90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Toyotadele katselt kolmikvõit. Katse oli ka selline kurviline, mis peaks nende masinale eriti sobima. Kurvikiirus on Toyotadel lihtsalt vägev. Kui keeravad kurvi siis masin ka keerab. Kohati paistab isegi liigselt ülejuhitav aga kui seda ülejuhitavust kontrolli all hoida siis võib see kasulik isegi olla.
Siit võib hakata juba tõesti Ogierile võitu andma ja Evans võib samuti 2. koha võtta. Mis annaks Toyotale juba meeskondlikus arvestuses päris kena edumaa Hyundai ees. Eriti kui ei tea, kas Neuville jätkab. Takamoto on ka see aasta meeskondlike punktide peale kirja pandud Toyota 2. meeskonnana, et võimalusel võtta Hyundailt punkte ja samuti võimalusel mängida kohti ümber kui vaja, et anda põhimeeskonnale punkte juurde. Aga suures plaanis vist seda pole vajagi, sest Toyota meeskond on Hyundaist lihtsalt üle ja Solbergi võib ka piltlikult öeldes Toyota sõitjaks pidada.
Siit võib hakata juba tõesti Ogierile võitu andma ja Evans võib samuti 2. koha võtta. Mis annaks Toyotale juba meeskondlikus arvestuses päris kena edumaa Hyundai ees. Eriti kui ei tea, kas Neuville jätkab. Takamoto on ka see aasta meeskondlike punktide peale kirja pandud Toyota 2. meeskonnana, et võimalusel võtta Hyundailt punkte ja samuti võimalusel mängida kohti ümber kui vaja, et anda põhimeeskonnale punkte juurde. Aga suures plaanis vist seda pole vajagi, sest Toyota meeskond on Hyundaist lihtsalt üle ja Solbergi võib ka piltlikult öeldes Toyota sõitjaks pidada.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
-huviline2- kirjutas: ↑22 Jaan 2022, 12:03 Prantslased analüüsivad Loebi onboarde eilsest ja on leidnud mitmeid kohti, kus 20-30 sekundit ei tule ühtegi õiget nooti. Vat nii pandi esimeseks.![]()
..We feel that it is improving from special to special but it is regularly lost. There are moments of 20/30s without notes at 150km/h, moments when she is too slow and announces the turns they are in, suddenly he takes her back, and she starts to accelerate, but suddenly she goes too fast and it is he who gets lost!
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Järgmine katse saab põnev olema just rehvivaliku osas. Et kas Hyundai teistest erinev valik on vale või mitte. Pirelli boss ütles, et nende arvates Sebastienite valik on pigem õige, kui Hyundai oma.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ma arvan, et korralikku võrdlust ei saagi kuna Ott võtab väga rahulikult ja Neuville auto ei ole korras.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Tänak 1 spl 6,8 sek kiirem Kallest. Et nüüd saaks ka mäest ülesse ja selle lumise osa probleemiteta läbitud siis on kõik võimalik
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Tänaku split 7s kiirem esimene aga nüüd lumel annab topelt tagasi
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
17km/h oli korra
Siit tuleb kaotus kindlasti, oleneb kui suur.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
No ei tule, katse teine pool on Tänakul jälle eelis
E: spiniga ei arvestanud
Viimati muutis viplala, 22 Jaan 2022, 12:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Spin päris polnud aga oleks kaljuservslt alla kukkunud 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti