Hetkel vähesed. JWRC hooajast on vihjanud vaid sina ja Carlos.reix kirjutas:tahtsin seda veel küsida, et kui paljud oleksid nõus JWRC arvestuses sõitma?
WRC4
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
Tere, olen mõnda aega jälginud WRC3 aegasid, mida olete välja sõitnud ja väheke ka endaga võrrelnud. Enamus rallidel olen suutnud sõita esikuue aegasid. Seoses sellega annaksin ka omapoolse tagasihoidliku sooviavalduse sisse, et osaleda 2005 hooajal WRC4 võistlustel. Auto mark polegi väga oluline, kuna tänaseni pole veel seda mängu kätte saanud ja erinevaid masinaid proovinud.
Oled nö. kirjas. Kui hakkame meeskondasi mooustama arvestame ka sinuga.ants kints kirjutas:Tere, olen mõnda aega jälginud WRC3 aegasid, mida olete välja sõitnud ja väheke ka endaga võrrelnud. Enamus rallidel olen suutnud sõita esikuue aegasid. Seoses sellega annaksin ka omapoolse tagasihoidliku sooviavalduse sisse, et osaleda 2005 hooajal WRC4 võistlustel. Auto mark polegi väga oluline, kuna tänaseni pole veel seda mängu kätte saanud ja erinevaid masinaid proovinud.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Citroen:
1. Strike
2. ?
3. ?
Peugeot:
1. Kolin
2. Tommi
3. ?
Ford:
1. Aix
2. Ants kints
3. Reix
Subaru:
1. Sparco
2. Carlos?
3. ?
Mitsubishi:
1. Fulber
2. ?
3. ?
koda
1. Kucoch
2. Erry
3. ?
Selline on minu nägemus. Pakun välja, et kui osalejaid tuleb juurde siis võiks meeskonnad olla kolme liikmelised. Kellest kaks paremat toovad punkte.
Sellisel kujul oleks kõik tippsõitjad uutes meeskondades. Strikel oli ka selline varjant välja pakutud aga kaks viga oli seal sees. Ta oli jätnud enda Fordi ja pakkus Aix-i Subarusse. Aga see varjatsioon annab kõikidele tippsõitjatele uue meeskonna.
Punkti süsteem võiks olla nagu see oli teisel hooajal wrc3-es st. superralli süsteem. Aga ühe mööndusega, et punktidele mis kogutakse kolme päeva kokkuvõttes liidetakse juurde vastavalt saadud koha punktid
NT. 1. Strike 26+10=36p.
2. Aix 24+8=32p.
3. Sparco 22+6=28p.
4. Fulber 21+5=26p.
5. Kolin 21+4=25p. jne.
Meeskondlik oleks siis
NT. 1. Strike 10p.
2. Aix 8p.
3. Sparco 6p.
4. Fulber 5p.
5. Kolin 4p.
Nii tuuakse välja ka ralli üldvõitja
Meeskonnad saaksid punkte 10, 8, 6, 5, 4 jne. Sinna ei liidetaks kõigi kolme päeva punkte. Vaid koha punkte mis võistleja välja sõitis. Seeline varjant teeks meeskondliku võistluse tasavägisemaks.
Selline on siis minu arvamus. Loodan, et saite mu vigasest venekeelest aru
Tehke maha või kiitke heaks.
1. Strike
2. ?
3. ?
Peugeot:
1. Kolin
2. Tommi
3. ?
Ford:
1. Aix
2. Ants kints
3. Reix
Subaru:
1. Sparco
2. Carlos?
3. ?
Mitsubishi:
1. Fulber
2. ?
3. ?
koda
1. Kucoch
2. Erry
3. ?
Selline on minu nägemus. Pakun välja, et kui osalejaid tuleb juurde siis võiks meeskonnad olla kolme liikmelised. Kellest kaks paremat toovad punkte.
Sellisel kujul oleks kõik tippsõitjad uutes meeskondades. Strikel oli ka selline varjant välja pakutud aga kaks viga oli seal sees. Ta oli jätnud enda Fordi ja pakkus Aix-i Subarusse. Aga see varjatsioon annab kõikidele tippsõitjatele uue meeskonna.
Punkti süsteem võiks olla nagu see oli teisel hooajal wrc3-es st. superralli süsteem. Aga ühe mööndusega, et punktidele mis kogutakse kolme päeva kokkuvõttes liidetakse juurde vastavalt saadud koha punktid
NT. 1. Strike 26+10=36p.
2. Aix 24+8=32p.
3. Sparco 22+6=28p.
4. Fulber 21+5=26p.
5. Kolin 21+4=25p. jne.
Meeskondlik oleks siis
NT. 1. Strike 10p.
2. Aix 8p.
3. Sparco 6p.
4. Fulber 5p.
5. Kolin 4p.
Nii tuuakse välja ka ralli üldvõitja
Meeskonnad saaksid punkte 10, 8, 6, 5, 4 jne. Sinna ei liidetaks kõigi kolme päeva punkte. Vaid koha punkte mis võistleja välja sõitis. Seeline varjant teeks meeskondliku võistluse tasavägisemaks.
Selline on siis minu arvamus. Loodan, et saite mu vigasest venekeelest aru
Tehke maha või kiitke heaks.
Viimati muutis Kolin, 09 Nov 2004, 16:36, muudetud 3 korda kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: aix
Kui mängu kätte saame siis vaatame mis see JWRC edast seal kujutab siis anname sellest teada kas osaleme seal või mitte.aix kirjutas:Mina ka.Strike kirjutas:Hetkel vähesed. JWRC hooajast on vihjanud vaid sina ja Carlos.reix kirjutas:tahtsin seda veel küsida, et kui paljud oleksid nõus JWRC arvestuses sõitma?

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mitsubishi Motors saatis juba mulle juba poole hooaja pealt pakkumise istuda uue auto rooli, pidades silmas minu pikaajalist sõidukogemust Misubishi roolis. Omal poolt annan kindlasti parima, et arenadada uut autot. Kindlasti on meil esialgu vanade tegijatega raske sammu pidada, aga üritame kindlasti.
Osalesin ise hiljuti Mitsubishi testidel ja pean seda autot kiitma kõvasti. Asfaldil on Mitsu tõeliselt hea. Kruusal on veel veidi arengut vaja, kuid üldine hinne autole 4+.Fulber kirjutas:Mitsubishi Motors saatis juba mulle juba poole hooaja pealt pakkumise istuda uue auto rooli, pidades silmas minu pikaajalist sõidukogemust Misubishi roolis. Omal poolt annan kindlasti parima, et arenadada uut autot. Kindlasti on meil esialgu vanade tegijatega raske sammu pidada, aga üritame kindlasti.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
Ise olen põhimõtteliselt nõus sõitma küll Sitikaga. Eks näis kellel saan siis endale meeskonna kaaslaseks. Hetkel tundub, et esindn Citroeni värve üxinda. Punktisüsteemi ma pooldaks hoopis vana süsteemi juurde tagasi tulemist ehk siis 10,8,6,5,4 jne... Sest WRC4 pole nö. võsitluspäevi ja kõigest 6 katset. Pooldaks nö. õiget punktisüsteemi ja teeks näiteks igal ralli ühe katse mille eest saab lisaks punktid võitja 10 jne...
Seda just selleks, et kui meid tuleb 3 sõitjat meeskonda siis need punktid ikka kasvavad väga suureks. Tootjad siin võivad hooajaga saada 600-700 punkti see ika juba suht raju.
Seda just selleks, et kui meid tuleb 3 sõitjat meeskonda siis need punktid ikka kasvavad väga suureks. Tootjad siin võivad hooajaga saada 600-700 punkti see ika juba suht raju.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See varjant kah üsna hea. 6+1 katse mille eest saab poonus punkte. Või teeks nii, et iga ralli esimene katse on see mis toodab poonus punkte. Siis oleks katse komkreetselt paigas mis poonust toodab.Strike kirjutas:Ise olen põhimõtteliselt nõus sõitma küll Sitikaga. Eks näis kellel saan siis endale meeskonna kaaslaseks. Hetkel tundub, et esindn Citroeni värve üxinda. Punktisüsteemi ma pooldaks hoopis vana süsteemi juurde tagasi tulemist ehk siis 10,8,6,5,4 jne... Sest WRC4 pole nö. võsitluspäevi ja kõigest 6 katset. Pooldaks nö. õiget punktisüsteemi ja teeks näiteks igal ralli ühe katse mille eest saab lisaks punktid võitja 10 jne...
Seda just selleks, et kui meid tuleb 3 sõitjat meeskonda siis need punktid ikka kasvavad väga suureks. Tootjad siin võivad hooajaga saada 600-700 punkti see ika juba suht raju.
Ps Kucoch liitub ka taas võistlustega. Ning paigutaks ta Citroeni
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
No nii. Sai siis eile kah ära proovitud. Graafika on väga hea. Juhitavus mõnevõrra kehvem, nagu eespool mainitud külg libisemisesse läheb kergelt ja piruett on kerge tulema, aga see vist ongi tegelikusele väga lähedal. Järgmiseks hakkasin sõitma meistrivõistlusi. Monako ja rootsi rallid tulid alguse kohta hästi - kerge võit. Mõtlesin, et kas nii kerge ongi, kuni läksin Mehikosse. Katse pealt ca. 30 sekki kaotust ma ei saa aru!!!
Proovin täna jälle, äkki oli lihtsalt väsimus.
Väga hea mulje jättis JWRC Suzuki ( see oli ainuke millega JWRC-s proovisin). Tunduvalt parem, kui WRC 3-es Ford fiestaga sõites.
Üldises mõttes võib rahule jääda. paar küsimust ka.
1. Kas nn. sevice on iga katse järel?
2. WRC-s on igal autol 3 versiooni. Millinke on parim?
Kohe peale teste tuli minu juurde Hr. Wilson, leping näppus. Lühikeste läbirääkimiste tulemusena on mul siis järgmisest aastast Fordiga leivad ühes kapis. Lepingu tagamaid ei avalikustata.
Proovin täna jälle, äkki oli lihtsalt väsimus.
Väga hea mulje jättis JWRC Suzuki ( see oli ainuke millega JWRC-s proovisin). Tunduvalt parem, kui WRC 3-es Ford fiestaga sõites.
Üldises mõttes võib rahule jääda. paar küsimust ka.
1. Kas nn. sevice on iga katse järel?
2. WRC-s on igal autol 3 versiooni. Millinke on parim?
Kohe peale teste tuli minu juurde Hr. Wilson, leping näppus. Lühikeste läbirääkimiste tulemusena on mul siis järgmisest aastast Fordiga leivad ühes kapis. Lepingu tagamaid ei avalikustata.
Re: aix
Mehhiko ongi keeruline ja vaja paar korda sõita enne, kui see nö. tulema hakkab. WRC evodest arvatavasti ikka kolmas on kõige parem. Pole teist proovinud ise olen kohe 3ndaga uhama hakanud. Näiteks esimese ja kolmanda vahe on sirgel lõigul u. 2 sekki. Ford siis palkaski sinu. Väga hea ma siin veel kaalun Citroeni pakkumisi ja siiski ei välista veel võimalust, et meist ei saa meeskonna kaaslased.aix kirjutas:Mõtlesin, et kas nii kerge ongi, kuni läksin Mehikosse. Katse pealt ca. 30 sekki kaotust ma ei saa aru!!!
Proovin täna jälle, äkki oli lihtsalt väsimus.
Väga hea mulje jättis JWRC Suzuki ( see oli ainuke millega JWRC-s proovisin). Tunduvalt parem, kui WRC 3-es Ford fiestaga sõites.
Üldises mõttes võib rahule jääda. paar küsimust ka.
1. Kas nn. sevice on iga katse järel?
2. WRC-s on igal autol 3 versiooni. Millinke on parim?
Kohe peale teste tuli minu juurde Hr. Wilson, leping näppus. Lühikeste läbirääkimiste tulemusena on mul siis järgmisest aastast Fordiga leivad ühes kapis. Lepingu tagamaid ei avalikustata.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Seda ma mõtlesingi, et igal rallil kindel katse mitte, et enne rallit selle teatavaks teen. Katse sõidetakse ikkagi nö.ralli sees ja ise pakuks selleks SS5, et enne publikut viimane tõsine pingutus.Kolin kirjutas:See varjant kah üsna hea. 6+1 katse mille eest saab poonus punkte. Või teeks nii, et iga ralli esimene katse on see mis toodab poonus punkte. Siis oleks katse komkreetselt paigas mis poonust toodab.
Ps Kucoch liitub ka taas võistlustega. Ning paigutaks ta Citroeni
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Pressiteade:Kolin kirjutas:Selge siis loodan, et teised on sellega rahul. Mina loodan, et saam Peugeot´ga kaubale ja leping sõlmitakse üsna pea. Kui kõik hästi läheb võivad meist saada teami kaaslased. Ning suudame koos teistele teamidele kõva lahingu anda.tommi kirjutas:Mina jätkaks Peugeot meeskonnas, kuna olen 307 testimisel suutnud häid tulemusi näidata ja meeskond oli rahul mu tulemustega.
