no nii kah võtta ei saa. Mis kultuuriruum siis Eesti maailmamastaabis on. Citroen läheb tulemuse peale välja erinevalt Fordis, kes ise kah ei tea mis ta teeb või tahab.mcwax kirjutas:Mina küll Citroenist aru ei saa, kui tõepoolest palkasid Duvali - või on Citroeni jaoks oluline vaid Prantsuse siseturg? Kuidas teisiti põhjendada 2 prantslase palkamist? Ok. Duval on küll belglane, kuid see muudab väga vähe - on ta ju prantsuskeelne belglane. Minu tavainimese lihtloogika ütleks küll, et kui tugevaid sõitjaid vähegi veel võtta on, siis peaks ühes tiimis sõitma võimalikult erinevast kultuuriruumist pärit sõitjad, et ka mujal suuremat PR väärtust saada... Veider igatahes. Selles osas oli Carlos ikka meeletult palju parem valik.
2005. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Vaevalt Sarrazin täis kohaga Subaru piloodiks saab. Arvan, et teda kutsutakse teami punktide eest sõitma asfaldi etappidel. Kruusal ei ole ta ehk nii tugev, et kõrgete kohtade eest võidelda. Igatahes loodan, et Markko siirduks Subarusse. Eks meil tuleb nüüd oodata kuu lõppu siis tehakse vist teatavaks kus ta sõidab. Lootes, et ta ikka sõidab.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Reactions: 0
Minumeelest on Eesti põhja-euroopa kultuuriruumist. Nt. olen veendunud, et suurem osa soomlasi, rootslasi ja norrakaid fännavad pigem märtinit kui Loebi või Duvali - ikkagi samasugune põhjamaa mees.Olts kirjutas:no nii kah võtta ei saa. Mis kultuuriruum siis Eesti maailmamastaabis on. Citroen läheb tulemuse peale välja erinevalt Fordis, kes ise kah ei tea mis ta teeb või tahab.
Aga rõhutaks siiski seda, et kõige olulisem on muidugi kiirus, kui aga kiireid mehi veel valikus on siis...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Et ford ikka säästureziimil. Kui väike wilson juba tegija on, siis alles hakatakse palka maksma!xaus kirjutas:1. Citroen - Loeb, Duval
2. Ford - Gardemeister, Sola
3. Subaru - Solberg, Tuohino
4. Peugeot - Grönholm, Märtin
5. Mitsu - Panizzi, Sohlberg/Galli
6. Skoda - Rovanperä, Meeke(9 rallit)/Colin(7 rallit) - Schwarz saab juhtiva koha tiimis(mitte autot juhtiva)
Umbes nii ta peaks minema...
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Tsitaat: Delfist ühest kommentaaris mille postitas tegelane nimega Analüütik
Sellel jutul on tegelt iva sees
Tegelikult pole seis Märtini jaoks üldse paha.
Eelmine aasta näitas, et isegi selline tippmeeskond nagu Peugeot oli raskustes, et endale teist kvaliteetset sõitjat leida. Seega, MM tasemega sõitjaid ikka liiga ei ole...
MM peab aga praegu näitama oma taset kauplejana.
Mida me teame?
1. Peugeot tegi MMga lepingu 2 aastaks ja teatas siis, et lõpetab aasta pärast - paistab nagu ilmselge lepingu rikkumine Peugeot poolt. Natuke sarnases olukorras näiteks tagus Toyota F1 team Mika Salole aastapalga ilma kobinata peo peale.
2. Lepingu rikkumise põhjusel võiks MM lepingu ilmselt koheselt üles öelda, aga eelnimetatud punkti tõttu ei ole MMil seda otstarbekas teha.
Kui MM nimetab, et tal Peugeot'iga tõsiselt siduvat lepingut ei ole, siis ta ilmselt seda just mõtlebki, et Peugeot'i jaoks on leping siduv, tema jaoks aga mitte niiväga. Samas on väga oluline, millisel alusel see lõpeb, kas MM poolse ülesütlemise või Peugeot poolse kompensatsiooniga lepingu rikkumise tõttu.
Nadi on ainult see, et enne Peugeot asja klaarimist ei saa MM uut lepingut kellegagi sõlmida. See avab võimaluse salakokkulepeteks ning siin tulebki MMi ja tema manageride mänguoskus kõige paremini välja...
Kui M.Wilson nüüd ka vähegi mõistlik mees oleks toetaks ta vaikimisi MMi, et see saaks rahus Peugeot tühjaks koorida, et siis ikkagi Fordi esinumbrina jätkata.
Sellel jutul on tegelt iva sees
Tegelikult pole seis Märtini jaoks üldse paha.
Eelmine aasta näitas, et isegi selline tippmeeskond nagu Peugeot oli raskustes, et endale teist kvaliteetset sõitjat leida. Seega, MM tasemega sõitjaid ikka liiga ei ole...
MM peab aga praegu näitama oma taset kauplejana.
Mida me teame?
1. Peugeot tegi MMga lepingu 2 aastaks ja teatas siis, et lõpetab aasta pärast - paistab nagu ilmselge lepingu rikkumine Peugeot poolt. Natuke sarnases olukorras näiteks tagus Toyota F1 team Mika Salole aastapalga ilma kobinata peo peale.
2. Lepingu rikkumise põhjusel võiks MM lepingu ilmselt koheselt üles öelda, aga eelnimetatud punkti tõttu ei ole MMil seda otstarbekas teha.
Kui MM nimetab, et tal Peugeot'iga tõsiselt siduvat lepingut ei ole, siis ta ilmselt seda just mõtlebki, et Peugeot'i jaoks on leping siduv, tema jaoks aga mitte niiväga. Samas on väga oluline, millisel alusel see lõpeb, kas MM poolse ülesütlemise või Peugeot poolse kompensatsiooniga lepingu rikkumise tõttu.
Nadi on ainult see, et enne Peugeot asja klaarimist ei saa MM uut lepingut kellegagi sõlmida. See avab võimaluse salakokkulepeteks ning siin tulebki MMi ja tema manageride mänguoskus kõige paremini välja...
Kui M.Wilson nüüd ka vähegi mõistlik mees oleks toetaks ta vaikimisi MMi, et see saaks rahus Peugeot tühjaks koorida, et siis ikkagi Fordi esinumbrina jätkata.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: aix
Hästi öeldud Aix. Otse tabamusaix kirjutas:Jah. suhteliselt mõistlik jutt. Kangesti jääb tunne, et see "analüütik avaldab arvamust ka siin lehel. Ei usu, et nii lahtise mõtlemisega seltsimees Delfi pidev külastaja on.



Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
lugesin kuskilt (wrc.com?), et mitsus tõenäoliselt uuel hooajal panizzi ja rovanperä... ja rally.ee kirjutas, et vana Wilson osaleb RAC rallil Ford Escort MK 2'l - äkki siis Fordis uuel hooajal vana Wilson esisõitjana ja noorem Wilson papa rahadel teisel masinal ;O)
xaus kirjutas:1. Citroen - Loeb, Duval
2. Ford - Gardemeister, Sola
3. Subaru - Solberg, Tuohino
4. Peugeot - Grönholm, Märtin
5. Mitsu - Panizzi, Sohlberg/Galli
6. Skoda - Rovanperä, Meeke(9 rallit)/Colin(7 rallit) - Schwarz saab juhtiva koha tiimis(mitte autot juhtiva)
Umbes nii ta peaks minema...