Küprose ralli esimene päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Suletud
mcwax
Reactions: 0

Postitus Postitas mcwax »

Arvestades tulemusi seni, siis arvan, et õige pea hakkavad 2 meest tõusma, ning jõuavad kolmandaks ja neljandaks mingi aja jooksul - need on siis Märtin ja Loeb
trumm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 556
Liitunud: 11 Veebr 2003, 00:49

Postitus Postitas trumm »

Kas see nüüd õige, et Panizzi SS3 lõpetanud on +9.6 Solkule?
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Näitab jah, et Panizzi kaotas kõigest 9,6 SS3 Solkule.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

KRISTIAN SOHLBERG
Mitsubishi Problem with anti-lag system
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
nimh
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Panizzile üldaega ei antagi?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Ei taha kuidagi Mitsudel selle aastal see auto käima hakata :(
Kreekas siis saab näha, millega Skoda vahepeal tegelenud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
trumm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 556
Liitunud: 11 Veebr 2003, 00:49

Postitus Postitas trumm »

Esimesel katsel on kõikidele N4 rühma autodele sama aeg antud peale esimese. Väga imelik.
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Nüüd siis saab rahulikult lõunatama minna ja 14.47 SS4 starti ootama jääda.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Keegi event dashboardi saab wrc.com'st kätte?
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

nimh kirjutas:Panizzile üldaega ei antagi?
Seal mingi jama, sest ta läbis SS2, aga ei saanud sealt aega. Seepärast ei ole ka tema üldaega peale SS3. Süsteemid on vinged:) Sohlbergil kadus SS2 põhjakaitse ja SS3 oli probleeme ALS-ga.
Kasuta ikka turvavööd ka!
WaltS
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 418
Liitunud: 04 Mär 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas WaltS »

vabandage minu ebakompetentsust, aga mis on ALS? :)
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

ALS - Anti-Lag System. See asi, mis pauku teeb kui ralliauto kiiruskatsel kihutab.
Veidi pikemalt lahti seletatud: http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html
Viimati muutis Kristo, 14 Mai 2004, 11:15, muudetud 2 korda kokku.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Strike
Moderaator
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5954
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Postitus Postitas Strike »

Nüüd siis Panizzil ka üldaeg olemas peale SS3.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Eks näeb,mis hakkab saama pärast lõunapausi.Loodaks siiski,et MM tõuseks tagasi esikolmikukonurentsi.Aga sellistes tingimustes kui Küprosel on ikkagi peaasi auto enam-vähem tervena finišisse tuua.
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

1 SOLBERG-MILLS
Completed SS1 with three flat tyres and set the fastest time! Then reported to have changed one at the stage finish and completed the next two stages with two flat tyres.

Müstiline mees!
Kasuta ikka turvavööd ka!
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

SERVICE FLASH

Friday, May 14th, 2004

LEG: 1 FLASH NO: 1
SERVICE: A

7 MARTIN-PARK
“We had a flat tyre in SS1 and SS2 and started SS3 with one flat tyre.” Michael Park confimed that the stages had been graded since the recce, but insisted that this had made the surface more slippery than before!

3 LOEB-ELENA
“It was a lot bumpier than we thought when we did the recce. In a saloon car you really notice the difference after using a 4x4 on the recce.”

5 GRONHOLM-RAUTIAINEN
“There has been some regrading work. I think our tyre choice was okay, but there was a lot of loose gravel on the roads and it was crucial that you kept out of the ruts. We nearly spun on two occasions. Then we started SS3 with no air in the right rear tyre.”

4 SAINZ-MARTI
Confirmed that the paddle gear selector was repaired after the first stage. He had completed SS1 with the clutch and manual gearchange.

2 HIRVONEN-LEHTINEN
Was pleased with his performance in SS1, but admitted that this was the first time that he had driven with the new XR tyre pattern. “You need to be experienced to get the most from this tyre.”

6 ROVANPERA-PIETILAINEN
A flat tyre on SS1 and SS2, but was pleased with his performance in SS3.

89 DOBSON-SUMNER
Driveshaft problems in SS2 and retired.

11 TUOHINO-AHO
Forced to bleed his brakes between the first and second stages.

TYRE NEWS
“The second loop of stages this afternoon will be much harder on the tyres for two reasons,” said Pirelli´s Rally Manager Fiorenzo Brivio. “The stages will be much cleaner and that means they will be rockier. Plus, the outside temperatures have been rising steadily during the morning.”

9 PANIZZI-PANIZZI
“It is a case of learning and more learning – a case of finding how hard we can push the car without breaking it.”
Kasuta ikka turvavööd ka!
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

wrc.com on viimasel ajal ikka täiesti panges. Lisaks sellele, et splite ja üleüldse aegasid ei laeku tundub olevat tegu seal ka ränga serveri ülekoormusega. Vahetevahel ei saa üldse midagi kätte.
Paistab, et oma panuse annavab ka siinmaal levinud "wrc abi" proge, mis võimaldab uskumatus koguses pöördumisi saata wrc.com serverile. Samasuguse tehnikaga on ka Hansapank viimasel ajal paar korda pikali joostud. Huvitav, millal sellised rakendused wrc.com'i täiesti mõttetuks muudavad?
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

16 CAMPOS – DA SILVA
Broke the right rear shock absorber in SS1 and lost 10 minutes. Will have to drive SS2 and SS3 with the broken part.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Champion
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Mai 2004, 11:20

Postitus Postitas Champion »

Tundub, et kõik lõhuvad oma rehve, kokku juba vist 1 autokoorma jagu!
Ralling is my life:)
Erkki
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 413
Liitunud: 07 Aug 2003, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erkki »

Mõelge mis siis saaks kui kellegil juhtuks analoogne juhus nagu Sainzul mehhikos. Panna järgmine ring nyyd samade rehvidega mis eelmine.
Suletud