obu kirjutas:Sohist rääkides. Minu meelest oli natsa inetu lugu Fordi meeste ja N rühma autoga, millega nemad rajaga tutvuda said. Nüüdsed veepumbamehed (ja ka Sobaru vennad) lasid miskiste maasturitega ringi... Kuigi enne olevat miskine diil tehtud, et teeme kõik siis maasturitega...
Reeglitevastast selles muidugi midagi ei ole...
jah, sohk on sohk. Aga kustmaalt algab ja lõpeb sohk?
küünik...
Antud teemal siin juba arutleti. Loe varasem jutt üle. Aga rallis on muide kirjalikud reeglid ja asi on tegelikult väga lihtne.
obu kirjutas:Sohist rääkides. Minu meelest oli natsa inetu lugu Fordi meeste ja N rühma autoga, millega nemad rajaga tutvuda said. Nüüdsed veepumbamehed (ja ka Sobaru vennad) lasid miskiste maasturitega ringi... Kuigi enne olevat miskine diil tehtud, et teeme kõik siis maasturitega...
Reeglitevastast selles muidugi midagi ei ole...
jah, sohk on sohk. Aga kustmaalt algab ja lõpeb sohk?
küünik...
Kui WRN artikkel korralikult läbi lugeda, siis selgub, et mingit kokkuleppet ei olnud(Fordi allika andmetel) ja kogu see jura on Citroeni kibestumine ja kadedus konkurentide parema logistilise töö üle.
"A Ford source described the complaints as "sour grapes" and denied that there had been any agreement to use off-road vehicles at a meeting on Tuesday night."
Nüri on see FIA nuga. Ei suuda nad kohe kuidagi otsuseid langetada. Mis pagana sahmimine see olgu, reegleid on rikutud või siis mitte - pole kolmandat varianti, mida nad konnad küll venitavad?!?
No... Eks ta ju kahju ole, et veel peab ootama, aga ka siinkohal kehtib minu moto(TEGELIKULT on ju kõik hästi ), selles mõttes, et kui vennad saavadki DSQ, siis Märtinile võit/parem koht ja päris hea edumaa punktiarvestuses... Kui kõik jääb nii, nagu on, siis ju ka hästi, sest Kreekas hea stardipositsioon ja neljas MM-rallivõit tulemas
Ei. Markkot ei oota võit, vaid Loebi ikka. Ainult Bosse autol on veepump erinev. Nii et praegune lõpplahendus on parem, kui see mis tulla võib, sest siis on Kreekas Markkol ainult üks teepuhastaja.
See oleks siis Sebastiani esimene kruusa "võit".
No ikka suudavad venitada küll
Ükskõik kes selle Küprose võidab on sellel võidul ikkagi mõru mekk man.
Kui võidab Grönholm tekkib kahtlus kas ei mätsitud asja kinni, kui võidab Loeb siis tänu sellel, et keegi sai disklafi. Igati on see võit mõru.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Ükskõik kes selle Küprose võidab on sellel võidul ikkagi mõru mekk man.
Kui võidab Grönholm tekkib kahtlus kas ei mätsitud asja kinni, kui võidab Loeb siis tänu sellel, et keegi sai disklafi. Igati on see võit mõru.
Tuleb Erki Noole olümpiakuld meelde kohe... hoolimata hooopis teisest spordialast
Kolin kirjutas:Ükskõik kes selle Küprose võidab on sellel võidul ikkagi mõru mekk man.
Kui võidab Grönholm tekkib kahtlus kas ei mätsitud asja kinni, kui võidab Loeb siis tänu sellel, et keegi sai disklafi. Igati on see võit mõru.
Tuleb Erki Noole olümpiakuld meelde kohe... hoolimata hooopis teisest spordialast
Palju hullem on see kui ebaausalt rallisid võidetakse...
Everything turned out to be fine for Citroën: the Xsara WRC passed the final inspection following the Cyprus Rally without any problem. The water pumps of the Xsaras were found to be legal despite earlier doubts. Sebastien Loeb and Carlos Sainz will not be disqualified from the Cyprus Rally.
The situation might be different for Peugeot. The French team will have to meet the FIA on Wednesday 26 May at 11:00 in Paris to answer the stewards' questions.
The final results of the Cyprus Rally will be official following this meeting. Either Gronholm and Rovanpera's results will be confirmed or they might be disqualified. If the two Peugeot drivers are disqualified, Sebastien Loeb would be the new winner, followed by Markko Martin and Carlos Sainz."