WRC4
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
Sain siis ka mängu täna kätte ja olen meistrikatega jõudnud Türki. Siiani on muljed ainult positiivsed (kuigi co-driver võiks olla normaalsem). Muidugi juhitavus on ikka fantast 3 kõrval ja üle ültse on tegu ikka laheda asjaga. Kuna 3 mängimisse tuli pea 5 kuuline paus sisse siis ei ole veel ühtegi rallit võitnud( olen ikka jumala roostes) aga rootsis olin sellele 1,3 sekundi lähedusel, kui ei oleks olnud Markko Märtinit:), siiani on 4 teist kohta ja siis poodiumilt väljas ka ikka olen olnud. Tahaks juba evosid lahti kuna ei taha auto hästi teel püsida aga see ei morjenda eriti kuna mäng ise on ikka väga väga väga norm.
Edu siis kõigile ja jagame muljeid siis....
Edu siis kõigile ja jagame muljeid siis....
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Tore aga meil jai see lahtiseks et kas mul peab kodus arvuti olema voi ei, et lihtsalt saadan oma ajad. Ja kas wrc4 on see nn. karbsepaberi efekt kadunud. olgu tanaseks oled juba teid tuudanud kull, olge lahedad.Strike kirjutas:Arvestame sinuga siis WRC4 meistikatel. Me Sparcoga oleme nö. selle võistluse eestvedajad olnud.Burns kirjutas:Nii tutvusin nende meistrikate tingimustega ja ma oleksin kull kindel osavotja, nii et voite minuga arvestada.
Kusimus wrc4 kohta. kuulsin et seal pidi auto ka rohkem katki minema, keegi isegi vist mainis, et ratas tuleb alt ara. Kuidas sellega on. Ausalt oelda wrc3 hairis see et auto jai suht terveks, kuigi panid 200 sajaga puusse.
WRC4 auto läheb katki väga kergesti piisab vaid kergest puudutusest seinaga kui on katki mootor, käigukast, vedrustus jne..
Rattast alt ära pole ma saanud ja pole kuulnud ka, et see ära tuleks. Küll, aga läheb rehv katki ja sõidad edasi mö. velje peal.
200ga seina panna siis ei tähenda see head tulemust katsel.![]()
Üldse on tase kõvemaks läinud ja arvuti ajad on pandud suht rajud, et neid kerge võita poleks. Kui wrc3 sai kasutada mõnedel katsetel nö. wallracing sõidustiili siis wrc4 võib selle kohe ära unustada.
Ouninpohja katse on piisavalt keeruline näit. tehtud, et esimest korda sellel katsel olles autot tervena finishise ei tooks.
Kodus ei pea arvuti olema piisab kui suudad nädala jooksul oma rallide ajad postitada siia foorumise, kuid eks näis kuidas me jätkame meistrikaid kas neti adapteriga või samamoodi nagu seda juba kaks hooaeg teinud.Burns kirjutas:Tore aga meil jai see lahtiseks et kas mul peab kodus arvuti olema voi ei, et lihtsalt saadan oma ajad. Ja kas wrc4 on see nn. karbsepaberi efekt kadunud. olgu tanaseks oled juba teid tuudanud kull, olge lahedad.
Kärbsepaber on kadunud, kuid veic ika on kui murule satud võtab hoogu kinni, kuid mitte nii palju kui seda enne.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ohoo kes välja on ilmusnud. Tore ka Jussist taas meie hulgas näha. Loodetavasti siis oled meistrikatel nö. osaleja kui need peaks algama millalgi. Ise olen võitnud 3-4 rallit meistikatel. Monte ja Rootsi tulid suht kergelt, kuid edasi on juba päris keeruline olnud. Evod saab nö. lahti osta.jussis kirjutas:Sain siis ka mängu täna kätte ja olen meistrikatega jõudnud Türki. Siiani on muljed ainult positiivsed (kuigi co-driver võiks olla normaalsem). Muidugi juhitavus on ikka fantast 3 kõrval ja üle ültse on tegu ikka laheda asjaga. Kuna 3 mängimisse tuli pea 5 kuuline paus sisse siis ei ole veel ühtegi rallit võitnud( olen ikka jumala roostes) aga rootsis olin sellele 1,3 sekundi lähedusel, kui ei oleks olnud Markko Märtinit:), siiani on 4 teist kohta ja siis poodiumilt väljas ka ikka olen olnud. Tahaks juba evosid lahti kuna ei taha auto hästi teel püsida aga see ei morjenda eriti kuna mäng ise on ikka väga väga väga norm.
Edu siis kõigile ja jagame muljeid siis....
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ma olen meistrikatel suutnud võita seni ainult Kreeka ralli. 2 evo on lahti. Autodest olen veel Subaru ja Mitsu N-id ning Suzuki ja Citroeni S1600 autod avanud. Kaardilugeja näsab vahepeal liiga palju ja kurvide numbrid paigast ära. Kui seal 6 on aeglane kurv, siis vahepeal saab 6-st täisgaasiga läbi. Teinekord on 5 aeglasem kui 6
Aga nuh, saab hakkama!
Eriti karm on see, et kui kaardilugeja ütleb kurvi alles siis kui oled juba sellesse jõudnud ning rajalt välja sõitnud ja siis hakkab mölisema, et what are you doing??:) Krt ise ta jääb ju hiljaks:)

Eriti karm on see, et kui kaardilugeja ütleb kurvi alles siis kui oled juba sellesse jõudnud ning rajalt välja sõitnud ja siis hakkab mölisema, et what are you doing??:) Krt ise ta jääb ju hiljaks:)
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 997
- Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
- Asukoht: Hummuli
Soome ralli tundub olevat oluliselt raskemaks tehtud, WRC3-s oli suht lihtne Soomet võita, siis nüüd suutsin küll JWRC-s soome võita, aga WRC-ga jäin jänni.Carlos kirjutas:Ma olen meistrikatel suutnud võita seni ainult Kreeka ralli. 2 evo on lahti. Autodest olen veel Subaru ja Mitsu N-id ning Suzuki ja Citroeni S1600 autod avanud. Kaardilugeja näsab vahepeal liiga palju ja kurvide numbrid paigast ära. Kui seal 6 on aeglane kurv, siis vahepeal saab 6-st täisgaasiga läbi. Teinekord on 5 aeglasem kui 6Aga nuh, saab hakkama!
Eriti karm on see, et kui kaardilugeja ütleb kurvi alles siis kui oled juba sellesse jõudnud ning rajalt välja sõitnud ja siis hakkab mölisema, et what are you doing??:) Krt ise ta jääb ju hiljaks:)
Tase on jah kõvasti raskemaks tehtud ja see mull meeldib, et pead ikka võitlema ka koha eest ja ei tohi vigu teha väga palju. WRCga suutsin Peugeot 307ga Soome võita küll.tommi kirjutas:Soome ralli tundub olevat oluliselt raskemaks tehtud, WRC3-s oli suht lihtne Soomet võita, siis nüüd suutsin küll JWRC-s soome võita, aga WRC-ga jäin jänni.Carlos kirjutas:Ma olen meistrikatel suutnud võita seni ainult Kreeka ralli. 2 evo on lahti. Autodest olen veel Subaru ja Mitsu N-id ning Suzuki ja Citroeni S1600 autod avanud. Kaardilugeja näsab vahepeal liiga palju ja kurvide numbrid paigast ära. Kui seal 6 on aeglane kurv, siis vahepeal saab 6-st täisgaasiga läbi. Teinekord on 5 aeglasem kui 6Aga nuh, saab hakkama!
Eriti karm on see, et kui kaardilugeja ütleb kurvi alles siis kui oled juba sellesse jõudnud ning rajalt välja sõitnud ja siis hakkab mölisema, et what are you doing??:) Krt ise ta jääb ju hiljaks:)
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 997
- Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
- Asukoht: Hummuli
307-ga on selle 4 käiguga päris hea sõita, ise sõidan manuaalkäiguvahetusega. Kuida teised sõidavad? Ja palju te neid seadeid krutite, sellega võrreldes mida insenerid soovitavad?Strike kirjutas:Tase on jah kõvasti raskemaks tehtud ja see mull meeldib, et pead ikka võitlema ka koha eest ja ei tohi vigu teha väga palju. WRCga suutsin Peugeot 307ga Soome võita küll.tommi kirjutas:Soome ralli tundub olevat oluliselt raskemaks tehtud, WRC3-s oli suht lihtne Soomet võita, siis nüüd suutsin küll JWRC-s soome võita, aga WRC-ga jäin jänni.Carlos kirjutas:Ma olen meistrikatel suutnud võita seni ainult Kreeka ralli. 2 evo on lahti. Autodest olen veel Subaru ja Mitsu N-id ning Suzuki ja Citroeni S1600 autod avanud. Kaardilugeja näsab vahepeal liiga palju ja kurvide numbrid paigast ära. Kui seal 6 on aeglane kurv, siis vahepeal saab 6-st täisgaasiga läbi. Teinekord on 5 aeglasem kui 6Aga nuh, saab hakkama!
