Oo nüüd see kaart, et kõik katkestasid. 10 wrc masinat startis ja Otil oli esimesena kõige kehvem stardipositsioon.
Oleks tädil rattad all..
Türgi võitu mäletad?
Tark sõit lihtsalt.
Reede päeva lõpuks 4 koht ja kaotas esimesena startides kõigest 37.1 sekundit Ogierile.
Võitis katseid ka esimesena startides SS7 võitis, SS8 oli teine ja SS9 võitis.
Ott on süüdi kui keegi ennast puruks sõitis?
"Safe clean run"
Aa jah Tänak ju pani Neuville-le kivi teele. SS2
Ikka puue.
>
0
Viimati muutis ponx, 13 Veebr 2023, 16:07, muudetud 2 korda kokku.
ponx kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 15:57
Oo nüüd see kaart, et kõik katkestasid. Oleks tädil rattad all..
Türgi võitu mäletad?
Tark sõit lihtsalt.
Reede päeva lõpuks kaotas esimesena startides 37.1 sekundit Ogierile.
Võitis katseid ka esimesena startides SS7 võitis, SS8 oli teine ja SS9 võitis.
Ott on süüdi kui keegi ennast puruks sõitis?
"Safe clean run"
Kiiruse poolest oli kõige aeglasem. Asfaldikatse võitudest mul kama kaks.
Raske tuleb Mehhiko. Fordi nõrk mootor hõredas õhus ja massiivne puhastusefekt. Peab lootma, et teistel juhtub ja Otil ei juhtu muidu on laupäeval uuesti esimesena rajal.
Esimese päeva neljas mees 10 WRC masina hulgast - esimesena startides ja teed puhastades.
Lõppkiiruse järgi tiitleid jagataks siis oleks Meek juba 5x meister.
Esimese päeva neljas mees 10 WRC masina hulgast - esimesena startides ja teed puhastades.
Lõppkiiruse järgi tiitleid jagataks siis oleks Meek juba 5x meister.
Ei tasu väga tuua näiteid..
4.-5. startides võid samamoodi rehvi lõhkuda, ainult et siis on juba eos vähem punkte ning lisaks ka see ralli untsus.
Ott saab jälle tolmuvabalt sõita, mis võib ka suur pluss olla.
Esimese päeva neljas mees 10 WRC masina hulgast - esimesena startides ja teed puhastades.
Lõppkiiruse järgi tiitleid jagataks siis oleks Meek juba 5x meister.
No täpselt. Seda ma enda postituses mõtlesingi, et tuleb loota et teistel juhtuks.
jah, selliste vahede juures (0-1sek) seal punktikatsel küll öelda ei saa, et keegi hoidis tagasi:)
Kõik andsid kuuma.
Mina olen ka seda meelt, et pigem sõita ja võita, kui hakata mingit strateegiat tegema - Ogier on hea näide, sõitis alati esimesena ja oli ikka hooaja lõpuks esimene.
Rovanperä pole valetaja tüüpi. Kui tal läheb sitasti, siis ütlebki, et läks sitasti. Kui ütles, et tegi taktikat siis tegigi taktikat. Seal poleks tal valetamisega midagi võita, kedagi ei koti mitmes keegi mingil katsel on. Et oi pljaad kõigest 3. aeg, mis ma nüüd välja mõtlen vä?
1km enne lõppu oli selgelt kõigist kiireim. Kõige parem ongi seda teha nii, et annad endast kõik ja enne finishit võtad sekundiks jala gaasilt ja korras, pole tuumafüüsika.
Oeh, aga vaadake võrdluseks Lappi-Rova-Breen seda publiku osa keerulist kurvi, ajaliselt ca 5.17-5.22. Rovanperäl läks seal pidurdamine pikaks ja veits toetas valli ning sinna see 1-1.2s ka kadus ehk ei andnud midagi meelega ära. Samuti ei olnud Breenil see kurv ideaalne ning võrreldes viimase splitiga kaotas 0.8s Lappile. Lappi tuli selle kurvi ilusti läbi.
aix kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 08:35
Seal seda lahtist kruusa ikka nii palju, et kas stardid esimese või teisena suurt vahet pole.
12 punkti!
Mälu võib petta, aga kui veel 5 aastat tagasi oli stardijärjekord ülioluline, siis ma küll ei mäleta eelmisest aastast väga tõmblemist selles osas. Statistikud võivad täpsustada, aga ei mäleta, et esimesena startinu oleks avapäeva lõpetanud kümnendana.
Siim kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 14:41
Rovanperä "ohverdas" Rootsi punktikatse siis mille nimel? Kahtlane jutt. Eriti arvestades kui väiksed vahed lõpuks jäid. Pigem sõitis korraliku katse, kuid hoogu polnud piisavalt, et teistest parem olla.
Siiani on Rova olnud suht objektiivne, aga see jutt haises täiega. Üritas Toyota / Somme pressi ees end puhtaks pesta?
Võrdlesin pulli pärast vandenõuteoreetikute jutu jätkuks. Rovanperä juhtis Tänaku ees isegi viimasele finishi sirgele tulles
Ma arvan, et see kuidas inimesed asju näevad, tulenebki sellest, et kas nad ise antud olukorras teeks samamoodi nagu Rovanperä või mitte. Kui ei teeks, siis neil on raske ka mõista, et keegi meelega punktidest ära ütleks. Mina samas oleks samamoodi nagu Rovanperä talitanud. Eelmine hooaeg kui Hyundai oli hädas ja Fordil puudus juht, samas mitte. Aga praegu Hyundai on masina tööle saanud ja Fordil on Tänak, sellist eest ära jooksmist nagu siin mõned pakuvad, et koguaeg maksimum ja 100%, et Ogieri puhul töötas, see ei tööta see hooaeg enam. Kruusa rallidega Tänak ja Neuville tagant startides saaks ikkagi eelise Rova ees ja tõmbaks vahe kinni. Kui ralli võidu võibki määrata parem stardipositsioon, siis selle peale ka mängitakse.
KidrA kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 22:03
Võrdlesin pulli pärast vandenõuteoreetikute jutu jätkuks. Rovanperä juhtis Tänaku ees isegi viimasele finishi sirgele tulles
Ma arvan, et see kuidas inimesed asju näevad, tulenebki sellest, et kas nad ise antud olukorras teeks samamoodi nagu Rovanperä või mitte. Kui ei teeks, siis neil on raske ka mõista, et keegi meelega punktidest ära ütleks. Mina samas oleks samamoodi nagu Rovanperä talitanud. Eelmine hooaeg kui Hyundai oli hädas ja Fordil puudus juht, samas mitte. Aga praegu Hyundai on masina tööle saanud ja Fordil on Tänak, sellist eest ära jooksmist nagu siin mõned pakuvad, et koguaeg maksimum ja 100%, et Ogieri puhul töötas, see ei tööta see hooaeg enam. Kruusa rallidega Tänak ja Neuville tagant startides saaks ikkagi eelise Rova ees ja tõmbaks vahe kinni. Kui ralli võidu võibki määrata parem stardipositsioon, siis selle peale ka mängitakse.
Täiesti segane jutt jomajo. Mida sa võrdlesid..? Kas sa üldse vaatasid PS katse Rova viimaseid kurve?
Kui juba välimaa foorumi NOT'i jutuks tõid, siis on arusaadav kogu su jutu suund .. kõik teised on lollid, ,,ma'' räägin, kuidas asjad on.
KidrA kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 22:03
Võrdlesin pulli pärast vandenõuteoreetikute jutu jätkuks. Rovanperä juhtis Tänaku ees isegi viimasele finishi sirgele tulles
Ma arvan, et see kuidas inimesed asju näevad, tulenebki sellest, et kas nad ise antud olukorras teeks samamoodi nagu Rovanperä või mitte. Kui ei teeks, siis neil on raske ka mõista, et keegi meelega punktidest ära ütleks. Mina samas oleks samamoodi nagu Rovanperä talitanud. Eelmine hooaeg kui Hyundai oli hädas ja Fordil puudus juht, samas mitte. Aga praegu Hyundai on masina tööle saanud ja Fordil on Tänak, sellist eest ära jooksmist nagu siin mõned pakuvad, et koguaeg maksimum ja 100%, et Ogieri puhul töötas, see ei tööta see hooaeg enam. Kruusa rallidega Tänak ja Neuville tagant startides saaks ikkagi eelise Rova ees ja tõmbaks vahe kinni. Kui ralli võidu võibki määrata parem stardipositsioon, siis selle peale ka mängitakse.
Täiesti segane jutt jomajo. Mida sa võrdlesid..? Kas sa üldse vaatasid PS katse Rova viimaseid kurve?
Kui juba välimaa foorumi NOT'i jutuks tõid, siis on arusaadav kogu su jutu suund .. kõik teised on lollid, ,,ma'' räägin, kuidas asjad on.
Sa kordad sama asja juba mitmendat korda. See ei muuda midagi. Fakt on see, et Rova ütles et võttis hoo maha ja tal pole põhjust valetada, kedagi ei koti, mis koha ta SP katsel saanud oleks. Valetamisel lihtsalt pole põhjust antud juhul. Latvala oli samuti sillas, et Rova ei pea Mehhikos teed puhastama, kõik viitab varem kokkulepitule, et mitte minna Mehhikos teed puhastama. Ja kuna viimane sektor koosneski põhimõtteliselt 2 kurvist, siis kuskil seal sa peadki selle aja kaotama, kui soovid kaotada.
NOT'i näitest said samuti valesti aru, jutt oli viisakusest.