Sardiinia, mis on tuntud oma karmide kruusateede ja maaliliste Vahemere maastike poolest, hoiab Eesti ralliajaloos erilist kohta, sest aastal 2017 saavutas just seal Ott Tänak oma karjääri esimese etapivõidu.
CTR kirjutas: ↑27 Mai 2024, 12:11
Tean, et proovitakse nö lühemat formaati, aga siiski viimane päev ikka nali no..
39km eest on võimalik teenida 12p vs reede-laup 227km eest 18p
See vähe ajuvaba jah. Viimane päev korralik sprindivõistlus
CTR kirjutas: ↑27 Mai 2024, 12:11
Tean, et proovitakse nö lühemat formaati, aga siiski viimane päev ikka nali no..
39km eest on võimalik teenida 12p vs reede-laup 227km eest 18p
Ise vaatasin ka seda. Krt see ikka nali küll. Aga eks sedasi need uue süsteemi murekohad välja tulevadki. Samas usun, et järgmiseks hooajaks seda korrikeeritakse
Ma ei saa aru kuidas selliseid asju lubatakse üldse korraldada? Sama nagu f1 teeks hooajaeelse testi kohalikus parklas koonuste vahel.
Ja siis küsime, miks sarjaga keegi liituda ei taha. FIA-l mingi sõnaõigus ka on üldse radade (kiiruskatsete) osas või iga korraldaja teeb mis tahab?
CTR kirjutas: ↑31 Mai 2024, 14:27
Väga harv nähtus, kui Tänak 2 rehvi võtab(võrreldes Neu, Evansi ja Ogiga)
Loodame, et toob täna kasu!
No sardiinia on tuntud rehvide lõhkuja. Evansil läks juba esimesel katsel rehv. Nüüd neli ainult alles ja peab väga ettevaatlikult võtma nii et selles valguses kaks varu on päris hea isegi