Küprose ralli esimene päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
DAY: 1 FLASH No: 4
SPECIAL STAGE: 4 DISTANCE: 38.32kms
WEATHER CONDITIONS: hot and sunny
ROAD CONDITIONS: dry and rough
7 MARTIN-PARK
It's very hot, very rough typical Cyprus.
5 GRONHOLM-RAUTIAINEN
Complained of an unspecified clutch problem.
4 SAINZ-MARTI
The left rear tyre has no tread and the driver says he has no more spares.
8 DUVAL-PREVOT
Their retirement in SS1 (See Flash 1) was a result of sheared wheel studs.
9 PANIZZI-PANIZZI
Changed the front valance at Service. Gilles said, The car is okay apart from the suspension. The problem is a combination of tough conditions, insufficient testing yesterday at Shakedown and the fact that they are still waiting for parts from overseas. He hopes to see some improvement on the second loop of stages.
SPECIAL STAGE: 4 DISTANCE: 38.32kms
WEATHER CONDITIONS: hot and sunny
ROAD CONDITIONS: dry and rough
7 MARTIN-PARK
It's very hot, very rough typical Cyprus.
5 GRONHOLM-RAUTIAINEN
Complained of an unspecified clutch problem.
4 SAINZ-MARTI
The left rear tyre has no tread and the driver says he has no more spares.
8 DUVAL-PREVOT
Their retirement in SS1 (See Flash 1) was a result of sheared wheel studs.
9 PANIZZI-PANIZZI
Changed the front valance at Service. Gilles said, The car is okay apart from the suspension. The problem is a combination of tough conditions, insufficient testing yesterday at Shakedown and the fact that they are still waiting for parts from overseas. He hopes to see some improvement on the second loop of stages.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
PETTER SOLBERG
Subaru Has overfheating again and is going slowly
MARCUS GRONHOLM
Peugeot Had a clutch problem at the start of the stage
Tundub, et asi läheb veel põnevaks.
Üks katse veel sõita ja Bossel sidur jamab. Solku kahjuks totaalselt mängust väljas. A Loeb võttis kuidagi palju tagasi viimase katsega. 
Subaru Has overfheating again and is going slowly
MARCUS GRONHOLM
Peugeot Had a clutch problem at the start of the stage
Tundub, et asi läheb veel põnevaks.


Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 144
- Liitunud: 06 Mär 2003, 09:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kus su kristallkuul on sainz ongi märtini ja loebi mööd lasknudmcwax kirjutas:paisatb, et pean end parandama - ka sainz jääb juba täna seljataha neil kahel.mcwax kirjutas:Loebi peab ainult silmas pidama, see vend on viimasel ajal natuke liiga kiireks muutunud. Ise usun, et tandem Loeb, Märtin saab veel täna Rovisest mööda, ning homme Sainzist.cruiser kirjutas:hmm
niimoodi tuleb siit veel markkole võit
No nii esimene võistluspäev siis nüüd seljataga:
Top 8 siis niisugune:
1.Grönholm
2.Rovanperä +10,7
3.Loeb +20,1
4.Märtin +21,0
5.Sainz +26,7
6.Hirvonen +2.39,1
7.Tuohino +4.19,8
8.Panizzi +4.22,3
.. Solberg +9.32,3
Solkul siis täna kõige rohkem top 4 meestest ebaõnne. Kahju ka Duvali katkestamisest. Esiviisik on kindlalt eest ära teistel sõitnud ja homme stardib siis Markko 12ndana ja saab sõita juba korralikult katseid.
Hea töö Markkolt igaljuhu täna. Ja päeva lõpuks veel andis kindlasti positiivse süsti SS6 katsevõit. GO MARKKO GO!!!
Top 8 siis niisugune:
1.Grönholm
2.Rovanperä +10,7
3.Loeb +20,1
4.Märtin +21,0
5.Sainz +26,7
6.Hirvonen +2.39,1
7.Tuohino +4.19,8
8.Panizzi +4.22,3
.. Solberg +9.32,3
Solkul siis täna kõige rohkem top 4 meestest ebaõnne. Kahju ka Duvali katkestamisest. Esiviisik on kindlalt eest ära teistel sõitnud ja homme stardib siis Markko 12ndana ja saab sõita juba korralikult katseid.
Hea töö Markkolt igaljuhu täna. Ja päeva lõpuks veel andis kindlasti positiivse süsti SS6 katsevõit. GO MARKKO GO!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Huvitav, mis tempoga Markko siis homme küll sõitma hakkab, kui tal viimastel katsetel esinesid sellised probleemid:
Martin achieved this in spite of having problems with the diffs, probably due to an hydraulic malfunction, throughout the last three stages. Then the power steering failed on the way into service at Limassol. "I couldn't believe my luck; normally it's the other way round - just as we are leaving service," said the Estonian star. "The diffs were not locking so there has been a lot of wheelspin. I was driving with the diffs locked on the last one."

Martin achieved this in spite of having problems with the diffs, probably due to an hydraulic malfunction, throughout the last three stages. Then the power steering failed on the way into service at Limassol. "I couldn't believe my luck; normally it's the other way round - just as we are leaving service," said the Estonian star. "The diffs were not locking so there has been a lot of wheelspin. I was driving with the diffs locked on the last one."
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Sest TV3 näitas uudistes videot peegelpildisStrike kirjutas:Huvitav miks autodel reklaamid tagurpidi peal on??

Muide Soome TV-le antud intervjuus oli Grönholmil päris lõbus tuju. Nimelt ütles ta, et kui viimastel katsetel sidur ära kadus siis oli nalja kui palju, eriti ülesõitudel. Inimesed ei tahtnud aru saada, et ta ei tohi seisma jääda, eriti valgusfooride juures ja nii ta sõitis üle kõnniteede ja kõige muu mis ette jäi