Eriti karm on see, et kui kaardilugeja ütleb kurvi alles siis kui oled juba sellesse jõudnud ning rajalt välja sõitnud ja siis hakkab mölisema, et what are you doing??:) Krt ise ta jääb ju hiljaks:)
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 997
- Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
- Asukoht: Hummuli
Nüüd on hea, nüüd on shakedownil ajavõtt ka olemas. Kahjuks jälle kaardilugejat pole.Carlos kirjutas:Ma olen teinud mingi oma seade, mida siis shakedownil proovin ja sätin. Aga enamjaolt ikka nö. inseneri soovitusega rajal. Sõidan automaadiga. Puldiga see manuaal ei tule välja mul, sõrmi liiga vähe:)
Sõidan ka automaadiga, sest puldiga pole väga lõbus neid käike vahetada. Piirajase 4ne kasty läheb see on seff kuulata.tommi kirjutas:Nüüd on hea, nüüd on shakedownil ajavõtt ka olemas. Kahjuks jälle kaardilugejat pole.Carlos kirjutas:Ma olen teinud mingi oma seade, mida siis shakedownil proovin ja sätin. Aga enamjaolt ikka nö. inseneri soovitusega rajal. Sõidan automaadiga. Puldiga see manuaal ei tule välja mul, sõrmi liiga vähe:)

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 997
- Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
- Asukoht: Hummuli
Soome rallil sõitsin mingi katse peaaegu ainult 3nda käiguga, siis tuli meelde see Bosse jutt, et "Tell Corrado, that 3 is enough"Strike kirjutas:Sõidan ka automaadiga, sest puldiga pole väga lõbus neid käike vahetada. Piirajase 4ne kasty läheb see on seff kuulata.tommi kirjutas:Nüüd on hea, nüüd on shakedownil ajavõtt ka olemas. Kahjuks jälle kaardilugejat pole.Carlos kirjutas:Ma olen teinud mingi oma seade, mida siis shakedownil proovin ja sätin. Aga enamjaolt ikka nö. inseneri soovitusega rajal. Sõidan automaadiga. Puldiga see manuaal ei tule välja mul, sõrmi liiga vähe:)Ise ostsin endale kõik 3 evo eile lahti saab näha kas nüüd ka paremaks auto läheb. Mitsuga olen päris palju sõitnud mulle meeldib see auto. Juhitavuselt on kõige parem Citroen igal pinnasel. Mitsu on alguses nö. uimane a kui hoo üles saab on asfaldil üks kiiremaid autosi.


3 Evo on 1200p iga ralli võidu eest saab extra 200p ja katsete läbimise eest jne.. autod maxavad 100p mis kinni jne... Options all on see valik.Kolin kirjutas:Kui kõik hasti läehb saame ka see nädal WRC4 kätte. Siis saab proovida kuda asi on. Mis moodi neid evo-si lahti osta saab? Mida selleks tegema peab või saavutama?
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
evo
Kysimus... Kui wrc 1 evo oli lahti ostetud (toimis nagu kõikidele autodele ju..) sai vahepeal prooviks ostetud extreme (ford) , nüüd on see extreme täiesti olemas aga evodest pole jälgegi..? Oskab keegi midagi öelda?
Mul tekkis sama küsimus. Üritan Mixa käest seda uurida õhtul. Eile oli mul nii, et sõitsime Sparcoga hooaega ja mul olid enne ostetud evod lahti a seal neid ei näidanud. Väga kahtlane. Vb see on see teema, et enne kõik autod lahti ostma ja siis saad alles evod, et need kõigil ka toimiks.Carlos kirjutas:Sama küsimus ka Super 1600 ja N-i evode kohta. Kuna evosid saab lahti ainult ühest kohast, siis tundub, et nede jaoks eraldi neid avada ei saa. Samas S1600 ja N-i menüüs ei näite, et evod oleksid avatud...
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P