2005.aasta kalender
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
2005.aasta kalender
Siit lehelt võib siis lugeda,et päris suure tõenäosusega on järgmisel aastal F1 kavas 19 etappi.Kõik oleneb aga sellest,kas mõni senine etapp kaotab oma koha (kahtluse all eriti,nagu varemgi teada,Imola).Samas on Bernie lubanud iga hinna eest Türgile etappi tulevaks aastaks.Igal juhul on etappide jaoks reserveeritud järgmised kuupäevad:
6.ja 20.märts;3.,17. ja 24.aprill;8. ja 22.mai;5.,12.ja 26.juuni;3.,17. ja 31.juuli;21.august;4.,11. ja 25.september ning 9. ja 23.oktoober.Täpseim jaotus seisab aga alles ees.
6.ja 20.märts;3.,17. ja 24.aprill;8. ja 22.mai;5.,12.ja 26.juuni;3.,17. ja 31.juuli;21.august;4.,11. ja 25.september ning 9. ja 23.oktoober.Täpseim jaotus seisab aga alles ees.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Tuleva aasta praegune variant,pärit Sport1-st.Erilisi muutusi pole peale Nürburgringi lükkamise aprilli,kus sealkandis tihti halb ilm.Türgi on pressitud Saksamaa ja Ungari vahele ning jäänud on kõik senised võistlused.
06. März - Australien (Melbourne)
20. März - Malaysia (Sepang)
03. April - Bahrain (Sakhir)
17. April - San Marino (Imola)
24. April - Europa (Nürburgring)
08. Mai - Spanien (Barcelona)
22. Mai - Monaco (Monte Carlo)
05. Juni - Kanada (Montreal)
12. Juni - USA (Indianapolis)
26. Juni - Frankreich (Magny-Cours)
03. Juli - Großbritannien (Silverstone)
17. Juli - Deutschland (Hockenheim)
31. Juli - Türkei (Istanbul)
21. August - Ungarn (Budapest)
04. September - Belgien (Spa-Francorchamps)
11. September - Italien (Monza)
25. September - China (Schanghai)
09. Oktober - Japan (Suzuka)
23. Oktober - Brasilien (Interlagos)
06. März - Australien (Melbourne)
20. März - Malaysia (Sepang)
03. April - Bahrain (Sakhir)
17. April - San Marino (Imola)
24. April - Europa (Nürburgring)
08. Mai - Spanien (Barcelona)
22. Mai - Monaco (Monte Carlo)
05. Juni - Kanada (Montreal)
12. Juni - USA (Indianapolis)
26. Juni - Frankreich (Magny-Cours)
03. Juli - Großbritannien (Silverstone)
17. Juli - Deutschland (Hockenheim)
31. Juli - Türkei (Istanbul)
21. August - Ungarn (Budapest)
04. September - Belgien (Spa-Francorchamps)
11. September - Italien (Monza)
25. September - China (Schanghai)
09. Oktober - Japan (Suzuka)
23. Oktober - Brasilien (Interlagos)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
FIA uus versioon:
06.03-Austraalia
20.03-Malaisia
03.04-Bahrein
17.04-Prantsusmaa*
24.04-San Marino*
08.05-Hispaania
22.05-Monaco
??.05-Euroopa
12.06-Kanada
??.06-USA
03.07-Suurbritannia*
17.07-Saksamaa
31.07-Ungari
21.08-Türgi
04.09-Belgia
11.09-Itaalia
25.09-Brasiilia
08.10-Jaapan
??.10-Hiina
Kolm etappi (tärniga) on veel küsimärgi all,kolme etapi täpsed kuupäevad teatatakse hiljem.Lõplikust kalendrist hakkab sõltuma ka DTM-i kalender.Saksa sarja korraldajad väldivad etappide kattuvust F1-ga.
06.03-Austraalia
20.03-Malaisia
03.04-Bahrein
17.04-Prantsusmaa*
24.04-San Marino*
08.05-Hispaania
22.05-Monaco
??.05-Euroopa
12.06-Kanada
??.06-USA
03.07-Suurbritannia*
17.07-Saksamaa
31.07-Ungari
21.08-Türgi
04.09-Belgia
11.09-Itaalia
25.09-Brasiilia
08.10-Jaapan
??.10-Hiina
Kolm etappi (tärniga) on veel küsimärgi all,kolme etapi täpsed kuupäevad teatatakse hiljem.Lõplikust kalendrist hakkab sõltuma ka DTM-i kalender.Saksa sarja korraldajad väldivad etappide kattuvust F1-ga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Lõplik kalender kinnitatud ja esmakordselt siis 19 etappi. Hooaja esimene pool kattub selle aastaga,kuid teises pooles:
-Ungari esmakordselt juuli lõpus
-Türgi augusti keskel
-Belgia lõpetab Itaalia asemel Euroopa-hooaja
-Hiina ja Brasiilia vahetavad omavahel kohad
06.03 Austraalia (Melbourne)
20.03 Malaisia (Sepang)
03.04 Bahrein (Sakhir)
24.04 San Marino (Imola)
08.05 Hispaania (Barcelona)
22.05 Monaco (Monte Carlo)
29.05 Euroopa (Nürburgring)
12.06 Kanada (Montreal)
19.06 USA (Indianapolis)
03.07 Prantsusmaa (Magny Cours)
10.07 Suurbritannia (Silverstone)
24.07 Saksamaa (Hockenheimring)
31.07 Ungari (Hungaroring)
21.08 Türgi (Otodrom Istanbul)
04.09 Itaalia (Monza)
11.09 Belgia (Spa-Francorchamps)
25.09 Brasiilia (Interlagos)
09.10 Jaapan (Suzuka)
16.10 Hiina (Shanghai)
-Ungari esmakordselt juuli lõpus
-Türgi augusti keskel
-Belgia lõpetab Itaalia asemel Euroopa-hooaja
-Hiina ja Brasiilia vahetavad omavahel kohad
06.03 Austraalia (Melbourne)
20.03 Malaisia (Sepang)
03.04 Bahrein (Sakhir)
24.04 San Marino (Imola)
08.05 Hispaania (Barcelona)
22.05 Monaco (Monte Carlo)
29.05 Euroopa (Nürburgring)
12.06 Kanada (Montreal)
19.06 USA (Indianapolis)
03.07 Prantsusmaa (Magny Cours)
10.07 Suurbritannia (Silverstone)
24.07 Saksamaa (Hockenheimring)
31.07 Ungari (Hungaroring)
21.08 Türgi (Otodrom Istanbul)
04.09 Itaalia (Monza)
11.09 Belgia (Spa-Francorchamps)
25.09 Brasiilia (Interlagos)
09.10 Jaapan (Suzuka)
16.10 Hiina (Shanghai)
6. märtsil Austraalia GP-ga algav MM-sari on veel kuude kaugusel. Viis tiimi on teatanud oma järgmise aasta koosseisu, Williamsil on olemas üks sõitja, Jordanil, uustulnukal Red Bullil ja Minardil ei ühtki.
Pilti kirgastab vanaldase vormelivürsti Bernie Ecclestone´iga seotu ja Ferrari vastasseis teiste tiimidega autode testimise küsimustes. Ferrari ettepaneku kohaselt tuleks testikilomeetrite hulka auto kohta piirata 15 000-ga eeldusel, et mõlema rehvitootja, Bridgestone´i ja Michelini toodangut katsetatakse võrdselt. Tipptiimidest ainsana on Ferraril oma testirada. Kümnest F1 tallist kasutavad Michelini 7 meeskonda, Ferrari on koos Jordani ja Minardiga Bridgestone´i klient. Mingu nad põrgusse. Ettepanek tähendab, et meie saame Micheliniga sõita 2142 ja Ferrari 15 000 kilomeetrit, protesteeris McLareni boss Ron Dennis. Kui meie ettepanekuga ei nõustuta, toimime nii, nagu see meile kasulik tundub, säilitas Ferrari meeskonna juht Jean Todt rahu. Ülejäänud meeskonnad leppisid juba hooaja lõpus kokku, et testipäevade arvu piiratakse 24-ga.
