Ja kui see kehtib võõrleegionäride siis jälle miks Timo Pulkkinen on oma 3-l osaletud rallil 8p-ga tagapool Aivar Linnamäed, kes on osalenud 4-l rallil?Svaan kirjutas:kakuke kirjutas:Svaan kirjutas:Ühte asja ma ei raali lahti, miks pole 2004 aasta koondtabelis ntx A6 klassis arvestatud Jari Viita ning kasvõi Thomas Schie tulemusi, ja samas miks on Armands Maspans N3 klassis ning Ivars Vazaraudzis tabelis nagu väljaspool arvestust, kas selleks et EMV-l lõpptulemust saada, peab osalema vähemalt 2-l rallil vms?
Osalema peab vähemalt kolmel rallil.
2005 hooaeg
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 307
- Liitunud: 20 Okt 2003, 10:48
- Asukoht: Tallinn
Aga ta ei olegi ju... Tabel on ümberreastamata jäetud, kohanumber on Pulkkinenil kõrgem kui Linnamäel.Svaan kirjutas:Ja kui see kehtib võõrleegionäride siis jälle miks Timo Pulkkinen on oma 3-l osaletud rallil 8p-ga tagapool Aivar Linnamäed, kes on osalenud 4-l rallil?kakuke kirjutas:Svaan kirjutas:Ühte asja ma ei raali lahti, miks pole 2004 aasta koondtabelis ntx A6 klassis arvestatud Jari Viita ning kasvõi Thomas Schie tulemusi, ja samas miks on Armands Maspans N3 klassis ning Ivars Vazaraudzis tabelis nagu väljaspool arvestust, kas selleks et EMV-l lõpptulemust saada, peab osalema vähemalt 2-l rallil vms?
Osalema peab vähemalt kolmel rallil.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 307
- Liitunud: 20 Okt 2003, 10:48
- Asukoht: Tallinn
Selge.. siin mul kiiluski asi kinni..kakuke kirjutas:Aga ta ei olegi ju... Tabel on ümberreastamata jäetud, kohanumber on Pulkkinenil kõrgem kui Linnamäel.Svaan kirjutas:Ja kui see kehtib võõrleegionäride siis jälle miks Timo Pulkkinen on oma 3-l osaletud rallil 8p-ga tagapool Aivar Linnamäed, kes on osalenud 4-l rallil?kakuke kirjutas:
Osalema peab vähemalt kolmel rallil.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Järgmine aasta tõotab tulla põnev! Suure N-rühma heitlused on minemas veelgi põnevamaks, on ju hetkel N - rühma tipus lausa 5-6 sõitjat, kes kõik tahaksid võita tiitlit! Siin siis need 6 nime - A. Dossik, Mölder Jn., A. Zhigunov, M. Remmak, K. Uus ja loomulikult M. Rauam. Dossikul praegusel hetkel parim auto, seda oli näha ka terve senise hooaja vältel, ikkagi tehases kokku pandud auto, samas kui Rauam ja Tema meeskond ehitasid ise auto. Samas oli Dossik ja Mölder Jn. need, kes tänavusel hooajal kõige rohkem sõitsid ja trenni tegid, sellest neil ka käsi hästi soe koguaeg! Ka Zhigunov on teinud läbi märgatva arengu, saades hooaja keskel Viru rallil võidu kirja:), see oli veel aga evo 6-ga, saaremaal Ta oli juba evo 7-ga stardis ja ma usun et kui katust ei oleks Kaugatuma katsel tulnud, oleks seal asi veel pingelisem olnud:D! Remmak näitas oma kiirust tänavusel hooajal eriti just Tallinna rallil, kus Ta kõigile peavalu valmistas. Uus kert on sel aastal saanud palju sõita, eriti just hooaja alguses ja keskpaigas, kui hooaja alguses tegi Kert suurepäraseid sõite talverallidel, siin mainiks ära eriti Lätis toimunud Gulbene ralli, siis hooaja keskel sai Ta ju kätt proovida Subaru roolis, seda ka Eesti pinnal, ning on selgelt näha et Kert on tugeva potentsiaaliga:), ja Kert sai ka palju vajalikke kogemusi Itaalias sõidetud rallidelt! Möder Jn. on vaieldamatu talent, nüüd peab Ta vaid hankima kogemusi ja kogemusi ning pea selgena hoidma, et mõtted mujal ei oleks! Martin Rauam, selle aasta parim eestlane N-rühmas. Noormees on väga hea sõitja, selles ei ole kahtlust, pigem asi tehnikas ja sponsorrahade taga hetkel, lisaks on Martinil ka väga hea kaardilugeja, kellega teamwork hästi ka sujumas:)!