Täna on siis see kena päev mil avalikustati Peugeo´ti järmise hooaja kaks pilooti. Esisõitja koht selgub kolme esimese etappi tulemuste järgi. Sõitjteks on siis esialgu Kolin ja Tommi. Üks koht on veel vaba. Sinna loodab meeskond leida ühe noore lootust andva piloodi. Mõlemal piloodil on aastane leping. Meeskond vahetab välja seni hästi teeninud peugeot 206 Peugeot 307-me vastu. Testidel on uus auto näidanud ennast heast küljest. Meeskonna sihtmärk on jõuda konstruktorite karikas esimese kahe sekka.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Täitsa nõus sinuga.Strike kirjutas:Seda ma mõtlesingi, et igal rallil kindel katse mitte, et enne rallit selle teatavaks teen. Katse sõidetakse ikkagi nö.ralli sees ja ise pakuks selleks SS5, et enne publikut viimane tõsine pingutus.Kolin kirjutas:See varjant kah üsna hea. 6+1 katse mille eest saab poonus punkte. Või teeks nii, et iga ralli esimene katse on see mis toodab poonus punkte. Siis oleks katse komkreetselt paigas mis poonust toodab.
Ps Kucoch liitub ka taas võistlustega. Ning paigutaks ta Citroeni

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
Üks asi veel mis häiris oli see, et kuigi valisin menüüst soome keele on kaardilugeja ikka inglane. Minule, kui kesisele inglise keele oskajale ei ole see teab mis hea, aga küll ära harjun.
Ja veel. Killeri katse soomes on ju sama, mis WRC 3-es. Miks tuli siis aeg ca. 15 sekki kehvem?
Ja veel. Killeri katse soomes on ju sama, mis WRC 3-es. Miks tuli siis aeg ca. 15 sekki kehvem?

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: aix
Kuna Ford palkas endale juba Esisõitja ära siis jääb sul üle ainult Ctroen. Kuna kaks tippilooti ühes teamis ei tohi olla. Need Rallifoorum FIA (RFFIA.) reeglid. Loodan, et saad aru ja ei pahanda mu peale. Te moodustaks Aix-ga liiga karmi teami.Strike kirjutas:Ford siis palkaski sinu. Väga hea ma siin veel kaalun Citroeni pakkumisi ja siiski ei välista veel võimalust, et meist ei saa meeskonna kaaslased.aix kirjutas: Kohe peale teste tuli minu juurde Hr. Wilson, leping näppus. Lühikeste läbirääkimiste tulemusena on mul siis järgmisest aastast Fordiga leivad ühes kapis. Lepingu tagamaid ei avalikustata.

Viimati muutis Kolin, 09 Nov 2004, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: aix
Tegelt Hr. Wilson sellepärast minu juurde tuligi. Ta arvas, et Strikel Juba Citroeniga leping taskus.Kolin kirjutas:Kuna Ford palkas endale juba Esisõitja ära siis jääb sul üle ainult Ctroen. Kuna kaks tippilooti ühes teamis ei tohi olla. Need Rallifoorum FIA (RFFIA.) reeglid. Loodan, et saad aru ja ei pahanda mu peale. Te moodustaks Aix-ga liiga karmi teami.Strike kirjutas:Mehhiko ongi keeruline ja vaja paar korda sõita enne, kui see nö. tulema hakkab. WRC evodest arvatavasti ikka kolmas on kõige parem. Pole teist proovinud ise olen kohe 3ndaga uhama hakanud. Näiteks esimese ja kolmanda vahe on sirgel lõigul u. 2 sekki. Ford siis palkaski sinu. Väga hea ma siin veel kaalun Citroeni pakkumisi ja siiski ei välista veel võimalust, et meist ei saa meeskonna kaaslased.aix kirjutas:Mõtlesin, et kas nii kerge ongi, kuni läksin Mehikosse. Katse pealt ca. 30 sekki kaotust ma ei saa aru!!!
Proovin täna jälle, äkki oli lihtsalt väsimus.
Väga hea mulje jättis JWRC Suzuki ( see oli ainuke millega JWRC-s proovisin). Tunduvalt parem, kui WRC 3-es Ford fiestaga sõites.
Üldises mõttes võib rahule jääda. paar küsimust ka.
1. Kas nn. sevice on iga katse järel?
2. WRC-s on igal autol 3 versiooni. Millinke on parim?
Kohe peale teste tuli minu juurde Hr. Wilson, leping näppus. Lühikeste läbirääkimiste tulemusena on mul siis järgmisest aastast Fordiga leivad ühes kapis. Lepingu tagamaid ei avalikustata.