Belgia GP ennustuse võitis kakuke
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Belgia GP ennustuse võitis kakuke
kiireim ring:
K. Räikkönen 1:45.108
1. kakuke - 524
2.-3. Fulber - 400
2.-3. albertz - 400
4. kosmonaut - 3
5.-20. mrali - 0
5.-20. nimh - 0
5.-20. Kolin - 0
5.-20. Optik - 0
5.-20. quattro - 0
5.-20. xaus - 0
5.-20. Frank - 0
5.-20. RudiTurbo - 0
5.-20. annmacher - 0
5.-20. j6mm15 - 0
5.-20. KAIKUL - 0
5.-20. cruiser - 0
5.-20. swensson - 0
5.-20. o0tt - 0
5.-20. XTROY - 0
5.-20. maario - 0
K. Räikkönen 1:45.108
1. kakuke - 524
2.-3. Fulber - 400
2.-3. albertz - 400
4. kosmonaut - 3
5.-20. mrali - 0
5.-20. nimh - 0
5.-20. Kolin - 0
5.-20. Optik - 0
5.-20. quattro - 0
5.-20. xaus - 0
5.-20. Frank - 0
5.-20. RudiTurbo - 0
5.-20. annmacher - 0
5.-20. j6mm15 - 0
5.-20. KAIKUL - 0
5.-20. cruiser - 0
5.-20. swensson - 0
5.-20. o0tt - 0
5.-20. XTROY - 0
5.-20. maario - 0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Uue süsteemi järgi oleks välja tulnud selline järjestus:
(võrdse aja puhul on eespool see, kes postitas ennustuse varem)
1. kosmonaut (M. Schumacher, R. Barrichello, F.Alonso, K. Räikkonen)
1:45.537 - 0.003 = 1:45.534
2. Optik (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkönen, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
3. cruiser (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkönen, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
4. o0tt (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
5. Frank (M. Schumacher, K. Räikkonen, R. Barrichello, J. Trulli)
1:45.544 - 0 = 1:45.544
6. maario (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkonen, J. Trulli)
1:45.544 - 0 = 1:45.544
7. Kolin (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, J. P. Montoya)
1:45.706 - 0 = 1:45.706
8. Fulber (K. Räikkönen, M. Schumacher, R. Barrichello, J. P. Montoya)
1:45.706 - 0 = 1:45.706
9. mrali (M. Schumacher, R. Barrichello, F. alonso, J. Trulli)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
10. nimh (M. Schumacher, R. Barrichello, F. Alonso, J. Trulli)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
11. RudiTurbo (M. Schumacher, J. Trulli, F. Alonso, R. Barrichello)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
12. xaus (M. Schumacher, R. Barrichello, J. Button, K. Räikkönen)
1:45.857 - 0 = 1:45.857
13. XTROY (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, J. Button)
1:45.857 - 0 = 1:45.857
14. quattro (M. Schumacher, K. Räikkönen, J. Button, F. Alonso)
1:45.908 - 0 = 1:45.908
15. albertz (K. Räikkönen, J. Button, F. Alonso, M. Schumacher)
1:45.908 - 0 = 1:45.908
16. Erki (M. Schumacher, J. Button, J. P. Montoya, F. Alonso)
1:46.268 - 0 = 1:46.268
Sulgudes on arvesse läinud piloodid, miinusmärgi taga olev arv näitab preemiasekundituhandikke, mis saadud kiireima ringi täpse aja ennustamise eest.
Nagu näha, on seis mõnevõrra huvitavam kui vana süsteemi järgi.
(võrdse aja puhul on eespool see, kes postitas ennustuse varem)
1. kosmonaut (M. Schumacher, R. Barrichello, F.Alonso, K. Räikkonen)
1:45.537 - 0.003 = 1:45.534
2. Optik (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkönen, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
3. cruiser (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkönen, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
4. o0tt (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, F. Alonso)
1:45.537 - 0 = 1:45.537
5. Frank (M. Schumacher, K. Räikkonen, R. Barrichello, J. Trulli)
1:45.544 - 0 = 1:45.544
6. maario (M. Schumacher, R. Barrichello, K. Räikkonen, J. Trulli)
1:45.544 - 0 = 1:45.544
7. Kolin (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, J. P. Montoya)
1:45.706 - 0 = 1:45.706
8. Fulber (K. Räikkönen, M. Schumacher, R. Barrichello, J. P. Montoya)
1:45.706 - 0 = 1:45.706
9. mrali (M. Schumacher, R. Barrichello, F. alonso, J. Trulli)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
10. nimh (M. Schumacher, R. Barrichello, F. Alonso, J. Trulli)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
11. RudiTurbo (M. Schumacher, J. Trulli, F. Alonso, R. Barrichello)
1:45.734 - 0 = 1:45.734
12. xaus (M. Schumacher, R. Barrichello, J. Button, K. Räikkönen)
1:45.857 - 0 = 1:45.857
13. XTROY (M. Schumacher, K. Räikkönen, R. Barrichello, J. Button)
1:45.857 - 0 = 1:45.857
14. quattro (M. Schumacher, K. Räikkönen, J. Button, F. Alonso)
1:45.908 - 0 = 1:45.908
15. albertz (K. Räikkönen, J. Button, F. Alonso, M. Schumacher)
1:45.908 - 0 = 1:45.908
16. Erki (M. Schumacher, J. Button, J. P. Montoya, F. Alonso)
1:46.268 - 0 = 1:46.268
Sulgudes on arvesse läinud piloodid, miinusmärgi taga olev arv näitab preemiasekundituhandikke, mis saadud kiireima ringi täpse aja ennustamise eest.
Nagu näha, on seis mõnevõrra huvitavam kui vana süsteemi järgi.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 797
- Liitunud: 20 Dets 2003, 10:09
- Asukoht: Tallinn
Njah
Seekord läksid kõigil ennustused metsa 
Aga mis puudutab siin uuendusi, siis RudiTurbo vahepeal rääkis et peaks ennustused saatma PM-iga Nimhile, sest muidu paneb alati minu ennustuse kanti enda ennustuse ka ja ma ei saagi järgi (need on tema enda sõnad
):D
Tegin katste:P :
panin aja kirja, siis muutsin, vaatan -- ruddika ennustus ka muutus
.ok, muutsin 1 minut enne starti ja Rudika ennustus ka muutus minu omale sarnasemaks
. ei tea, äkki oli juhus, aga tobenaljakas ikka 


