Asi hakkab ära tüütama? Ööh....Ei teagi mida arvata... Eks näis...f1.nss.ee kirjutas:Vastupidiselt Jean Todt kommentaaridele, kus prantslane väitis, et Michael Schumacher ei kavatse nii pea kiivrit varna riputada, koguvad hoogu kuulujutud, nagu jääks tänavune hooaeg sakslase jaoks viimaseks.
Pärast pühapäevast Belgia Grand Prix-d, mil Ferrari piloot kindlustas omale seitsmenda MM-tiitli, plaanib Schumacher kolmapäeval Monza ringrajal algavatel testidel korraldada pressikonverentsi. Pole mingi uudis, et Schumi tahab pressiga rääkida, kuid kunagi varem pole ta vajalikuks pidanud pärast tiitlivõitu korraldada pressikonverentsi.
Ka Schumacheri meeleolu Spa ringrajal pärast võistlust oli tavalisest kurvem: "Tähendab, ma olen õnnelik," kommenteeris rekordi omanik. "Ma tean, mida ma täna saavutanud olen, kuid eelistan vaikselt istuda ja praegust hetke nautida. Iga tiitlivõit on erinev. Minu tunded ei ole praegusel hetkel samad nagu viienda või kuuenda tiitli võitmise ajal. Praegune hetk ei vaja emotsinaalset väljaelamist."
Schumacher lahkub juba?
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Schumacher lahkub juba?
gaas on endiselt laiffi
See otsus teeks talle au.
Aint kõige andunumad ja sõgedad fännid armastavad sportlast, kes mõnuleb väljaspool konkurentsi ning ahnitseb valimatult tiitleid ja statistilisi rekordeid.
Parem kui ta jätaks Sennale tema PP-de rekordi alles.

Parem kui ta jätaks Sennale tema PP-de rekordi alles.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kas mitte ei ole nii, et NR 1 jääb välja andmatta sel juhul. Või antakse see sellele kes lõpetab hooaja teisena. Ise kaldun arvama, et kui Schumacher loobub ei anta NR 1-te ültse välja hooajaks 2005.Erki kirjutas:Kui eeldada et Schumi lahkub nüüd siis kelle autol oleks järgmine aasta number 1? Viimane kord kui valitsev maailmameister lahkus oli 93/94 (Prost). Tollest ajast ma küll ei tea kuidas numbreid jagati. Mika Salo Tyrrelli peal oli isegi number 4 1994 või 1995 aastal...
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Selle jätab kõige viimaseks, esimene asi on see et teeb teed noortele (ei tea kas teeb või ei)Erki kirjutas:Noh kas Schumi on oma pressika juba ära pidand? formula1.ee-s f1.nss.ee-s ega delfis pole ei kippu ega kõppu.
Tegelt ta tahtsiki selle pressikaga öelda lihtsalt et tänab väga oma tiimi ja värke.
Aga huvitav, mida see mees ka räägib siis

"Come on, you can see more than that"
Treenib siis alates Marchist jah, tubli poiss.... mis see March on? tean et kunagi oli selline tiim nagu March, asutajate hulgas ka mosley ise.f1.nss kirjutas:Kui Bar kaotab, vajavad nemad asendajat ja Villeneuve ütleb, et ta on valmis sisse astuma."Igaüks võib võita" lisas Villeneuve, öeldes, et ta teab tiimi ja autot ja seda, et ta on treeninud alates Marchist.