Tulevaks hooajaks aga saadakse loodetavasti parem auto, et siis juba kindlamalt edasi liikuda!
A-rühm kui selline on alati palju kõneainet ju Eestis pakkunud, kas siis oma puudumise või suure osavõtu arvu pärast (Eos rallid). Päris ära kaotamise poolt ma kindlasti ei ole, tuleb leida kompromiss!
Rallide kogusumma võiks ulatuda tõesti 10-ni, mitte nii nagu eelmise aasta lõpus Mait Meriloo suvatses õelda, et 7-8 etappi on Eestis liiga palju:S! No ikke ei ole küll. Kui kõik oma käes allapaneksid ja entusiasmi ülesnäitaksid, oleks neid rallisid siin vaata et rohkem kui 15!
Tulevaks hooajaks aga saadakse loodetavasti parem auto, et siis juba kindlamalt edasi liikuda!
A-rühm kui selline on alati palju kõneainet ju Eestis pakkunud, kas siis oma puudumise või suure osavõtu arvu pärast (Eos rallid). Päris ära kaotamise poolt ma kindlasti ei ole, tuleb leida kompromiss!
Rallide kogusumma võiks ulatuda tõesti 10-ni, mitte nii nagu eelmise aasta lõpus Mait Meriloo suvatses õelda, et 7-8 etappi on Eestis liiga palju:S! No ikke ei ole küll. Kui kõik oma käes allapaneksid ja entusiasmi ülesnäitaksid, oleks neid rallisid siin vaata et rohkem kui 15!
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 1
- Liitunud: 23 Okt 2004, 11:06
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mulle teeb natuke muret see, et mitmed piloodid, kes veel mullu sõitsid N-rühmas on üle kolinud A-rühma, näiteks Tamm, Lindal ja hooaja keskel ka Ahu. Selline trend ei ole väga hea, kuna see tekitab kaks konkureerivat klassi, kus sõidetakse praktiliselt samade autodega ja mõlemas rühmas kannatab konkurents. Selle asemel tuleks jagada meistritiitel ainult N-rühmas, et meelitada need isetehtud A-rühma masinad tagasi N-rühma ja suurendada seal konkurentsi.
Samas tuleks teha suuremat lobitööd Soomes, Lätis ja Venemaal, et meelitada siia tagasi seniseid tippsõitjaid ja ka uusi võistlejaid, seejuures eriti teretulnud on publikumagnetid WRC-autod.
Etappide arv oli tänavu juba piisavalt suur, 10 rallit on liiga palju. Paljud võistlejad ei teinud kaasa tervet hooaega ja see trend süveneb veelgi järgmine aasta, mil mõnel rallil võib osalejate arv jääda üsna kesiseks, isegi alla 30 masina. Rallide korraldamisel on mõtet ikka niikaua, kui on huvilisi kes sõita tahavad.
Samas tuleks teha suuremat lobitööd Soomes, Lätis ja Venemaal, et meelitada siia tagasi seniseid tippsõitjaid ja ka uusi võistlejaid, seejuures eriti teretulnud on publikumagnetid WRC-autod.
Etappide arv oli tänavu juba piisavalt suur, 10 rallit on liiga palju. Paljud võistlejad ei teinud kaasa tervet hooaega ja see trend süveneb veelgi järgmine aasta, mil mõnel rallil võib osalejate arv jääda üsna kesiseks, isegi alla 30 masina. Rallide korraldamisel on mõtet ikka niikaua, kui on huvilisi kes sõita tahavad.
