2005 hooaeg
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
2005 hooaeg
hei
kas kellelgi on täpsemat infot kõlakate kohta mis juba enne saaremaa rallit liikusid:
A) Pidi sõidukatele tulema 8-9-10 (!!!!) etappi
B) Meitriks saab ainult N3 klassis ja absoluudis. Võib olla ka A5's aga muu tingeltangel lõpetatakse ära - klassid jäävad alles, sõita saad, saad karika aga meistriks ei saa
On kellelgi kalenderplaani projekti??
ja KAS LÕPUKS ometi lõpeb ära see ajuvabadus tutvumisrehvidega?? Võiks panna EMV üldjuhendisse, et võib tutvuda vanade kruusarehvidega (olgu või maks mustrisügavus) ja nn. rootsitrennipiigiga ja oleks korras - kaua võib ajusid ja rahakotti peetida!!
kas kellelgi on täpsemat infot kõlakate kohta mis juba enne saaremaa rallit liikusid:
A) Pidi sõidukatele tulema 8-9-10 (!!!!) etappi
B) Meitriks saab ainult N3 klassis ja absoluudis. Võib olla ka A5's aga muu tingeltangel lõpetatakse ära - klassid jäävad alles, sõita saad, saad karika aga meistriks ei saa
On kellelgi kalenderplaani projekti??
ja KAS LÕPUKS ometi lõpeb ära see ajuvabadus tutvumisrehvidega?? Võiks panna EMV üldjuhendisse, et võib tutvuda vanade kruusarehvidega (olgu või maks mustrisügavus) ja nn. rootsitrennipiigiga ja oleks korras - kaua võib ajusid ja rahakotti peetida!!
Viimati muutis Eraisik, 21 Okt 2004, 23:34, muudetud 1 kord kokku.
Püüaks võimalikke asju kokku lugeda
1) Talv
2) Sarma
3) Tallinn
4) EOS
5) Lõuna Eesti
6) Paide
7) Rakvere
Saaremaa
mis võivad olla puuduvad 2? Valge Daam on äkki tagasi? Või Vändra? või võetakse veel mõni läti sõit - näiteks Kurzeme? Talsi? Latvija?
Kurzeme on iseenesest väga tasemel sõit ja head rajad ja ülikõva orgunn ja odav elu...
Samas sel aastal ju VÄGA konkreetselt öeldi (nagu iga kord viimase 5-6 aasta jooskul
et see on viimane saaremaa ralli... nii et ikkagi ei kujuta ette mis need 10 etappi siis on...
1) Talv
2) Sarma
3) Tallinn
4) EOS
5) Lõuna Eesti
6) Paide
7) Rakvere

mis võivad olla puuduvad 2? Valge Daam on äkki tagasi? Või Vändra? või võetakse veel mõni läti sõit - näiteks Kurzeme? Talsi? Latvija?
Kurzeme on iseenesest väga tasemel sõit ja head rajad ja ülikõva orgunn ja odav elu...
Samas sel aastal ju VÄGA konkreetselt öeldi (nagu iga kord viimase 5-6 aasta jooskul

Asfalt kindlasti ei tule. Meistrivõistluste staatus võiks jääda A, N, F2 ja siis kuidagi absoluut. Eks suure A jäämine sõltub ka naabermaade sarjadest. Venemaal juba ammu suurt A-d pole. E-rühm peaks olema nagu mujalgi, karikavõistlused mitte meistrivõistlused. Võtkem ikka suurtest rallimaadest eeskuju.
Etappide arv on muidugi raju. Täpselt nagu Luik kirjutas. Ei jõua võistlejad kõigile, ei jõua publik igale poole ja siis kaovad üritustel ja sõitjatel toetajad ning kvaliteet langeb
Etappide arv on muidugi raju. Täpselt nagu Luik kirjutas. Ei jõua võistlejad kõigile, ei jõua publik igale poole ja siis kaovad üritustel ja sõitjatel toetajad ning kvaliteet langeb
Kasuta ikka turvavööd ka!
10 rallit oleks ikka liiga raju. Just nagu Carlos vahendas härra Luige sõnu. Asjal kaoks mõte, sest sõitjad ei jõua igale rallile ja samuti pealtvaatajad.
Eks näis, mis see EAL välja mõtleb järgmiseks hooajaks. E klassi meistrikate kadumine on suht loogiline samm.
Eks näis, mis see EAL välja mõtleb järgmiseks hooajaks. E klassi meistrikate kadumine on suht loogiline samm.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
http://www.autosport.ee/files/docs/2004/ralli2004l.xls 2004 lõplik punktitabel avaldatud.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Kihutajal info õige. Niipalju arvan veel teadvat, et talvistest läheb arvesse 2 etappi ja suvistast siis 6. Kõik jätkub nagu 2004 oli, v.a. E-klassis muudatused (millised täpselt, veel ei tea. aga räägiti klasside kokkupanekust + midagi veel). Seega siis meistrivõistlused A (?), N ja F2.
Narva ralli parimad paigad saavad olema Iisaku kandis, seal pidi mõnigi katseks sobilik teelõik vägagi jyväskylä`t meenutama.
Omaltpoolt lisan, et selline pehme hooaeg nagu sel aastal (pikk vahe suvel) ajas küll närvi mustaks. Sobilik oleks 1 ralli kuus (JAN, VEB, MAI, JUN, JUL, AUG, SEP, OKT), seega siis ca. 8-9 rallit. Aga see mu isiklik arvamus.
Hooaeg on läbi, elagu saabuv hooaeg 2005
)).
Narva ralli parimad paigad saavad olema Iisaku kandis, seal pidi mõnigi katseks sobilik teelõik vägagi jyväskylä`t meenutama.
Omaltpoolt lisan, et selline pehme hooaeg nagu sel aastal (pikk vahe suvel) ajas küll närvi mustaks. Sobilik oleks 1 ralli kuus (JAN, VEB, MAI, JUN, JUL, AUG, SEP, OKT), seega siis ca. 8-9 rallit. Aga see mu isiklik arvamus.
Hooaeg on läbi, elagu saabuv hooaeg 2005