gaas on endiselt laiffi
Kolmapäeval Monza ringrajal korraldatud pressikonverentsil teatas Michael Schumacher, et ei kavatse niipea spordist loobuda ning kavatseb samasuguse innuga võidu sõita ka tulevikus.
"Ma jätkan võidu sõitmist senikaua, kuni suudan konkurentsis püsida," rääkis Schumi. "Võib-olla teil ajakirjanikel ei ole enam oma tööd lõbus teha, kuid mina naudin seda täiel rinnal. Ma ei näe mingit põhjust, miks ma peaksin lõpetama. Minu jaoks pakub võidusõit endiselt rõõmu."
Pärast Belgia etappi hakati spekuleerima tugevalt sakslase lahkumise üle F1 sarjast, kuid tänane pressikonverents oli korraldatud eelkõige seitsmendast tiitlist rääkimiseks.
"Ma ei teadnud, kuidas pärast võistlust reageerida," jätkas Ferrari piloot. "Tunne oli väga imelik, sest ma ei võitnud sõitu, kuid võitsin vormel-1 maailmameistritiitli. See pidi mulle kõigepealt pärale jõudma. Kui ma tehasesse naasin ja nägin kõikide töötajate rõõmsaid nägusid, sain lõpuks aru, millega ma hakkama olin saanud. Ma olen väga väga õnnelik ja kinnitan veelkord: ma ei lõpeta võistlemist!"
allikas: f1.nss.ee
"Ma jätkan võidu sõitmist senikaua, kuni suudan konkurentsis püsida," rääkis Schumi. "Võib-olla teil ajakirjanikel ei ole enam oma tööd lõbus teha, kuid mina naudin seda täiel rinnal. Ma ei näe mingit põhjust, miks ma peaksin lõpetama. Minu jaoks pakub võidusõit endiselt rõõmu."
Pärast Belgia etappi hakati spekuleerima tugevalt sakslase lahkumise üle F1 sarjast, kuid tänane pressikonverents oli korraldatud eelkõige seitsmendast tiitlist rääkimiseks.
"Ma ei teadnud, kuidas pärast võistlust reageerida," jätkas Ferrari piloot. "Tunne oli väga imelik, sest ma ei võitnud sõitu, kuid võitsin vormel-1 maailmameistritiitli. See pidi mulle kõigepealt pärale jõudma. Kui ma tehasesse naasin ja nägin kõikide töötajate rõõmsaid nägusid, sain lõpuks aru, millega ma hakkama olin saanud. Ma olen väga väga õnnelik ja kinnitan veelkord: ma ei lõpeta võistlemist!"
allikas: f1.nss.ee
gaas on endiselt laiffi
Schumi olevat Monzas testidel räigelt laksu pannud. Eks näis kuidas see tema otsust veel kaks aastat sõita mõjutab.
Ja veel, vaadake f1.nss seal on pilt "vrakist". "Vrakist" seepärast et peale 300 kmh seinaga kokkupõrget on auto ikka veel auto kujuga. Kui Trulli Inglismaal matsu pani siis oli auto küll üsna ropp. Auto peaks ikka vähe rohkem deformeeruma et piloodile nii suured jõud ei mõjuks...
Ja veel, vaadake f1.nss seal on pilt "vrakist". "Vrakist" seepärast et peale 300 kmh seinaga kokkupõrget on auto ikka veel auto kujuga. Kui Trulli Inglismaal matsu pani siis oli auto küll üsna ropp. Auto peaks ikka vähe rohkem deformeeruma et piloodile nii suured jõud ei mõjuks...
gaas on endiselt laiffi
Ferrari on huvitatud Kimist, mitte Alonsost
Kui Ferrari peaks lepingu sõlmimisel valima Fernando Alonso ja Kimi Räikköneni vahel, siis on Jean Todt jätnud mulje, et nad valiksid viimase.
Teatavasti lõpeb Michael Schumacheri leping Ferrariga järgmise aasta lõpus ja kui seitsme-kordne maailmameister otsustab oma Vormel Ühe karjääri lõpetada, siis seisab Ferrari meeskond raske otsuse ees, et kellega teda asendada.
Ja kuigi Ferraril pole kindlat pilooti, keda nad tahaksid, siis on Todt avalikustanud, et nad hoiavad vähestel silma peal.
"Muidugi pole mul Schumacherile sobivat asendajat kusagilt nii kähku võtta," ütles prantslane ajalehele Bild am Sonntag.
"Kuid me ei maga. On talendikaid sõitjaid ning neil kõigil on lepingud."
Siiski, vastupidiselt osadele meedia teadetele, pole Fernando Alonso Ferrari esimene valik, kuigi Renault' piloot on võitnud sel hooajal kolmest avaetapist kaks.
"Kes ütleb kogu aeg, et me tahame Alonsot?" lisas Todt.
"Muidugi on ta talendikas. Kuid on veel piloote, isegi päris häid. Ma võin seda öelda: Alonso pole meie nimekirjas esimene."
"Isegi kui see ei ole Alonso vastu lugupidav, arvan ma, et noor mees, kes sõidab Saksa-Inglise meeskonnas, oleks parem valik."
Kui Saksa ajaleht küsis, et kas tegu võib olla McLareni piloodi Kimi Räikköneniga, siis naeratas Todt ja ütles: "Järgmine küsimus."
http://f1.nss.ee/news.php?id=855
Kui Ferrari peaks lepingu sõlmimisel valima Fernando Alonso ja Kimi Räikköneni vahel, siis on Jean Todt jätnud mulje, et nad valiksid viimase.
Teatavasti lõpeb Michael Schumacheri leping Ferrariga järgmise aasta lõpus ja kui seitsme-kordne maailmameister otsustab oma Vormel Ühe karjääri lõpetada, siis seisab Ferrari meeskond raske otsuse ees, et kellega teda asendada.
Ja kuigi Ferraril pole kindlat pilooti, keda nad tahaksid, siis on Todt avalikustanud, et nad hoiavad vähestel silma peal.
"Muidugi pole mul Schumacherile sobivat asendajat kusagilt nii kähku võtta," ütles prantslane ajalehele Bild am Sonntag.
"Kuid me ei maga. On talendikaid sõitjaid ning neil kõigil on lepingud."
Siiski, vastupidiselt osadele meedia teadetele, pole Fernando Alonso Ferrari esimene valik, kuigi Renault' piloot on võitnud sel hooajal kolmest avaetapist kaks.
"Kes ütleb kogu aeg, et me tahame Alonsot?" lisas Todt.
"Muidugi on ta talendikas. Kuid on veel piloote, isegi päris häid. Ma võin seda öelda: Alonso pole meie nimekirjas esimene."
"Isegi kui see ei ole Alonso vastu lugupidav, arvan ma, et noor mees, kes sõidab Saksa-Inglise meeskonnas, oleks parem valik."
Kui Saksa ajaleht küsis, et kas tegu võib olla McLareni piloodi Kimi Räikköneniga, siis naeratas Todt ja ütles: "Järgmine küsimus."
http://f1.nss.ee/news.php?id=855