Kahe käega poolt. Ja minumeelest ütles Meriloo absoluutselt õigesti, et juba 7-8 rallit Eesti meistrikatel on liiga palju. 2 kohalikku talverallit ja neli kruusa oleks piisav. Samas võiks asja huvitavamaks tegemise nimel olla esimene ja viimane ralli poole pikemad ning neil jagada 1,5kordseid punkte.rallisportlane kirjutas:Aga kas te jutupaunikud sellega ka arvestate, et meie aasta eelarve läeb ka sis ju jube suureks, aga kui tel raha toetamiseks on sis me võime vabalt 10 rallit sõita, aga muidu läeb küll rahaliselt väga raskeks.!!!
Kasuta ikka turvavööd ka!
See on ammuteada tõde, et ainult Prodrives tehtud N-rühma Subarud saadakse liikuma. Ei ole kuskil suudetud isetehtud Subarutega Prodrive'i autode vastu saada. Isegi kui kasvõi kõik jupid tehasest pärit. Aga nuh, see ühest asjast kinni...Timole kirjutas: Dossikul praegusel hetkel parim auto, seda oli näha ka terve senise hooaja vältel, ikkagi tehases kokku pandud auto, samas kui Rauam ja Tema meeskond ehitasid ise auto. Samas oli Dossik ja Mölder Jn. need, kes tänavusel hooajal kõige rohkem sõitsid ja trenni tegid, sellest neil ka käsi hästi soe koguaeg!
Ka see on ju kõigile teada, et harjutamine teeb meistriks:) Iseasi tõesti, kes kui palju harjutada saab. Kui keegi veidi rohkem trenni teeb ja võistleb, siis seda ei saa ju ometi pahaks panna. Ja muide, Dossik tegi oma elu esimese stardi 2003 aasta talverallil Eestis. Ja juba eelmise aasta Viru rallil oli kohalike tippude kandadel ja paljudest möödas.
Ja kolmandaks, Dossiku auto on juba müüdud.

Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Nu mina votan seda asja esialgu kui pealvaataja rollist vaadatuna! Loomulikult teame me koik, et autospordis on koik rahs kinni, kuid egas siis kalendri vahendamisega saa koike muresid lahendada! Pigem tahtsin ma oma seisukohta ja ulevaadet anda nende soitjate kohta, kellled ma ennist ara mainisin! Hoolimata prodrives kokku pandud autost, suutis Martin oma ´´iseehitatud´´ autoga Talle sudi vastupanu osutada! Kui see saladus pole, kes siis Dossiku auto enesele soetas?
Egas ikka eriti lihtsalt saa küll, kuna siin ju põhitegur on RAHA, mitte kellegi omavaheline tüli mida oleks võimalik lahendada.
Minu nägemus idaalsest kalendrist oleks selline.
1) Eesti Talv
2) Tallinn
3) Lõuna - Eesti
4) RS
5) Rakvere
6) Paide
7) Saaremaa
sinna vahele kuhugi üks populaarne rahvaralli, mis võiks kasvada sportralliks. NT Pärnu või Viljandi. Pärnu kandi teedega pole küll kursis, aga varasematel aastatel on seal rallisi peetud küll.
Miks aga ma Glubenet ei pannud? See on minu isiklik arvamus, kas on lihtsalt mõtet nii kaugele sõitma minna ja eriti veel kui peetakse koos 2 riigi MV etappi. Kui "enamus" mõlema riigi võidusõitjaid avaldaksid soovi seal osaleda, siis läheks nimekiri ju lõhki ja vaevalt kõiki ka peale lastakse. Palju on olnud aastate jooksul üldse korraga ühel Läti võidusõidul eesti rallipaare stardis, ega vist üle 15 pole, minuarust see näitab ka seda et sõitjate hulgas pole see eriti populaarne
Samas aga on Eesti ju "põhjamaa" ja kaks talverallit võiks siin olla küll, aga tean ja mõistan et sellise luksuse toimumine suht problemaatiline.
Minu nägemus idaalsest kalendrist oleks selline.
