Mis te arvate, Kas rallikross rikuti ära sellega, et klassid kokku pandi
Minu arvates küll! Paljud lõpetavad üldse rallikrossi sõitmise ja vaevalt sinna ka uusi tegelasi tulemas on...
Avaldage ka oma arvamust selle kohapealt :idea:
see et klassid kokku pandi on jah nõme, asja oleks võinud nt nii teha et autod küll stardivad koos aga eraldi arvestust peetakse ikka nii 1600 kui ka 2500 klassis.
Teritage mälu. Prooviti ka klassid koos startida ja punkte eraldi arvestada, aga see ei sobinud neile vähestelegi sõitjatele. Finaalis peavad siiski klassisiseselt mehed omavahel võistlema sest teise klassi võistleja võib sõidu nullida ja nii pole üldsegi aus.
See et sõitjaid pole on aja küsimus. Pole toetajaid ja üldse rallikrossi rajad ( Vasalemma Ja Kogula) on küllaltki nadis seisus.
Eestis on ainult autokrossi rajad. Sel aastal on sarjad radade pärast eraldatud ja proovitakse sedasi. Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
ravia kirjutas: Ehk on abi tulevikus Hobikrossi kandepinna laienemisest.
Vaevalt.. tehnilised tingimused ju praktiliselt samad, auto ehitamine ei tule odavam ..ja ülalpidamine ka mitte .. nohh see vähene võit, mis rehvide pealt tuleb, on nagu kure tirts suurde väina .
Kui hobikrossi tingimused on samad mis ralli ja autokrossi omad siis on see rehvide pealt kokku hoidmine küll täielik jama. Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad" kuna tehn.tingimused seda nõuavad.
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus, aga noh eks targemad mehed teavad mida teevad.
Tan kirjutas:Ehitad endale korraliku krossiauto ja pead alla panema mingisugused "pastlad"
Minu ettepanek - las superkross jääda selliseks nn "harrastajate" alaks ja ralli ja autokross sellistel kes asja vähe tõsisemalt võtavad, see hobikross praegu küll minu arvates suht jama üritus
Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.
Mina saan aru et hobikross ongi mõeldud harrastajatele - kes korraliku krossiauto teevad nendel on vast mõtet ikka rallikrossi sõita.
Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
vaade kirjutas:Ei pea ju siis ehitama vinget krossiautot kui pasteldega sõita tuleb, sellest ka nats odavust juurde.
Sa pakud et hobikross on jama üritus - ootaks hooaja lõpuni, siis kommenteeriks - ootaks vähemalt esimesed paar etappigi ära?
ei pea jahh, aga võib ja kui võib siis ka ehitatakse .. kõige lihtsam on muidugi rentida .. näiteks Ohtla Integra, mis nüüdsest seisab garaazis, kuna Ohtla ise pühendub ringrajale .
Ma ei paku midagi..aga ennustan, et tuleb samasugune üritus nagu on rallikross ..kus üle 10 masina võistlusele kohale ei tule, ja minule kui pealtvaatajale ei paku kümmne masina vaatamine midagi
Pole vaatajaid.. pole sponsorraha..pole sõitjaid .. ja nii nad välja surevad ..
võib, aga pidasin silmas, et ühesuguste pasteldega sõites on ka nõrgematel autodel shansse
Ma ei usu hästi ..aga eks tulevik näitab ..väikse rahakotiga sõidetakse superkrossi, eks ole näha palju sealt sõitjaid tuleb, aga kardan et mitte eriti palju ..kuna teh.tingimused ei hoia võsitlus autode hinda madalal .
No nii ja nüüd läheb siis täie pauguga lahti ERK standard ja ERK ühiselt rajale.EDU kõigile osavõtjatele ja tulevastele osavõtjatele.P.S Keretööd,turvakaared ja värvimine meilt det.frt@mail.ee Paldiski mnt 247. Tallinn.
>
0
Everything is possible in this buisness(M.Grönholm)
mina olen erk standardi poolt. vörreldes superkrossi siis annax superkrossi kohtunike tööd veel soovida. eelmine suvi ei kastetud kruusa radasi ja oli vöistlejatele raske söita. erk standardis on väiksem stardi maks ja paremad auhinnad. hobikal kallim ja väiksemad auhinnad
Lugesin just Kogula rallikrossi etapi juhendit ja küll aru ei saanud, et ERK Standardi stardimaks odavam oleks kui "superkrossitajatel", viimastel see number ju 300.- aga Kogula näte põhjal Standardis eelregistreerujatele 400.- ja hiljem juba 500.-.