Aga mis puudutab siin uuendusi, siis RudiTurbo vahepeal rääkis et peaks ennustused saatma PM-iga Nimhile, sest muidu paneb alati minu ennustuse kanti enda ennustuse ka ja ma ei saagi järgi (need on tema enda sõnad

Tegin katste:P :
panin aja kirja, siis muutsin, vaatan -- ruddika ennustus ka muutus




Go Markko and Michael !!! 

Hehe, ei see etapp oli nii, et ei järginud sinu ennustust, sest teadsin, et 1.41 nad ei sõida ja kui ma olin endal viimased 1.42 ennustused ära teinud, siis avastasin, et sa ka seal tegemas viimase minuti muudatusi, ma lihtsalt ei suutnud otsustada 
Aga nii ma jah ütlsein ja PM-i teel oleks põnevam

Aga nii ma jah ütlsein ja PM-i teel oleks põnevam

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Meil on kaks võimalust.mrali kirjutas:To nimh:Kui sellise süsteemiga ennustus käima lükata tuleval aastal,siis kuidas hooaja kokkuvõttes kõigi etappide peale punktide liitmine käiks?
Esiteks; kas liidame etappide ajad kokku ning üldvõitjaks tuleb see, kelle aeg on väikseim.
Teiseks; kas anname iga etapi parematele mingisuguse punktitabeli järgi punkte, võitja oleks see, kel punktide arv suurim.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Mingit reeglite muudatust ei ole vaja nagu poole hooaja pealt nüüd või lisareegeleid punktisüsteemi osas.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Muidugi kui ennustused saadetakse PM-ga teeb see tööd Nimhile juurde. Sest kõik ennustused tuleb tal ka siia peale sõitu ülesse panna kõigile näha. Aga see PM-ga saatmine on hea idee. See annab kõigile võrtsed võimalused.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mõtlesin, et kui etapp vahele jääb, võib määrata ajaks võistluste aeglaseima kiireima ringi + 5 trahvisekundit.
Aga ilmselt on parimaks lahenduseks punktisüsteemi kehtestamine hooaja järjestuseks. Siis jääks ära ka üksteise passimine. Mul pole mingit tahtmist PM-dega jamada.
10-8-6-5-4-3-2-1 sobib?
Aga ilmselt on parimaks lahenduseks punktisüsteemi kehtestamine hooaja järjestuseks. Siis jääks ära ka üksteise passimine. Mul pole mingit tahtmist PM-dega jamada.
10-8-6-5-4-3-2-1 sobib?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Selline varjant on kah väga hea. Vastavalt tulemustele saad punktid. Aga see ükseise passimine jääb ikkagi. Kui sul just mingit väga head ideed ei ole kuda neid punkte jagada.nimh kirjutas:Mõtlesin, et kui etapp vahele jääb, võib määrata ajaks võistluste aeglaseima kiireima ringi + 5 trahvisekundit.
Aga ilmselt on parimaks lahenduseks punktisüsteemi kehtestamine hooaja järjestuseks. Siis jääks ära ka üksteise passimine. Mul pole mingit tahtmist PM-dega jamada.
10-8-6-5-4-3-2-1 sobib?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi