Ford loobub F1 programmist!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sportnetis täna selline looke,et Ford paneb Jaguari müüki ja EI osale ühegi oma brändi all F1-s.Aina segasemaks läheb...:(

http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=60781
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

mrali kirjutas:Sportnetis täna selline looke,et Ford paneb Jaguari müüki ja EI osale ühegi oma brändi all F1-s.Aina segasemaks läheb...:(

http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=60781
:D Tuleb välja, et F1-s peksupoisi mängimine siiski ei ole nii arukas. Tubli Ford! Loodame, et nüüd jagatakse raha M-sportile ja ralliprogramm jätkub :)
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Natuke tundub, et tegemist on lihtsalt Jaguari kui brändi päästmisega, mitte spordiosakonna rahajagamisega:

DEARBORN, Mich., September 17, 2004 – Ford Motor Company and its Jaguar Cars unit announced today improvement actions for Jaguar and, separately, an increase in its third-quarter and full-year financial guidance for 2004.

Jaguar Actions

In a separate release issued earlier today, Jaguar Cars announced a series of actions aimed at improving its business fundamentals. (See the Jaguar Cars release, dated September 17, 2004, for complete details.) The actions included:


a) Cessation of final assembly operations at the Browns Lane plant by year-end 2005; these operations will be consolidated into Jaguar's Castle Bromwich plant.

b) Total personnel reductions of approximately 1,150, including those related to the consolidation of assembly operations.

c) A reduction of 15,000 units in Jaguar's remaining production plan for 2004.

d) Ford's exit from Formula One racing activities, including the sale of those operations.

The personnel reductions and the Formula One decision together are estimated to result in a charge to pre-tax income of approximately $450 million. Of this, it is expected that approximately $375 million of these charges are to occur this year, with the remainder occurring next year. Together with previously announced 2004 special items, these actions are expected to reduce full-year 2004 earnings by about 25 cents per share.
Kasuta ikka turvavööd ka!
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kusagil aasta alguses lugesin Rallye-Magazinist ühte Ockenga kommentaari,kus räägiti kuuldustest,et Ford tahtvat liituda tehasetasemel hoopis turismiautode EM-i/MM-iga (WRC asemel)Küsimus mult:milline turismiautode sari on maailmas kõige tuntum/populaarsem??? ETCC/WTCC seda minumeelest küll pole. Seal sarjas liigub niipalju marke pigem seetõttu,et FISA promob aktiivselt Super2000 reglementi.Samas publiku ja meedia huvi selle sarja vastu ei ole just kõige suurem,ETCC on Euroopa turismiautonduses koos BTCC-ga teine-kolmas viiul,suure kaotusega DTM-ile.
Mida (küll era-)Focused ETCC-s sel aastal on saavutanud,saab teada: http://www.eurostc.com .Alfade,"bemmide",Seatide ning isegi era-Peugeotide ja Hondade vastu nad ei saa.

xaus kirjutas:
mrali kirjutas:Sportnetis täna selline looke,et Ford paneb Jaguari müüki ja EI osale ühegi oma brändi all F1-s.Aina segasemaks läheb...:(

http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=60781
:D Tuleb välja, et F1-s peksupoisi mängimine siiski ei ole nii arukas. Tubli Ford! Loodame, et nüüd jagatakse raha M-sportile ja ralliprogramm jätkub :)
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

mtv3 netilehel kirjutab, et ka Cosworthi tehas pannakse müüki
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Cossiga oli selline lugu,et aastal 1998 ostis Audi Cosworthi tuuningupoole ära,aga müüs mootorispordiosa Fordile edasi.Huvitav,kes sellest tehasest oleks huvitatud?Äkki jälle VW grupp?

cali kirjutas:mtv3 netilehel kirjutab, et ka Cosworthi tehas pannakse müüki
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Huvitav kuidas Cosworthi müük Fordi WRC programmile mõjub. Minu teada ehitab Cosworth ka Focus WRC mootorid ju :(
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Äkki hakkab Audi Fordi vertsule mootoreid tegema? :?:

Sellest Turismiautode värgist et euroopas üleüldiselt on DTM vist tuntum kuid BTCC on just Briti saartel ja (vist) ka Prantusmaal väga populaarne. Endale meeldivad mõlemad. :)
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Kunagi nad üritasid läbi lüüa BTCC 1998 Ford Mondeoga ei saanud sellest projektist midagi suurt asja. JA samuti on kogu Fordi F1 projekt läbi kukkunud juba aastaid. Ainus kus neil on megad saavutused ette näidata on just ralli MM sari. Alustades Ford MK1, Ford Escort BDA ja lõpetades Escort WRC ja Focus RS WRC ga. Need on autod mis on tekitanud Fordile kõva maine ja seda just ralli sarjas mitte kuskil mujal.
Kui aus olla siis ei kujuta ralli MM sarja ilma Fordita ette. Teised on tulnud ja läinud ja taas tulnud, kuid Ford on nagu peaaegu alati olnud ralli kaardil.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Vanal ajal oli Ford F1-s muidugi ülikõva tegija aga see selleks. Sellest 1998 aasta BTCC-st tean mina ka nüüdseks TOCA2 mängu vahendusel. :D (Hea mäng muideks) Aga kas mitte 2000 aastal ei võitnud Menu just Fordiga BTCC-d? Kuskilt jäi nigu silma.
gaas on endiselt laiffi
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Erki kirjutas:Vanal ajal oli Ford F1-s muidugi ülikõva tegija aga see selleks. Sellest 1998 aasta BTCC-st tean mina ka nüüdseks TOCA2 mängu vahendusel. :D (Hea mäng muideks) Aga kas mitte 2000 aastal ei võitnud Menu just Fordiga BTCC-d? Kuskilt jäi nigu silma.
Jah Menu võitis küll, kuid siis olid nö. BTCC hiilgejad möödas. 98 oli BTCC sari üks maailma hinnatumaid ja enam vaadatuid. 2000 polnud enam nii hiilgav see sari. 98 kui ma ei eksi olid tegijad Nissan ja Renault.
'TOCA2 on hea mäng nõus ise just mängin seda hetkel Volvoga ja olen jõudnud liidrina tagasi Doningtoni rajale. :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Nad võiks seal aru pähe võtta ja suunata raha just WRC sarja.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

98 oli BTCC meister hoopis Rydell ja Volvo,tollane minu absoluutne lemmik,järgnesid Renault'd ja Nissanid,Ford oli üsna rivi lõpus.Siis,kui Ford Mondeoga BTCC-sse tuli (1993),olid nad alati ees (sõitja Radisich) kuid midagi jäi neil alati puudu,nii et meistreiks tulid järjest Winkelhock,Tarquini ja teised.Aastal 2000 olid BTCC-s järgi ainult Fordi,Vauxhalli ja Honda tehasetiimid,kokku miski 9 autot.Seega polnud Fordil raske võtta kolmikvõitu (Menu-Reid-Rydell).Pärast seda hooaega nad ka loobusid BTCC-st.
DTM-ist loobus Ford tehasetiimina juba pärast aastat 1989,mil seal keelati turbomootorid.Hiljem sõitsid seal vaid eratiimid Mustangitega,mis pandi välja eriloa alusel.
STW-s Ford midagi erilist ei saavutanud,kuigi sõitajd olid erinevatel aegadel ntx Boutsen,Asch,Patrese,Nissen ja teised.Osaleti seal 1994-96.
Miskipärast arvan,et Prantsusmaal on ka DTM populaarsem kui BTCC,seda tänu meestele nagu Aiello ja Alesi.
Ning WRC...ehk siiski mingi lootus on veel...
Ja teemal F1...üldiselt lähikuud näitavad,mis toimuma hakkab.Ehk leitakse siiski Jaguarile kosilane,kuid Cossile...ei julge miskit enam spekuleerida.


