ilu. Et ega jah, inimest vaadatakse ju ikkagi esmajärjekorras välimuse poolelt, kust sa tead mis ta peas tegelikult toimub? Ses suhtes on autosport selgem. Aga autod võiksid ikkagi ilusad olla.
Minule isiklikult see punnsilm impreza ei meeldinud ja 307 näeb päris ok välja, seega maitse üle ei vaielda vaid ...
Kuid see, et ford jätkab ei ole hea ainult fordile ega fordi fännidele vaid mõjub väga tervendavalt kogu sarjale. Mida rohkem tiime, seda jälgitavam/rahastatavam asi on. Seega 5+
Citroen Xsara võib ju kiire olla aga ärge mind maha lööge, kuid tänavaversioonina näeb ta mumeelest suht jube välja. Peugeot 206 wrc on ka ilusam kui tänava oma on. Nii et antud juhul mind küll ei ajendaks ilu autot ostma. Paraku on vähemasti pezoo tänavaversioon ka suht probleemne auto. Olgugi et maailmameistriks tulnud. Ma ei tea kas saab seda infot mis ralliradadelt saadud ikka üks ühele tänavale üle kanda.
Vedrustuse geomeetriat saab vast küll üle kanda...
Jälgija kutsub mind duellile?
tommi, ma leian ka et mõlemad autot pole tänavaversioonis välimuselt eriti asjad... Rallimasin on ikka kogu oma tiivalaiendite ja spoilerite ja asjadega nii üles löödud kuid tsiviilversioon on nii nagu ta on. Ainuke auto mis tänaval vähe ehedam välja näeb on Focus. Mitsu ja Subaari jätaks välja, nood ikkagi spets ralli masinaks ehitatud nagu omal ajal ka Stratos mis siiani noor tundub.
Erki kirjutas:Ainuke auto mis tänaval vähe ehedam välja näeb on Focus.
Vana Focus
Kui elusast peast näed 307CC WRC'd siis pole sellel midagi viga.
Aga asendaks Xsara WRC spoileri Focus WRC omaga ja huvitav kas ei tule sarnane auto?
Selle 307CC WRC jutu jätkuks selline asi et Prantsusmaal on RC Cup kus sõidetakse 206CC-dega (võibolla ka 307, suurt vahet neil ei tee). Eestvaates on nad veel normaalsed aga tagant ja küljelt vaadates on üsnagi lahja. Aga Nüüd tagasi teema juurde.
S76C kirjutas:No kuule... Kedagi ei huvita ju välimuselt perfektne ja silmipimestav autodisain, kui auto ei püsi konkurentsis, või mis??
Ütle, kas sulle kui tavalisele autoostjale on mingit vahet, kas Focus on ralliradadel vastupidav või mitte. Ei ole ju. Ega seda ei saa tänavasõidu masinatele üle kanda. Hoopis olulisem on auto välimus. Ega ikka koledat autot ei ostaks.
Rallye-Magazinis kirjutab nüüd,et M-Sport võtab ka Focuste mootoriarenduse enda kätte, kuna Cosworth müügis ja väidetavalt juba ka müüdud ChampCari ühele omanikule Kevin Kalkhovenile.
Focus WRC06 peaks ise tuleva aasta keskel testiradadele jõudma.
See on nüüd natuke kahtlane. Cosworth ikka palju kogenum mootoriehitaja ja kindlasti see kiiruses mingil määrab kajastub. Miks nad selle cosworthi üldse otsustasid maha müüa? Lollakad.
Aga tundub, et M-Spordil on raha laialt käes. Odava raha eest mootorit ei arenda.
Eks aeg näitab seda mootoripoolt. Kalkhoveni peamine põhjus Cossi ostmiseks on tagada kindel ChampCari mootoritega varustamine,raha tal ka peaks jaguma,tegu minu teada päris kõva riskikapitalistiga.Samas ilmselt jätkavad nad ka F1 mootorite ehitamist (Minardi,Jaguari järglane,v-b veel mõni tiim), mis erinevate rallimootoritega toimuma hakkab,eks see selgub hiljem.
kajakas1 kirjutas:See on nüüd natuke kahtlane. Cosworth ikka palju kogenum mootoriehitaja ja kindlasti see kiiruses mingil määrab kajastub. Miks nad selle cosworthi üldse otsustasid maha müüa? Lollakad.
Aga tundub, et M-Spordil on raha laialt käes. Odava raha eest mootorit ei arenda.
No ma arvan, et M-sportil on päris palju kogemusi mootorite osas. Ok, nad pole küll mootoreid ise varem ehitanud, aga nad on ju 8 aastat Fordi ralliprogrammi vedanud ja omajagu teadmisi on selle aja jooksul kogunenud mootori ehitusest.
Lisaks olen kuulnud, et praguse 03/04 Focuse mootor on üks suurim ebaõnnestumine selle auto juures. Testidel on tervelt 22 mootorit laiali sõidetud, alates hetkest, mil esimene 03 Focus testiradadele jõudis. Rallidel sõidetakse teadlikult lahjema mootoriga, et kindlalt ikka lõpuni jõutaks, aga alati ei piisa ka sellest, nagu näha.