kiirabi rajal jah.
minuti jagu sõimu ja vandumist jälle - aga kisub ikka sinna kanti, mida see kommentaatorgi välja tõi, et Hundail see "saba" ikka üllatab koguaega ja eriti kui veel libe ka on, siis selle pilliga Toyo vastu ei saa.
Seda näitas juba I katse, Tänaku auto oli koguaeg ettearvamatu...
Siit päästab aind teiste ebaedu ja pühapäeva maksimum - mida me juba oleme siin terve hooaeg näinud:)
skahar kirjutas: ↑02 Aug 2024, 08:37
kiirabi rajal jah.
minuti jagu sõimu ja vandumist jälle - aga kisub ikka sinna kanti, mida see kommentaatorgi välja tõi, et Hundail see "saba" ikka üllatab koguaega ja eriti kui veel libe ka on, siis selle pilliga Toyo vastu ei saa.
Seda näitas juba I katse, Tänaku auto oli koguaeg ettearvamatu...
Siit päästab aind teiste ebaedu ja pühapäeva maksimum - mida me juba oleme siin terve hooaeg näinud:)
On mis on, aga nii ikka ei saa rallit sõita. Põder. Eestis ise karmilt välja. Soomes karmilt välja. Mingit sõnumit ikka neile saadetakse. Kaua Martini närvid nii vastu peavad näiteks.
ElvisP kirjutas: ↑02 Aug 2024, 09:29
Päris karm pauk, aga kui positiivset otsida, siis hea, et auto põhjaga vastu puud ühenduti. Oleks teistpidi olnud, siis oleks ...
Jap see üks tiir mis ennem peale tehti võis päästa hullemast kuna kiirus juba vähenes sellega
[quote=ElvisP post_id=344844 time=1722583793 user_id=1141205]
Päris karm pauk, aga kui positiivset otsida, siis hea, et auto põhjaga vastu puud ühenduti. Oleks teistpidi olnud, siis oleks ...
[/quote]
Üsna rumal jutt
Põhi on rallikatel kõige kaitsetum koht
Istuvale inimkehale sellest suunast löögid kõige halvemad …
Midagi positiivset siin ei ole
ElvisP kirjutas: ↑02 Aug 2024, 09:29
Päris karm pauk, aga kui positiivset otsida, siis hea, et auto põhjaga vastu puud ühenduti. Oleks teistpidi olnud, siis oleks ...
Üsna rumal jutt
Põhi on rallikatel kõige kaitsetum koht
Istuvale inimkehale sellest suunast löögid kõige halvemad …
Midagi positiivset siin ei ole
ElvisP kirjutas: ↑02 Aug 2024, 09:29
Päris karm pauk, aga kui positiivset otsida, siis hea, et auto põhjaga vastu puud ühenduti. Oleks teistpidi olnud, siis oleks ...
Üsna rumal jutt
Põhi on rallikatel kõige kaitsetum koht
Istuvale inimkehale sellest suunast löögid kõige halvemad …
Midagi positiivset siin ei ole
Loll jutt suhu tagasi. Auto põhja ja puu ühenduses midagi salongi ei lenda. Just see on olnud paljude traagiliste õnnetuste (ka Eesti rallispordis) peamiseks põhjuseks. Seega enne suu avamist võiks veidi mõelda.