DTM 2005-kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM 2005-kalender ja lineup
Leidsin DTM-i kodukalt (http://www.dtm.de/ticket/) ka võimaluse tulevaks hooajaks piletite ostmiseks Saksamaa etappidele.Hetkelised ajad:
10.04-Hockenheim
1.05-Eurospeedway Lausitz
12.06-Oschersleben
10.07-Norisring
07.08-Nürburgring
Lisaks veel hooaja viimane etapp Hockenheimis ning väljaspool Saksamaad peetavad etapid:
Zandvoort
Brno
Avignon (tänavarada)
Spa
Istanbul (F1 rada)
Täpsem kalender peaks selguma lähinädalail.
Edit! Siia alla ka sõitjate koosseisud.
10.04-Hockenheim
1.05-Eurospeedway Lausitz
12.06-Oschersleben
10.07-Norisring
07.08-Nürburgring
Lisaks veel hooaja viimane etapp Hockenheimis ning väljaspool Saksamaad peetavad etapid:
Zandvoort
Brno
Avignon (tänavarada)
Spa
Istanbul (F1 rada)
Täpsem kalender peaks selguma lähinädalail.
Edit! Siia alla ka sõitjate koosseisud.
Viimati muutis mrali, 26 Nov 2004, 11:26, muudetud 2 korda kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.autobild.de/aktuell/neuheite ... el_id=7186
Seal siis veidi täielikum kalendrivariant.Juttude järgi panevad kõik margid tuleval aastal välja neli uut ja kolm vana autot...
.2004.aasta autodele viiakse sisse omaette punktiarvestus.Sõitjaist niipalju,et Audis on küsimärgi all Biela ja Pirro,Opelis samas kindlad ainult Frentzen ja Fässler.Mersu testib sel kuul Eurospeedwayl kuute sõitjat.
Presentatsioon olla kavas jällegi Hamburgis,28.märtsil.
Kalender siis ka:
10/24.04-Hockenheim
01.05 Eurospeedway Lausitz
15.05 Brno
05.06 Spa
19.06 MOTOPARK Oschersleben
10.07 Norisring
24.07 Nürburgring
07.08 Zandvoort
14.08 Istanbul?
18.09 Avignon
16.10 Hockenheim
Lõpp kuidagi hõre selles variandis.Küsimärk on veel Zandvoorti taga seoses mõningate raja infrastruktuuri probleemidega.
Seal siis veidi täielikum kalendrivariant.Juttude järgi panevad kõik margid tuleval aastal välja neli uut ja kolm vana autot...

Presentatsioon olla kavas jällegi Hamburgis,28.märtsil.
Kalender siis ka:
10/24.04-Hockenheim
01.05 Eurospeedway Lausitz
15.05 Brno
05.06 Spa
19.06 MOTOPARK Oschersleben
10.07 Norisring
24.07 Nürburgring
07.08 Zandvoort
14.08 Istanbul?
18.09 Avignon
16.10 Hockenheim
Lõpp kuidagi hõre selles variandis.Küsimärk on veel Zandvoorti taga seoses mõningate raja infrastruktuuri probleemidega.
Üks etapp siis lisaks tulnud. 11 etappi. Loodan, et Zanvoort ikka jääb kalendrise, sest see rada jättis küll sellel aastal väga positiivse mulje.
Mersus ma arvan peaks ka 3 sõitjat olema enamvähem kindlad Paffett, Albers, Schneider ja miks mitte ka Alesi.
See , et iga tehas nii palju autosi välja paneb on küll väga positiivne lahendus.
Saab näha kas Opel Aiellole veel tööd pakub järgmiseks hooajaks. 2003 hooajal tegi keskpärase hooaja Opeliga Menu ja 2004 hooajaks kohta ei saanud.
Kuuldavasti hoopis on Menu liitumas järgmisel hooajal Chevy meeskonnaga, mis hakkab sõitma ETCC.
Mersus ma arvan peaks ka 3 sõitjat olema enamvähem kindlad Paffett, Albers, Schneider ja miks mitte ka Alesi.
See , et iga tehas nii palju autosi välja paneb on küll väga positiivne lahendus.
Saab näha kas Opel Aiellole veel tööd pakub järgmiseks hooajaks. 2003 hooajal tegi keskpärase hooaja Opeliga Menu ja 2004 hooajaks kohta ei saanud.
Kuuldavasti hoopis on Menu liitumas järgmisel hooajal Chevy meeskonnaga, mis hakkab sõitma ETCC.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
No minu arust on selle 4+3 reegli taga pigem Mersu,kes on kogu aeg harrastanud nelja uue auto poliitikat.Arvan,et selle põhjustab tahtmine hoida kindlalt AMG tiim (kuulub 100% Mercedesele) esiplaanil,kuna "vanas" DTM-is,mil Mersul oli kaks tehasetiimi;AMG ja Zakspeed,oli ka viimane tihtipeale AMG-st edukam.Ning lisaks on see paras hoop tegelt ka sõitjatele,kui sel aastal oli 16 sõitjat uute autodega,siis tuleval aastal vaid 12...
Mersu kandidaadid,keda AutoBild mainib:selle aasta F3 Eurosarja meister Jamie Green (kasutas Mersu mootoreid) ning sakslane Sascha Bert (on varem sõitnud F3 -s,F3000-s ning vähematel turismi-ja sportautodel)
Audis arvan,et jätkavad Eki,Kristensen,Tomczyk ja Abt,ilmselt tuuakse tagasi ka Terting.
Opelis peale HHF-i ja Fässleri arvan,et suht tõenäoliselt jätkavad ka Scheider ja Bleekemolen,miks mitte ka Reuter ja Dumbreck.

Mersu kandidaadid,keda AutoBild mainib:selle aasta F3 Eurosarja meister Jamie Green (kasutas Mersu mootoreid) ning sakslane Sascha Bert (on varem sõitnud F3 -s,F3000-s ning vähematel turismi-ja sportautodel)
Audis arvan,et jätkavad Eki,Kristensen,Tomczyk ja Abt,ilmselt tuuakse tagasi ka Terting.
Opelis peale HHF-i ja Fässleri arvan,et suht tõenäoliselt jätkavad ka Scheider ja Bleekemolen,miks mitte ka Reuter ja Dumbreck.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Arvan,et ametlik põhjus sel nelja-uue-auto-nõudel on hoopis "kulude vähendamine"...
Kuid mulle isiklikult meenutab see asi pigem mingit AMG (Mercedese) survel tehtud otsust,teades,et Mersu ehitab igal aastal vaid 4 uut autot valmis...
Ning,see idee vähendab ka tippsõitjate arvu DTM-is,vaevalt,et ntx Biela või Pirro oleksid nõus sõitma tuleval aastal 2004.aasta autoga.

Ning,see idee vähendab ka tippsõitjate arvu DTM-is,vaevalt,et ntx Biela või Pirro oleksid nõus sõitma tuleval aastal 2004.aasta autoga.
Erki kirjutas:See on küll mõttetu et piiratakse uusi autosid 4-ni. See võiks olla siis juba pigem miinimum. Muidugi siis öeldakse et oot sul ju 6 autot rajal ja meil aind 4 (Mersu vs. Audi, kes teab, äkki ka Opel) aga no siis tehku punktisüsteemi vähe muudatusi ja oleks korras....
Kaldun ka arvama just selle AMG variandi suunas. Kriisist poleks üldse hetkel veel põhjust rääkida, sest seda pole veel ja loodetavasti lähiajal näha.mrali kirjutas:Ei usu mingit kriisi,kuid natuke kahtlane on see 4+3 idee ikkagi.
Ja pigem püüab Mersu sellega hoida AMG lippu kõrgel ja vältida 1994.aasta kordumist,mil Zakspeed identse materjaliga tihtipeale AMG-d nüpeldas...
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Opelis tahaks ise näha selliseid sõitjaid Fässler,Scheider, Dumbreck.mrali kirjutas:No minu arust on selle 4+3 reegli taga pigem Mersu,kes on kogu aeg harrastanud nelja uue auto poliitikat.Arvan,et selle põhjustab tahtmine hoida kindlalt AMG tiim (kuulub 100% Mercedesele) esiplaanil,kuna "vanas" DTM-is,mil Mersul oli kaks tehasetiimi;AMG ja Zakspeed,oli ka viimane tihtipeale AMG-st edukam.Ning lisaks on see paras hoop tegelt ka sõitjatele,kui sel aastal oli 16 sõitjat uute autodega,siis tuleval aastal vaid 12...
Mersu kandidaadid,keda AutoBild mainib:selle aasta F3 Eurosarja meister Jamie Green (kasutas Mersu mootoreid) ning sakslane Sascha Bert (on varem sõitnud F3 -s,F3000-s ning vähematel turismi-ja sportautodel)
Audis arvan,et jätkavad Eki,Kristensen,Tomczyk ja Abt,ilmselt tuuakse tagasi ka Terting.
Opelis peale HHF-i ja Fässleri arvan,et suht tõenäoliselt jätkavad ka Scheider ja Bleekemolen,miks mitte ka Reuter ja Dumbreck.
Loodan just , et Dumbreck jääks kindlasti, sest minu arust oli tema just kõige kiirem Opeli piloot 2004 DTM hooajal.
Varsti saab siis näha, kes järgmise aasta "rookied" on.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://automobilwoche.com/cgi-bin/news.pl?newsId=3806
Kas tõesti juhtub selline masendav asi,et Opel loobub firma mitte just kõige parema majandusliku olukorra tõttu DTM-ist?!?!? Uue saneerimisprogrammi järgi tahetakse koondada ligi 10000 töötajat GM-i Euroopa ettevõtetes ning viia ka muid projekte säästureiimile.Selle saksakeelse artikli järgi "olevat DTM-ist loobumine juba otsustatud"...
Kas tõesti juhtub selline masendav asi,et Opel loobub firma mitte just kõige parema majandusliku olukorra tõttu DTM-ist?!?!? Uue saneerimisprogrammi järgi tahetakse koondada ligi 10000 töötajat GM-i Euroopa ettevõtetes ning viia ka muid projekte säästureiimile.Selle saksakeelse artikli järgi "olevat DTM-ist loobumine juba otsustatud"...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
...ei oska tõesti öelda mis juhtuma hakkab.Ühe hooaja võib kahe tootjaga küll sõita,kuid pikapeale ei tooks selline lahendus midagi.1993 oli küll ka ainult kaks tootjat (mersu & Alfa),kuid see-eest hulk erasõitjaid.Üks variant oleks ntx veel 6+4 vms,siis saaks 20 autot rajale.
Aga ootame,näeme.
Aga ootame,näeme.
Erki kirjutas:
Ja kui nad selle 4+3 programmi nüüd sisse viivad siis...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Alfa-99,9% tõenäosusega ei tule nad 2005.aastal DTM-i,alles ju loodi eriti just nende eestkostel WTCC.Lisaks asendatakse tuleva aasta teisel poolel 156 mudel 157-ga ning üheks aastaks pole neil mõtet sellise kerega masinat ehitada...
Kui mõni 4.tootja äkki liitub,siis mitte enne 2006. või 2007.aastat.Tõenäolisem ehk Alfa,siis (ei tea ju kunagi tulevikku ette) äkki BMW,Volvo või Toyota...
Kui mõni 4.tootja äkki liitub,siis mitte enne 2006. või 2007.aastat.Tõenäolisem ehk Alfa,siis (ei tea ju kunagi tulevikku ette) äkki BMW,Volvo või Toyota...

Tänase päeva pommuudis!!! Minu lemmik F1 sõitja Häkä järgmisel hooajal DTM-is. See on uudis mida olen juba peale ta F1 karjääri lõpetamist oodanud.
Ajalehe Ilta-Sanomat väitel siirdub endile vormelipiloot ja maailmameister Mika Häkkinen järgmisest hooajast alates Saksa DTM-sarja.
Seega võib ajalehe teatel maha matta kuulujutud mehe naasmisest vormelirooli.
DTM on väga hinnatud võistlusklass, kus autode varustustase ja võistlusvõime on autospordi kõrgeim klass ning meeskondade eelarved ületavad miljoneid eurosid.
Kahekordne F1-maailmameister testis eelmisel nädalal Stuttgarti lähedal Mercedes-Benzi sportautode tehase juures DTM-autot.
DTMi on varem siirdunud mitmed endised vormelipiloodid. Soomlastest on DTM-sarjas sõitnud varem Keke Rosberg ja JJ Lehto ehk Jyrki Järvilehto.
Uudis: Uuno Raadio kodukalt
Ajalehe Ilta-Sanomat väitel siirdub endile vormelipiloot ja maailmameister Mika Häkkinen järgmisest hooajast alates Saksa DTM-sarja.
Seega võib ajalehe teatel maha matta kuulujutud mehe naasmisest vormelirooli.
DTM on väga hinnatud võistlusklass, kus autode varustustase ja võistlusvõime on autospordi kõrgeim klass ning meeskondade eelarved ületavad miljoneid eurosid.
Kahekordne F1-maailmameister testis eelmisel nädalal Stuttgarti lähedal Mercedes-Benzi sportautode tehase juures DTM-autot.
DTMi on varem siirdunud mitmed endised vormelipiloodid. Soomlastest on DTM-sarjas sõitnud varem Keke Rosberg ja JJ Lehto ehk Jyrki Järvilehto.
Uudis: Uuno Raadio kodukalt
Viimati muutis Strike, 12 Okt 2004, 12:24, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P