Ferrari ja Todt on enesekindlad nagu alati. Kui Michael võidab ka järgmisel aastal, võib ta himustada kümmet MM-tiitlit, kuulutas Todt.
www.epl.ee
Pilti kirgastab vanaldase vormelivürsti Bernie Ecclestone´iga seotu ja Ferrari vastasseis teiste tiimidega autode testimise küsimustes. Ferrari ettepaneku kohaselt tuleks testikilomeetrite hulka auto kohta piirata 15 000-ga eeldusel, et mõlema rehvitootja, Bridgestone´i ja Michelini toodangut katsetatakse võrdselt. Tipptiimidest ainsana on Ferraril oma testirada. Kümnest F1 tallist kasutavad Michelini 7 meeskonda, Ferrari on koos Jordani ja Minardiga Bridgestone´i klient. Mingu nad põrgusse. Ettepanek tähendab, et meie saame Micheliniga sõita 2142 ja Ferrari 15 000 kilomeetrit, protesteeris McLareni boss Ron Dennis. Kui meie ettepanekuga ei nõustuta, toimime nii, nagu see meile kasulik tundub, säilitas Ferrari meeskonna juht Jean Todt rahu. Ülejäänud meeskonnad leppisid juba hooaja lõpus kokku, et testipäevade arvu piiratakse 24-ga.
Ferrari ja Todt on enesekindlad nagu alati. Kui Michael võidab ka järgmisel aastal, võib ta himustada kümmet MM-tiitlit, kuulutas Todt.
www.epl.ee
19 võidusõidust koosneva võistluskalendri koostamine tähendab F1 meeskondade jaoks tõsiseid muresid, mille lahendamisega praegu aktiivselt tegeleda üritatakse. Kuna sõitude uus rekordarv 19 ei ole siiski midagi iseäralikku, näib probleeme tekitavat just GP-de ajaline jaotus.
Kalendris on kuus võidusõitu, mis toimuvad vaid nädalase vahega. Eriti suurt muret valmistab see mehhaanikutele, kelle perekonnaelu võib taolise muutuse all tõsiselt kannatada, kirjutab Autosport.com.
McLareni tehnilise direktori Adrian Newey kinnitusel on mitmed mehhaanikud juba käsi laiutades kurtnud, mida see nende jaoks tähendab. Neil on naised ja lapsed. Kui vaadata kalendrit, pole küsimus vaid võidusõidu lisandumises. Mitmed võidusõidud toimuvad ainult ühenädalase vahega ja see tähendab mehhaanikutele nädalaid kodust eemal.
Williamsi tehnilise direktori Sam Michaeli kinnitusel tuleb tema meeskond 19 võidusõiduga toime. Küsimärgi alla jääb aga võimalus vahepeal autot testida. Me üritame selgusele jõuda, kas kasutada kahe- või kolmepäevaseid teste, on Michael mures.
Kalendris on kuus võidusõitu, mis toimuvad vaid nädalase vahega. Eriti suurt muret valmistab see mehhaanikutele, kelle perekonnaelu võib taolise muutuse all tõsiselt kannatada, kirjutab Autosport.com.
McLareni tehnilise direktori Adrian Newey kinnitusel on mitmed mehhaanikud juba käsi laiutades kurtnud, mida see nende jaoks tähendab. Neil on naised ja lapsed. Kui vaadata kalendrit, pole küsimus vaid võidusõidu lisandumises. Mitmed võidusõidud toimuvad ainult ühenädalase vahega ja see tähendab mehhaanikutele nädalaid kodust eemal.
Williamsi tehnilise direktori Sam Michaeli kinnitusel tuleb tema meeskond 19 võidusõiduga toime. Küsimärgi alla jääb aga võimalus vahepeal autot testida. Me üritame selgusele jõuda, kas kasutada kahe- või kolmepäevaseid teste, on Michael mures.