1) Eesti Talv
2) Tallinn
3) Lõuna - Eesti
4) RS
5) Rakvere
6) Paide
7) Saaremaa

Miks aga ma Glubenet ei pannud? See on minu isiklik arvamus, kas on lihtsalt mõtet nii kaugele sõitma minna ja eriti veel kui peetakse koos 2 riigi MV etappi. Kui "enamus" mõlema riigi võidusõitjaid avaldaksid soovi seal osaleda, siis läheks nimekiri ju lõhki ja vaevalt kõiki ka peale lastakse. Palju on olnud aastate jooksul üldse korraga ühel Läti võidusõidul eesti rallipaare stardis, ega vist üle 15 pole, minuarust see näitab ka seda et sõitjate hulgas pole see eriti populaarne


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Üks variant tulevikuks oleks veel nn.rotatsiooniprintsiip,seda eriti vähempopulaarsete võistluste korral.Näiteks jätta püsivalt kalendrisse Saaremaa ning veel mõne tugevama-tuntuma etapi (Tallinn,mingi Lõuna-Eesti võistlus vms) ning ülejäänud etapid vahelduksid koos aastanumbriga.
Aga enda ideaalnägemus...
-talvine etapp
-Tallinn
-Valge Daam tagasi
-Lõuna-Eesti
-EOS
-Rakvere
-Saaremaa
-ning miski roteeruv (Paide/Narva/miks mitte Pärnu või Viljandi)
Kokku 7-8 etappi.
Aga enda ideaalnägemus...

-talvine etapp
-Tallinn
-Valge Daam tagasi
-Lõuna-Eesti
-EOS
-Rakvere
-Saaremaa
-ning miski roteeruv (Paide/Narva/miks mitte Pärnu või Viljandi)
Kokku 7-8 etappi.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Valge Daami tagasitoomine oleks tore idee, aga see pidi kahjuks raske olema.
Kaks talverallit (Eestis) oleks tore. Õigemini: mõistlik, kuna ainult üheks sõiduks auto valmis seadmine on mõtetu. Ja Gulebene võiks tõesti EMV'lt üldse välja jääda. Mis me ikka võõrasse riiki kehvale võistlusele tikume kui kodus palju etemat teha saab?
Puht isiklik arvamus on, et seda nelivedu tähtsustatakse siin üle. Kindel see, et A-rühm sellisena on mõtetu ja lihtsalt võimalus rohkematel karikaid koguda. Ega see N rühm palju parem pole. Raidam läinud, latt kadunud.
Kui nüüd veel E-rühma ka puistama hakatakse, siis kust ***** need noored endale kogemusi peaks hankima? Või tahetakse, et terve see riik hakkaks poolepeeruga nelivedu sõitma?
Hea seegi, et F2 tähtsusest arusaadud on.
Millal EAL selle kalendri ametlikult väljastama peaks?
Kaks talverallit (Eestis) oleks tore. Õigemini: mõistlik, kuna ainult üheks sõiduks auto valmis seadmine on mõtetu. Ja Gulebene võiks tõesti EMV'lt üldse välja jääda. Mis me ikka võõrasse riiki kehvale võistlusele tikume kui kodus palju etemat teha saab?
Puht isiklik arvamus on, et seda nelivedu tähtsustatakse siin üle. Kindel see, et A-rühm sellisena on mõtetu ja lihtsalt võimalus rohkematel karikaid koguda. Ega see N rühm palju parem pole. Raidam läinud, latt kadunud.
Kui nüüd veel E-rühma ka puistama hakatakse, siis kust ***** need noored endale kogemusi peaks hankima? Või tahetakse, et terve see riik hakkaks poolepeeruga nelivedu sõitma?
Hea seegi, et F2 tähtsusest arusaadud on.
Millal EAL selle kalendri ametlikult väljastama peaks?
Gulbene kohta nii palju, et kehvaks seda võistlust kindlasti nimetada ei saa. Samuti ei saa seda kalliks nimetada - ööbimine ja söök on nii odav, et koos transpordikuludega kokku on see ikkagi konkurentsitult odavaim etapp (jätame tallinna ralli kõrvale kus ma lihtsalt kodus elan)!!
Nii et mina isiklikult olen näiteks Gulbene väljajätmise vastu. Mis on veel väga oluline - Lätlased korraldavad võistlust esmajärjekorras võistlejatele. Siis on mõeldud ka pealtvaatajatele. Eestis seevastu kumab läbi korraldaja rahakotitäitimise soov. Ja nii kurb kui see ka ei ole, siis mulle tundub, et eesti korraldajatele ei lähe ei sõitjad ega pealtvaatajad suurt korda.
siis veel - need kodanikud, kes jahuvad "oh kui lahe teeme aga 10 etappi või lausa 15 ja paneme aga asfaltietapi ikka ka sisse" on üldse reaalsest elust väga kaugel - ma usun siiralt, et sellist täisprogrammi eestis mitte keegi sõita ei jõuaks... võibolla 9-10 etappi mõned ehk veel - kuid asfaltietapp ajaks pilli raudselt lõhki.
Nii et mina isiklikult olen näiteks Gulbene väljajätmise vastu. Mis on veel väga oluline - Lätlased korraldavad võistlust esmajärjekorras võistlejatele. Siis on mõeldud ka pealtvaatajatele. Eestis seevastu kumab läbi korraldaja rahakotitäitimise soov. Ja nii kurb kui see ka ei ole, siis mulle tundub, et eesti korraldajatele ei lähe ei sõitjad ega pealtvaatajad suurt korda.
siis veel - need kodanikud, kes jahuvad "oh kui lahe teeme aga 10 etappi või lausa 15 ja paneme aga asfaltietapi ikka ka sisse" on üldse reaalsest elust väga kaugel - ma usun siiralt, et sellist täisprogrammi eestis mitte keegi sõita ei jõuaks... võibolla 9-10 etappi mõned ehk veel - kuid asfaltietapp ajaks pilli raudselt lõhki.
Nii kurb või rõõmus see ka ei ole, siis SYRUS viimati veel vene lipu all sõitis. Ja pealegi olla kuuldavasti Syruse omadel kops üle maksa sellest kuidas meie korraldajad ajudesse panevad... RS ralli eelõhtul nägin neid isegi hotelli lobis ja neil tundus tõsi taga olevat - ega eestlased ainukesed pole kel toredad teed ja rallid - minnakse ikka sinna kus võistlejatele ka mõeldakse - saab nii lätis kui soomes sõita ...
Aga miks inimestele see Valge Daami ralli nii korda läheab - et Valge Daam kalendrisse tagasi jne. Mis sealsetes teedes või korralduses siis nii erilist oli. Minuarust pole sealsetel teedel suuremat omapära, nagu nt Saaremaal või Lõuna-Eestil. Mitte, et mul midagi selle ralli vastu oleks, aga põnevam oleks ikkagi kui tuleks mõni uus koht.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
No ma olen esmalt sealt kandist pärit...ning üldiselt oli see ralli ikka vägagi hinnatud sõitjate/publiku jm seas,lisaks pidevalt väga hea korralduse poolt kiidetud (kui ehk paar viimast korda päris mitte niipalju)
Aga Läänemaa probleem on selles,et Linnamäe-Noarootsi pool (kus ka parimad sealsed teed) on palju maaomanikke mitte Eesti elanikud,lisaks paaris heade katselõikudega kohas hakkas kohalik rahvas vastu,kuna oli vist teede lappimisega pärast võistlust teatavaid jamasid.Samas,näiteks tädimehe maamajast läks ka üks katse mööda ning tal polnud teedevärgi kohalt mingit halba sõna öelda.
Rasmus,mida Sa selle "raske olema" all mõtlesid enne?Kas samuti probleeme kooskõlastuste/korraldajatega/sponsoritega?
Aga Läänemaa probleem on selles,et Linnamäe-Noarootsi pool (kus ka parimad sealsed teed) on palju maaomanikke mitte Eesti elanikud,lisaks paaris heade katselõikudega kohas hakkas kohalik rahvas vastu,kuna oli vist teede lappimisega pärast võistlust teatavaid jamasid.Samas,näiteks tädimehe maamajast läks ka üks katse mööda ning tal polnud teedevärgi kohalt mingit halba sõna öelda.
Rasmus,mida Sa selle "raske olema" all mõtlesid enne?Kas samuti probleeme kooskõlastuste/korraldajatega/sponsoritega?
Tan kirjutas:Aga miks inimestele see Valge Daami ralli nii korda läheab - et Valge Daam kalendrisse tagasi jne. Mis sealsetes teedes või korralduses siis nii erilist oli. Minuarust pole sealsetel teedel suuremat omapära, nagu nt Saaremaal või Lõuna-Eestil. Mitte, et mul midagi selle ralli vastu oleks, aga põnevam oleks ikkagi kui tuleks mõni uus koht.