Viru ralli 2004
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Viru tulemused:
http://www.virurally.ee/04_tulemused_ss10.html
Zhigunov võitis, Mölder ja Ahu poodiumil. Aava suutis südi sõitu näidata ja edestada muuhulgas Kimmo Jalavat.
http://www.virurally.ee/04_tulemused_ss10.html
Zhigunov võitis, Mölder ja Ahu poodiumil. Aava suutis südi sõitu näidata ja edestada muuhulgas Kimmo Jalavat.
1 timo 18
2 Tan 16
2 eix 16
4 veokamees 15
4 trumm 15
6 mrali 14
6 XTROY 14
6 Jackal 14
6 kihutaja 14
10 Optik 13
10 KAIKUL 13
10 Karl 13
10 karle 13
10 rasmusv 13
10 ullpyss 13
10 xaus 13
17 Sport 12
17 Sparco 12
17 cuke 12
17 Evo 12
17 Kolin 12
22 Zigz 11
22 Svaan 11
22 Strike 11
22 Frank 11
22 Erki 11
27 kakuke 10
Kaval Ants. Siin on Ahude tulemus toodud justkui oleksid nad sõitnud N3 rühmas.
2 Tan 16
2 eix 16
4 veokamees 15
4 trumm 15
6 mrali 14
6 XTROY 14
6 Jackal 14
6 kihutaja 14
10 Optik 13
10 KAIKUL 13
10 Karl 13
10 karle 13
10 rasmusv 13
10 ullpyss 13
10 xaus 13
17 Sport 12
17 Sparco 12
17 cuke 12
17 Evo 12
17 Kolin 12
22 Zigz 11
22 Svaan 11
22 Strike 11
22 Frank 11
22 Erki 11
27 kakuke 10
Kaval Ants. Siin on Ahude tulemus toodud justkui oleksid nad sõitnud N3 rühmas.
gaas on endiselt laiffi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Käidud, vaadatud, pettumus. Õnneks oli "actionit" palju ja nii et pealtvaatajana oli isegi mida vaadata. Ahude ja Aava sõitu ka muidugi.
Võiks vabalt väita, et see oli selle aasta kõige raskem ralli siiani, tehnilisi probleeme ja avariisid ikka jagus, ning ilm tegi laupäeva hommiku vägagi huvitavaks.
Samuti julgen väita, et niipalju segadust ei ole viimasel ajal ühelgi Eestimaisel rallil olnud. See et sõidetakse pusse, katse tuleb kinni panna ja aegadega tekib segadus on veel arusaadav, selliseid asju ei ole võimalik välistada. Huvitav oli aga Kõnnu katse kus korraldus taset näitas. Kust need ajad siis lõpuks välja võeti? Eks ole ka lihtsamaid viise asja huvitavamaks teha vist?
Ralli lõpetamine oli omaette huumor. Kas natukene napakamat kohta kui karikad ei leidnud kust kokku hoida?
Väga halb maik on asjal juures, mitmed sõitjad kahtlevad kas sellisele rallile üldse ongi mõtet tulla.
Samas ei tea keda tänada et see asi üldse toimus, suudeti ju hiljuti üks parimaid rallisid peenetundeliselt ära jätta.
Ootame Paidet...
Võiks vabalt väita, et see oli selle aasta kõige raskem ralli siiani, tehnilisi probleeme ja avariisid ikka jagus, ning ilm tegi laupäeva hommiku vägagi huvitavaks.
Samuti julgen väita, et niipalju segadust ei ole viimasel ajal ühelgi Eestimaisel rallil olnud. See et sõidetakse pusse, katse tuleb kinni panna ja aegadega tekib segadus on veel arusaadav, selliseid asju ei ole võimalik välistada. Huvitav oli aga Kõnnu katse kus korraldus taset näitas. Kust need ajad siis lõpuks välja võeti? Eks ole ka lihtsamaid viise asja huvitavamaks teha vist?
Ralli lõpetamine oli omaette huumor. Kas natukene napakamat kohta kui karikad ei leidnud kust kokku hoida?
Väga halb maik on asjal juures, mitmed sõitjad kahtlevad kas sellisele rallile üldse ongi mõtet tulla.
Samas ei tea keda tänada et see asi üldse toimus, suudeti ju hiljuti üks parimaid rallisid peenetundeliselt ära jätta.
Ootame Paidet...
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Ausaltöeldes olen Rasmusv-ga veidi ühel nõul. Ainult et minul oleks nuriseda veidi turvalisuega, mida järgmine aasta võiks veidi tõhusamaks muuta.Muu karikate ja asjade kohapealt ei oska ma suurt midagi öelda ja hoian parem suu kinni. Ka teed on veidi liiga kitsad ning pealtvaatajatele vähe vaatamiskohti aga see selleks.Ega korraldajad saa sinna midagi parata, et Virumaal sellised teed leiduvad. Eks korraldajad teevad sellest omad järeldused ning ju järgmine aasta tehakse paremini. Kokkuvõttes oli ralli ise aga küllalt huvitav kurb et niipalju sõitjaid oli sunnitud katkestama nii headelt kohtadelt. Laur, kes esimesel katsel oli Aavast enne Sokolovi puusse sõitu ees 16 sekundiga oleks kindlasti Urmole teisel päeval konkurentsi pakkunud samuti nagu ka vennad Ojaperved, kelledel kahjuks puudus teine käik
vaatamata sellele aga visalt ralli lõpuni tulid. Muide Laur-Kraag sõitisid esimese asfaldikatse Aavast vaid 0,7 sekundit kehvemini, aga arvestades seda, et Urmol oli täielik asfaldiseadistus ja asfaldialus võib seda suht heaks tulemuseks lugeda. Teisel päeval harjus aga ka Urmo auto ja teedega ära ning oli heal tasemel. Teine päev oli ka küllaltki kaotusterohke. Kurb oli selle üle et katkestama pidid Saluri-Lepp, kes olid sellel rallil tõeliselt head sõitu teinud, samuti nagu ka Popov-Järvet ning Lindal-Maasik. Head paranemist Aivar Järvetile. Samuti olid sunnitud katkestama Dorossinski-Balin seda käigukasti rikke tõttu.Taaskord tegid eestlastest head sõitu nii Mölder Rauam kui ka Tamm. Palju katkestajaid nõudnud ralli siis selleks korraks ühelpool. Iseenesest teed on omapärased aga veidi kitsad. Jääme siis ootama MV järgmist etappi Paides. Kõike head seni. 


Viimati muutis Sparco, 22 Aug 2004, 22:33, muudetud 1 kord kokku.
njah käidud-nähtud...Eesti rallis on ikka taseme vahe masendav, ralli võidab n rühma auto (kus juures võitja sõit oli üsna nauditav )aga ma ei saa aru nendest n-rühma mitsu meestest kes panevad oma auto alla hullu pleki ja saavad "põske" e rühma autode käest . Minu arust on see ju täielik raiskamine,kui igas kurvis vennad mõtlevad palju mitsu esituli või tiib maksab sellise juhul on ju mõtekam odavama autoga täispanga peale sõita...
Huvitav miks siis murakas ei startinud, võiks ju oma "vertsu" maha müüa kui plekki ei jagu ja korraliku a rühma pilli osta ning näidata kes on majas peremees.
Huvitav miks siis murakas ei startinud, võiks ju oma "vertsu" maha müüa kui plekki ei jagu ja korraliku a rühma pilli osta ning näidata kes on majas peremees.
Ma arvan et need mehed ei sõida sinu raha eest, ja kui neil seda plekki raisata on las sõidavad, igaühe oma asi ju.sossu kirjutas:njah käidud-nähtud...Eesti rallis on ikka taseme vahe masendav, ralli võidab n rühma auto (kus juures võitja sõit oli üsna nauditav )aga ma ei saa aru nendest n-rühma mitsu meestest kes panevad oma auto alla hullu pleki ja saavad "põske" e rühma autode käest . Minu arust on see ju täielik raiskamine,kui igas kurvis vennad mõtlevad palju mitsu esituli või tiib maksab sellise juhul on ju mõtekam odavama autoga täispanga peale sõita...
Huvitav miks siis murakas ei startinud, võiks ju oma "vertsu" maha müüa kui plekki ei jagu ja korraliku a rühma pilli osta ning näidata kes on majas peremees.
Mul tekkis üks küsimus. Äkki mõni targem oskab valgustada. Virus oli see Kõnnu katse 30,5km pikk, umbes 30% kiiruskatsete kogupikkusest. Kui sel katsel eksid rehvivalikuga (Dosik näiteks) või mis iganes, siis edasistel lühikestel katsetel on suht raske kaotust tagasi sõita. Seda näitas sel korral ka Zhigunn, kes sisuliselt selle katsega ka ralli võitis. Kas ei oleks mõtekam, kui oleks siis üks sama pikk või samast klassist katse veel. Et oleks võimalik kaotust tagasi teha? Või ei tohiks meie rallide pikkuse juures üldse nii suurt osakaalu omavaid katseid olla? Mu meelest näiteks Soome meistrikatel ei tohi olla katse pikem kui 10% kiiruskatsete kogupikkusest. Või mis targemad arvavad?
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Mina olen Carlosega nõus, et kui neid pikki katseid on, siis võiks neid juba paar olla (ei pea ju 30 kilti olema, 20 kilti on piisavalt).
Kahe otsaga asi, aga mulle on järjest rohkem vastukarva linnakatsed, eriti veel karusell süsteemis. Viru rallit ja RS'i võrreldes jääb meelepärasemaks viimane, kuna oli kompaktne aga samas tekkis tunne, et sõideti ikka kaks päeva, mitte mikihiire proloogiga reedel.
Kahe otsaga asi, aga mulle on järjest rohkem vastukarva linnakatsed, eriti veel karusell süsteemis. Viru rallit ja RS'i võrreldes jääb meelepärasemaks viimane, kuna oli kompaktne aga samas tekkis tunne, et sõideti ikka kaks päeva, mitte mikihiire proloogiga reedel.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 59
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
- Asukoht: Tallinn
Pealtvaatajana ei ole küll midagi halba öelda selle ralli kohta - oli piisavalt häid vaatamiskohti ka vähem andunumate fännide jaoks, kes ei taha võsas ragistada, hea publik (tundusid olema rahumeelsemad tõsisemad huvilised, mitte ainult viinamehed), katsed lähestikku. Eriti hea on see, et lähed kohale 5 min enne katse algust ja saad siiski väga hea koha
. Kava oli ülevaatlik, aga tõesti võinuks ka Tallinnas vähemalt ühes kohas müügis olla (kasvõi kuskil Neste bensukas, kes oli ju miski sponsor sel rallil?!) - laupäevahommikuste katsete asukoha aimasin küll õigesti ka ilma kavata, aga ikkagi.
Turvaintsidente silma ei hakanud. A millegipärast viimasel ajal turvad ajavad vestiga fotograafe rajalt eemale - kas need pole seal mitte omal vastutusel, kus tahavad, või kuidas sellega on?

Turvaintsidente silma ei hakanud. A millegipärast viimasel ajal turvad ajavad vestiga fotograafe rajalt eemale - kas need pole seal mitte omal vastutusel, kus tahavad, või kuidas sellega on?
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Ma olin ka seal. Hea koht olitimo kirjutas:Olin ise kohal 1 kohas kus Lgp. abipolitseinik lubas kõik fotograafid kinni panna ja neile kes üritasid talle seletada et fotograafid vastutavad oma tegevuse eest ise lubati politsei järgi saata.