Kaabel EMV 2!! Juhuuuuu!!!!Carlos kirjutas:http://www.autosport.ee/files/docs/2004/ralli2004l.xls 2004 lõplik punktitabel avaldatud.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Ärge nüüd muretsege, et liiga palju etappe on!
Mina paadunud fännina pean seda just heaks.
Need tühjad augud Saaremaa ja talve ning Tallinna ralli vahel on minujaoks masendavad! Kuda ***** elada, kui rallit ei ole???
Heaks pean ka seda, et kõiki etappe arvesse ei võeta. Nii ei ole mõtet niisama punktidele kulgeda, ja sunnib sõitjaid punnitama. Samuti annab võimaluse nõrgema tehnikaga võistlejatele (nn lubab katkestada mõnel etapil).
Ja pealegi, küll mõni tark jälle midagi p**sse keerab, ja mõni etapp ikka ära jääb!
A rühma meistrikate kaotamine on pigem õige kui vale. Mis me ikka seda arvestust peame, kui pole teda õieti olemaski.
Aga E? Neid kõiki nüüd ühte patta küll panna ei tohiks. Vähemalt 4wd peaks ikka eraldi olema.
Mina paadunud fännina pean seda just heaks.
Need tühjad augud Saaremaa ja talve ning Tallinna ralli vahel on minujaoks masendavad! Kuda ***** elada, kui rallit ei ole???
Heaks pean ka seda, et kõiki etappe arvesse ei võeta. Nii ei ole mõtet niisama punktidele kulgeda, ja sunnib sõitjaid punnitama. Samuti annab võimaluse nõrgema tehnikaga võistlejatele (nn lubab katkestada mõnel etapil).
Ja pealegi, küll mõni tark jälle midagi p**sse keerab, ja mõni etapp ikka ära jääb!
A rühma meistrikate kaotamine on pigem õige kui vale. Mis me ikka seda arvestust peame, kui pole teda õieti olemaski.
Aga E? Neid kõiki nüüd ühte patta küll panna ei tohiks. Vähemalt 4wd peaks ikka eraldi olema.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 307
- Liitunud: 20 Okt 2003, 10:48
- Asukoht: Tallinn
Ühte asja ma ei raali lahti, miks pole 2004 aasta koondtabelis ntx A6 klassis arvestatud Jari Viita ning kasvõi Thomas Schie tulemusi, ja samas miks on Armands Maspans N3 klassis ning Ivars Vazaraudzis tabelis nagu väljaspool arvestust, kas selleks et EMV-l lõpptulemust saada, peab osalema vähemalt 2-l rallil vms?
Svaan kirjutas:Ühte asja ma ei raali lahti, miks pole 2004 aasta koondtabelis ntx A6 klassis arvestatud Jari Viita ning kasvõi Thomas Schie tulemusi, ja samas miks on Armands Maspans N3 klassis ning Ivars Vazaraudzis tabelis nagu väljaspool arvestust, kas selleks et EMV-l lõpptulemust saada, peab osalema vähemalt 2-l rallil vms?
Osalema peab vähemalt kolmel rallil.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 307
- Liitunud: 20 Okt 2003, 10:48
- Asukoht: Tallinn
See kehtib võõrleegionäride kohta?kakuke kirjutas:Svaan kirjutas:Ühte asja ma ei raali lahti, miks pole 2004 aasta koondtabelis ntx A6 klassis arvestatud Jari Viita ning kasvõi Thomas Schie tulemusi, ja samas miks on Armands Maspans N3 klassis ning Ivars Vazaraudzis tabelis nagu väljaspool arvestust, kas selleks et EMV-l lõpptulemust saada, peab osalema vähemalt 2-l rallil vms?
Osalema peab vähemalt kolmel rallil.