snakeplissken kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 18:25
Huh hea, et niigi läks. Oli väljasõidutee olemas.
Nojah, sirgel ta ilmselt ei saand veel aru, et üks ratas on slikiks muutunud ja siis kui hakkas pitrat tallama, saadi aru, et asi on mäda.
Siin pimedas, hea et vasta puud ei pand vms. Pirelli saab muidugi puid alla praegu - ei mäleta, et varem oleks sellist asja pidanud kartma. Kuigi eks autod on ka olnud siiani kergemad rehvidele.
Üllatusi täis rallipäev. Õnneks meie mehed suutsid läbi raskuste rlli liidriks tagasi tõusta.
Ja kui seda rehvipurunemist ei oleks Tänakul olnud siis oleks ralli ilmselt tehtud.
Eks näha mis homme saab, poodiumil 3 kohta ja tahatjad 4
>
0
Viimati muutis viplala, 11 Veebr 2023, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
Murakas rääkis stuudios ühest eelajaloolisest Sarma rallist…
Ma mäletan seda Sarmat küll (Ivargi oli peal 6ga) , et Pirelli meestel oli sel korral enamusel esitiivad ja piduritorud läinud
Michelini meestel mitte kunagi. Ma ei mäleta ühtki michelini, ei kruusakat ega piiki, mis oleks “nahka ajanud”. Aga sel korral Sarmal läks neid pirellisid kohe enneolematult palju…
Et siis Pirelli on protektori pealt visanud kogu selle aja mis ma seda ala teinud ja jälginud
Rahvusvahelises foorumis oli siuke infokild, et Pirelli rehvidel sulatatakse piigid mustrit peale pannes kohe rehvi, Michelinil aga paigaldatakse piigid hiljem valmis rehvi. Ja mõnesmõttes on isegi loogiline, et Michelini puhul on piigid lihtsalt läind kui rehv juba kehva on ja tahab nagunii vahetust, Pirelli puhul aga on piigid alles, aga karkass on tegelikult juba normilt stressi saanud. Plus kui juurde panna see, et rallistuudios Murakad arvutasid välja, et ühe rehvi peale on 1.5kg piike, ehk siis suht suur mass rehvimustris mis tippkiirusel seda protektorid stressab.
sigahea kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 21:15
Kas keegi on hetkeseisuga punktid kokku löönud?
Ott Tänak EST 39 Ford
Kalle Rovanperä FIN 35 Toyota
Thierry Neuville BEL 32 Hyundai
Sébastien Ogier FRA 26 Toyota
Elfyn Evans GBR 25 Toyota
Craig Breen IRL 18 Hyundai
Takamoto Katsuta JAP 8 Toyota
Pierre-Louis Loubet FRA 8 Ford
Praegu punktid ei mängi nii suurt rolli, järgmisena samuti ralli kus stardijärjekord üsna oluline nagu Rootsiski nägime, et keegi veri ninast väljas ei sõida, et Mehhikos siis halvem stardipositsioon saada.
Jälle see jutt, et meelega saada vähem punkte, joppen loll jutt no..
Rohkem punkte on rohkem punkte. Parem stardikoht ei garanteeri ju rallivõitu, võid samamoodi esimesel päeval katkestada ja kõik. Ogier näitas aastaid, et on võimalik nii sõita ja tiitleid võita ning praegugi on Rovanperä sisuliselt poodiumil.
Rootsi MM-ralli laupäev pakkus Eesti rallisõpradele põhjust rõõmustamiseks ja sundis ka südamelööke vahele jätma.
Kõigest lähemalt laupäevase võistluspäeva kokkuvõttes.
Edu Otile / Martinile ja teistele eestlastele viimaseks võistluspäevaks!
CTR kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 22:01
Jälle see jutt, et meelega saada vähem punkte, joppen loll jutt no..
Rohkem punkte on rohkem punkte. Parem stardikoht ei garanteeri ju rallivõitu, võid samamoodi esimesel päeval katkestada ja kõik. Ogier näitas aastaid, et on võimalik nii sõita ja tiitleid võita ning praegugi on Rovanperä sisuliselt poodiumil.
Ma loodan sul on 6 õlle sees või midagi. Kui sa loed "keegi ei lähe homme veri ninast väljas sõitmas" välja et keegi läheb punkte ära andma meelega. Siis soovin õnne, oled saavutanud debiiliku taseme.
CTR kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 22:01
Jälle see jutt, et meelega saada vähem punkte, joppen loll jutt no..
Rohkem punkte on rohkem punkte. Parem stardikoht ei garanteeri ju rallivõitu, võid samamoodi esimesel päeval katkestada ja kõik. Ogier näitas aastaid, et on võimalik nii sõita ja tiitleid võita ning praegugi on Rovanperä sisuliselt poodiumil.
Ma loodan sul on 6 õlle sees või midagi. Kui sa loed "keegi ei lähe homme veri ninast väljas sõitmas" välja et keegi läheb punkte ära andma meelega. Siis soovin õnne, oled saavutanud debiiliku taseme.
No aga Kidra seleta, mida sina siis selle all mõtlesid, et keegi ei lähe veri ninast välja sõitma?
KidrA, sa kirjutasid: "nagu Rootsiski nägime, et keegi veri ninast väljas ei sõida."
Sa vist vaatad mingit teist üritust kui mina ja CTR? Sellist sekund sekundis andmist pole ammu nähtud. Milleks Ott, Kalle ja Thierry seal niimoodi võimlevad kui sinu sõnul "Praegu punktid ei mängi nii suurt rolli?“
johunn kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 23:07
KidrA, sa kirjutasid: "nagu Rootsiski nägime, et keegi veri ninast väljas ei sõida."
Sa vist vaatad mingit teist üritust kui mina ja CTR? Sellist sekund sekundis andmist pole ammu nähtud. Milleks Ott, Kalle ja Thierry seal niimoodi võimlevad kui sinu sõnul "Praegu punktid ei mängi nii suurt rolli?“
Sa räägid praegu hoopis millestki muust. Minu point oli, et hooaja alguses rallidel ei sõideta veri ninast väljas, eriti kui järgmine ralli on stardipositsiooni mõistes jälle oluline, nagu Rootsi ralligi. Et kui on valida kas konkurendist 1 punkt rohkem ja Mehhikos eespool startida või 1 punkt vähem ja 1 koha võrra tagapool startida, siis keegi ei võta üleliigseid riske ehk ei sõida veri ninast väljas. See ei tähenda kuskilt otsast, et keegi läheb meelega punkte ära andma homme. Kui ei mõista väljendeid, siis tasub üle küsida mõnedel, kui midagi jääb selgusetuks aga ei tasu mingeid asju välja lugeda postitustest, mida pole kirjas.
Targad sõitjad võtavadki hooaega kui hooaega, mitte rallisid üksikult, kruusa rallidega on enamus ajast siiski tagant startijatel eelis ja see võrdsustab seisu rallidel. Oleks Tänak Montes "veri ninast väljas" sõitnud ja võitnud, ta Rootsis võidu eest ei sõidaks, nii lihtne see ongi.
Üks tüüp siin foorumis on viimased pool aastat oma haledate arvamustega nii kõvasti ämbrit kolistanud, et see on lausa nauditav kuidas ta ei väsi seda ikka ja jälle uuesti tegemast. Ilmselt on liiga optimistlik loota, et inimene mõistaks, et esimese ja teise koha vahe ei ole 1 punkt, vaid on sisuliselt 14 punkti!!! (ise saad 7 punkti vähem ja konkurent saab 7 punkti rohkem).
Aga sellest ma aru ei saa, et miks ta üldse erutub või punktidest räägib, kui Ford pidi olema täiesti lootusetu juhtum rallide võitmiseks?
>
0
Viimati muutis ElvisP, 11 Veebr 2023, 23:58, muudetud 1 kord kokku.
1 punkt rohkem ja 1 koht eespool startida on alati parem, kui see, et pead hakkama liidrit taga ajama. Hetkel ei mäleta täpselt, mis aasta see oli, aga äkki 17' v 18' mingi kohalik staar Ogier ütles ala, et mis ka ei juhtuks, siis mul on viimase ralli stardis rohkem punkte kui teisel..