Skoda Fabia WRC
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
http://www.ewrc.cz/images/2003/wrc/newc ... biawrc.mpg
Veel liikuvat pilti. Auto hääl on nagu 90-ndate algusest A-rühma autol! Mitte nagu osadel vertsudel, mida ainult näed ja ei kuule üldse. Ning mitteametlikel andmetel võib autot rajal näha juba Acropolise rallil!!!
http://www.ewrc.cz/images/2003/wrc/newcars/main.asp Siit leiab ka seisvaid pilte.
Veel liikuvat pilti. Auto hääl on nagu 90-ndate algusest A-rühma autol! Mitte nagu osadel vertsudel, mida ainult näed ja ei kuule üldse. Ning mitteametlikel andmetel võib autot rajal näha juba Acropolise rallil!!!
http://www.ewrc.cz/images/2003/wrc/newcars/main.asp Siit leiab ka seisvaid pilte.
Kasuta ikka turvavööd ka!
http://www.ewrc.cz
Siin on veel pilte Fabia testidelt, sel korral roolis herr Kahle. Tundub, et neil on üsna mitu testiautot, erinevaid värvilahendusi vist nelja näinud juba. Samuti on autod erinevate aerodünaamika lahendustega. Minu arust on ühel tiib nagu Corolla WRC tiiva moodi ja osadel nagu Pösö tiib. Samuti erinevad kapotid ja esistanged kasutusel.
Siin on veel pilte Fabia testidelt, sel korral roolis herr Kahle. Tundub, et neil on üsna mitu testiautot, erinevaid värvilahendusi vist nelja näinud juba. Samuti on autod erinevate aerodünaamika lahendustega. Minu arust on ühel tiib nagu Corolla WRC tiiva moodi ja osadel nagu Pösö tiib. Samuti erinevad kapotid ja esistanged kasutusel.
Kasuta ikka turvavööd ka!
See jutt, et Fabia Bohemial võibolla rajale läheb oli näiteks RF-is juba nädala algul:)
http://www.rallifoorum.ee/index.php?go= ... ews_id=183
http://www.rallifoorum.ee/index.php?go= ... ews_id=183
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Sain endale täna Juuni/Juuli RallyXS ajakirja ja seal on Skoda Fabiast natuke kirjutatud, ühtlasi on avaldatud ka saladus uue käiguvahetus süsteemi kohta. Neil peaks olema kaks lapatsit rooli taga, üks paremal teine vasakul ja selline süsteem on suhteliselt revolutsiooniline, kuna täpselt sarnast süsteemi ei kasuta keegi hetkel. Subaru/Ford kasutavad ühte käiguvahetus lapatsit paremal pool rooli taga ja Peugeot kasutab käiguvahetuseks rooli taga olevat rõngast.
Nüüd ootan ma veel suurema huviga Fabia starti ja loodetavasti on tegu kohe konkurentsivõimelise masinaga
Igatahes Didier ütles, et Fabia on põhjus, miks ta Skodaga lepingu sõlmis.
Nüüd ootan ma veel suurema huviga Fabia starti ja loodetavasti on tegu kohe konkurentsivõimelise masinaga

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ei ole päris nii. Pesö süsteem on sama mis Fordil/Subarul. Lükkad rõngast eemale läheb käik alla, tämbad rõngast enda poole läheb käik üles.Erki kirjutas:Rõngaga peaks selline värk olema ju et kui paremalt poolt tõmbad siis käik ülesse(või alla) ja vasakult poolt tõmmates käik alla (või ülesse).
Kahjuks ei kiujuta ette kuidas see Skoda kahe lapatsi süsteem toimima hakkab. Igatahes on see ilmselt erinev võrreldes nendega mis praegu kasutusel...
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Pesö rõngas on ümmargune ja jäik ning seda saab mõlemalt poolt tõmmata, lihtsalt tõmbamise funktsioon on sama, vahet pole kummalt poolt tõmmata.Erki kirjutas:Nagu ma aru saan siis see rõngas polegi rõngas. Kui teda mõlemalt poolt tõmmata ei saa...
Muide vaatasin seda Fabia pilti lähemalt ja seal on vist tõesti uudne süsteem. Parema lapatsi peale on kirjutatud up ja vasaku pele down. Seega peaks olema nii, et kui paremat lapatsit lükata, siis läheb kõik üles ja vasakut lapatsit lükata, siis läheb käik alla. Lapatsid ise on samasugused poolkuu kujulised nagu Ford/Subaru/Citroen kasutavad...