Strike kirjutas:
Erki kirjutas:Vanal ajal oli Ford F1-s muidugi ülikõva tegija aga see selleks. Sellest 1998 aasta BTCC-st tean mina ka nüüdseks TOCA2 mängu vahendusel. :D (Hea mäng muideks) Aga kas mitte 2000 aastal ei võitnud Menu just Fordiga BTCC-d? Kuskilt jäi nigu silma.
Jah Menu võitis küll, kuid siis olid nö. BTCC hiilgejad möödas. 98 oli BTCC sari üks maailma hinnatumaid ja enam vaadatuid. 2000 polnud enam nii hiilgav see sari. 98 kui ma ei eksi olid tegijad Nissan ja Renault.
'TOCA2 on hea mäng nõus ise just mängin seda hetkel Volvoga ja olen jõudnud liidrina tagasi Doningtoni rajale. :)
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

98 oli jah Rydell meister aga teine volvo Morbidelliga on vähemalt TOCA2-s küll kuskil 12-13 kohal. :P
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ja lisaks veel selle tõsiasja,et Cosworthi tehases tehakse peale Jaguar F1 ja WRC mootorite ka:
-Jordani ja Minardi F1 mootorid
-KÕIK ChampCari mootorid (nime Ford all,kuid seda orgunnib USA Ford)
-ning minu teada ka Chevrolet' mootorid IRL-i tarbeks.Chevy on aga seal BS sarjas viimasel paaril aastal Hondala ja Toyotale kõvasti alla jäänud.
Nii et-Jaguarile ja Cossile mõistliku kosilase leidmine on ülikasulik nii ralli-kui ka vormelispordile kogu maailmas.Ei kujutaks ette kui miski idiootlik IRL (seda sarja ma tõsiselt vihkan) oleks maailma nr.1 vormelisari.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

IRL Maailma Esivormelisari? :shock:
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ei saa seda üleüldse välistada,kui F1 oma kalliduse ohvriks langeb ja Champcar mootorid-tiimid vms. kaotab.Kahjuks on tollel Tony George'l ning ka Toyotal-Hondal niipalju pappi,et vajadusel Champcari tiimid-sõitjad-rajad lihtsalt kinni maksta (nagu nad on viimastel aastatel teinud).
Viimane inf,mida kuulnud olen,et Jaguari vastu olevat ikka huvilisi olemas-F3000 meeskond Arden,mingi Kanada terasefirma ja ka herr Mateschitz (Red Bulli miljardärist omanik).Aga rohkem muret valmistab Cosworthi saatus,seda juba nende toodangu senise sihtgrupi pärast.
Erki kirjutas:IRL Maailma Esivormelisari? :shock:
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ärge unustage et järgmisest aastast hakkab GP2. ;)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.f1welt.com/newscenter/15142.html

Sest saksakeelsest artiklist võib siis lugeda,et USA Cosworthi üks pealikke ei muretse firmale kosilase leidmise pärast ning et "me ei pea kuuluma Fordile,et oma äri ajada"...
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Alguses tegeleti valdavalt Climax mootorite üles tjuunimisega, ennem kui Duckworth esimese Cosworthi mootori ehitamisele keskendus. See põhines ühel Fordi jõuallikal ja leidis kasutamist Vormel Juunior, Vormel 3 ja Vormel 2 sarjades. Alates 1966. aastast pidi Cosworth siis ka vormel 1 autosid hakkama edasi lükkama, kui Lotuse legendaarne juht Colin Chapman rääkis Duckworthi ära, et tuleb ka F1-le mootor ehitada, mida viimane tegelikult üldse ei soovinud.

Formula1.ee hoolitseb Eesti keele moderniseerimise eest. :D
gaas on endiselt laiffi
Vasta