Eks Portugal näitab, kus see uus auto kruusal on. Selle täiustatud auto põhi eesmärk oli ju kiiretel rallidel Toyotale vastu saada. Loodame, et sellega nad nii puusse ei pannud, kui asfaldiga. Kui kruusal ka ei liigu, siis võib jah hooaja lõppenuks lugeda.
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Kellelgi oleks kuskilt arhiividest või mujalt dokumentidest võtta infot, et millal näiteks viimati selline punktivahe üldse oli esimese ja teise koha vahel - ja kas üldse peale nelja etappi on olnud 43p vahe?
Kuidagi jääb arusaamatuks see et Hyundail kodutöö tegemata. Neu sai ju terve ralli kaasa teha kas sealt siis mingisugust infot ei saadud kätte, või on siis suhtumine et no äkki õigel rallil läheb õnneks
Rallis värvitakse veljed üldjuhul siiski valgeks ja seda väga proosalisel põhjusel - valge pealt paistavad (mikro) praod ja mõrad kõige paremini välja. Üldse kahjustused. Võib olla tehase meestel savi aga oma rahakoti peal sõitjatele siiski oluline.