Carlos kirjutas:Huvitav, et Jalava kunagi ei katkesta. Keegi mäletab, millal tal sõit pooleli jäi Eestis? Mul meenub ainsana katkestamine Mitsuga Daamil 2001, aga Starletiga katkemist i mäleta peast.
Üks "Tartu Talv" oli kindlasti..siis kui Murakas esimest korda Corollaga välja tuli ..kuna olin ise seal kohtunikuna tööl, siis läbi udu meenub põhjuseks .. viga tagasillas..
Siis veel Lukoil 2000.. põhjus "TECHNICAL"
Siis Valge Daam 2000 põhjus "TECHNICAL"
Ma imestan pigema seda, et sellise madallennu juures ei tule tal ühetgi välja sõitu ...
>
0
Viimati muutis VWman, 04 Mai 2003, 19:24, muudetud 1 kord kokku.
Kui siin võrrelda neid kahte, siis aind meenub kyui Aava 08-ga ja jalava oma starletiga koos sõitsid.....ei meenu mulle kordagi aava pelae jäämist...samas on nüüd ju 8-d tsipa kiiremad, sest ka E-ryhmas!
ja Aava kasuks räägib tema vanus(kogemused) ning nüüd ka 1600(kas oli 190-210hj ...kusagilt lugesin) ja esivedu(mis reeglina tagaveost parem peaks olema)
Kuid jalava mootori võimsus jääb ka 180-210hj vahele, sest ka soome Corollad seda sama powerit kasutavad oma F-ryhmas....
skahar kirjutas: esivedu(mis reeglina tagaveost parem peaks olema)
Ei ole päris nii, pigem hoopis vastupidi. Tagavedu on rallioludes tihti tunduvalt parem kui esivedu. Soovitan lugeda ühte artiklit, mis meil kunagi fookuses rubriigis ilmus:
skahar kirjutas: esivedu(mis reeglina tagaveost parem peaks olema)
Ei ole päris nii, pigem hoopis vastupidi. Tagavedu on rallioludes tihti tunduvalt parem kui esivedu. Soovitan lugeda ühte artiklit, mis meil kunagi fookuses rubriigis ilmus:
Tegelikult ei ole seal võrreldud esi- ja tagavedu. Mina arvan ka, et esivedu on parem.
Reegel miks esivedu peaks tagaveost parem olema on see, et esivedu tõmbab, aga tagavedu peab tõukama ja tulemuseks on tagaveolisel külgees libisemine. Niimoodi kohe kindlast kiiremini sõita ei saa(pigem raffale). Esiveoga on jälle olulisem enne kurvi auto paika sättida, kuid tagaveoga annab veel kurvis ka tsipa mängida...
Kes on sõitnud nii esi- kui ka tagaveolise ralliautoga peaks ka nii arvama
Tegelikult on see maitseasi ...kudas kellegile
>
0
Viimati muutis vfts6, 07 Mai 2003, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
KAIKUL kirjutas:Olen ka nagu kuulnud, et Heinlaid ostis Aava kaheksa.
Asi oli nii et A.Koitla ostis Aava kaheksa, Heinlaid palgati kui sõitja .. momendil on kaheksa täitsa alles, tundub et pärandatakse noormale Koitlale ..aga A.Koitla nüüd Tamme Subarus istub ja koos Tammega uut ehitab .
08-d ei ole tsipa kiiremad E ryhmas,Aava 8 oli tehniliselt ikka vaga kova
On kiiremad..kõvasti on võimalik kohe kiiremaks teha.. ja kergemaks ka.
Siin mõned mehed hakkasid omal legende isegi E rühmas teistmoodi kirjutama, kuna ei suutnud A rühma legendist tulevat infi enam vastu võtta ..ühesõnaga legendi kirjutakse nüüd tiba vähem ebaolulist infi .
Remmelga 08 oli seoses E-rühma minekuga üle 100 kg kergemaks lõigatud. Auto võimsus on nüüd väidetavalt 183 hj (nii oli ühes ankeedis).....muu tehnika aga ei taha vastu pidada... Tallinna rallil läks sisemine pooltelje ots (välimine oli juba jämedamaks tehtud)
Kui nüüd veel teemast rääkida, siis Jalava Starlet on suht lühikese rattavahega, mis lubab tal ka kitsastes lõikudes päris hooksalt sõita. Starleti eelis on ka veel see, et juht istub peaaegu vedava silla kohal, mis annab väga hea auto tunnetuse, mis Jalaval on loomulikult lausa super.
Pakun et ikka Jalava jääb peale, igaljuhul põnev võistlus saab olema, aga kas see et zorro (st Aava veits on selle zorro moodi kes kunagi Wremjas oli) tuleb on 100% kindel.
Kahjuks lugesin eilsest õhtulehest, et Urmo Aava ei osale EOS rallil. Kahju, seega võib selle teema lõppenuks lugeda
SLÕhtuleht:
"Hooaja alguses lootis Aava, et saab Suzukiga osaleda koduse ralli tippsündmusel E.O.S. Rallil. Kahjuks läkitab meeskond ta selleks ajaks Jaapanisse.
ĢSeal on suur autonäitus, jaapanlastele väga tähtis üritus. Kogu Suzuki meeskond peab seal kohal olema. Kahju!ģ kurvastas Aava."