F1's oli ka omal ajal sada häda selle hübriidiga, küll saadakse WRCs ka asjad tööle.
90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Joppakolla
nüüd arvab Greensmith ka et oskab tippudega võidu sõita
järgmine katse on mehel off ka niimoodi tulemas.


Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
No Greensmithi kohta nii palju, et sellist minekut temalt keegi vist ei oodanud. Isegi mina mitte, kes viimased paar aastat juba rääkis, et Greensmith ja Suninen pole nii aeglased kui nad paistavad, vaid nende Fiesta on lihtsalt saan. Ja ka Greensmithi onboardi vaadates on nagu öö ja päev võrreldes eelmise masinaga. Eelmise masinaga rapsis nii kuidas sai, praegu paistab kõvasti stabiilsem sõidustiil tema poolt. Kohati jääb isegi mulje, et väga aeglaselt sõidab onboardis aga ajad on head.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Teemu võib küll vist praegu mõelda, et krt oleks ikka tahtnud ka selle Pumaga sõita.. see ebaprofessionaalne tiim oskab autosid ehitada küll 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ogier teisel läbimisel a 40 sek kiirem kui esimesel läbimisel.
Ogier: This morning I was more in a safe mode and in the afternoon I pushed, but now we can't go faster. We lack a bit of traction and stability, but I'm happy with the loop of the late.
Ogier: This morning I was more in a safe mode and in the afternoon I pushed, but now we can't go faster. We lack a bit of traction and stability, but I'm happy with the loop of the late.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Tänak sai selle katsega Breenist mööda ja parandab üldis kohta. Homme ka parem satrdikoht. Greensmith ei ohusta ka enam Tänaku kohta - 2 spl +6 sek koatust Tänakule.
Päeva viimasel katsel 2 Hyundaid kolme parema seas. Kui see masin ikka korralikult jooksma saadakse ja see hübriidi ka toimib siis võib kõike juhtuda.
Ja kui Sebastienid tervet hooaega kaasa ei tee siis on Hyundai ja tema sõitjatel päris head võimalused tiitlite jathimiseks.
Päeva viimasel katsel 2 Hyundaid kolme parema seas. Kui see masin ikka korralikult jooksma saadakse ja see hübriidi ka toimib siis võib kõike juhtuda.
Ja kui Sebastienid tervet hooaega kaasa ei tee siis on Hyundai ja tema sõitjatel päris head võimalused tiitlite jathimiseks.
Viimati muutis viplala, 21 Jaan 2022, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Väikesed edusammud, nii ja naa päev. Ehk saab homme jälle veidi paremaks seda aparaati. Hetkeseis tähendaks rootsis 3ndat stardipositsiooni.


Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Meeste kiirused tänast päeva arvestades https://www.ewrc-results.com/leg/72281- ... 022/?leg=2
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Kui oluline on ikka tipp-sõitja! Poleks Loebi, siis oleks Fordil ikka suht kehv maitse suus. Loomulikult parem kui eelmine saan ja mehed on konkurentsis aga ikkagi kindlalt Toyota ja pooleldi valmis Hyundai taga.
Loebil pole mingit motti tervet hooaega kaasa teha? Hetkel vaid kusjuures Monte kindel. Teiste etappide osas pole veel sponsoritega kokkuleppeid.
Loebil pole mingit motti tervet hooaega kaasa teha? Hetkel vaid kusjuures Monte kindel. Teiste etappide osas pole veel sponsoritega kokkuleppeid.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
M-spordi reaalsest kiirusest meil tegelikult aimu polegi. Selge on see et Loeb pole kaugeltki enam oma parimas vormis ja mida suudaks nt Tänak või ville selle autoga? Greensmith oli on ja jääb "Grossiks", Fourmaux'st võib veel ehk asja saada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ma ei tea, mees, aktiivne autosportlane, just Dakari 2. koha võitnud ja nüüd oma koduradadel peaaegu...ma arvan, et ikka päris vormis antud etapi jaoks.
Tal oleks motti rohkem sõita küll, kokkuleppeid pole (ma usun, et küll needki tulevad), aga kindlasti mitte tervet hooaega, sest Xtreme-E ja WRRC (rally-raid) teinekord kattuvad. Ilmselt ka mõni muu takistus.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
hea töö foorumlased!!! õhtul hea lugeda,saab hea ülevaate! 

Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Pigem praegune Loebi sõit näitab seda kui sobimatu talle Hyundai ikkagi oli. 2018 lõpus suutis ta asfaltil siiski etapivõidu saada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
https://sport.delfi.ee/artikkel/9570309 ... es-paistis
Tänaku intervjuu delfile.
Mulle meeldib eriti koht, kus ütleb, et teavad miks nad aeglased on. Eelmise masinaga oli pidevalt mingi teadmatus, et me ei tea kuidas asju paremaks muuta siis siin paistab olevat probleemne koht teada. Vaatasin siin ka paar fännide poolt filmitud youtube videot Montest ja selgelt Hyundai eristub kahest konkurendist ja samuti wrc+ onboarde vaadates puudub masinal mängulisus
Kiiretes ja medium kurvides on näha kuidas masinal oleks nagu vähem downforce või pidamist võrreldes konkurentidega. Teised tulevad kurvi nagu raketid siis Hyundai liugleb lihtsalt sinna. Kõike seda arvesse võttes, olen üllatunud, et Hyundai kaotus konkurentide masinale niigi väheseks jääb. Aga siit saab ainult paremaks minna.
Tänaku intervjuu delfile.
Mulle meeldib eriti koht, kus ütleb, et teavad miks nad aeglased on. Eelmise masinaga oli pidevalt mingi teadmatus, et me ei tea kuidas asju paremaks muuta siis siin paistab olevat probleemne koht teada. Vaatasin siin ka paar fännide poolt filmitud youtube videot Montest ja selgelt Hyundai eristub kahest konkurendist ja samuti wrc+ onboarde vaadates puudub masinal mängulisus

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Jäta nüüd see tark jutt ometi järele, piinlikuks kisub juba. Õigus oma arvamusele on nagu ma ütlesin, aga no krt, inimesed, insenerid, kes jooksutavad R5tesi ja WRCsid, enne seda eNne ja Aasid juba aastakümneid, räägivad põhjendatud juttu, siin pannakse videote põhjal järeldusi.
Kes on päeva 4. ja 5. sõitja?
Mitmendad nad oleks, kui kaks Sebasitanit kodus võimuvõitlust ei peaks?
Kuhu platseeruvad teised Fordid ja Toyotad?
Kellel kui palju hübriidiga probleeme on olnud?
Kes on päeva 4. ja 5. sõitja?
Mitmendad nad oleks, kui kaks Sebasitanit kodus võimuvõitlust ei peaks?
Kuhu platseeruvad teised Fordid ja Toyotad?
Kellel kui palju hübriidiga probleeme on olnud?
Viimati muutis -huviline2-, 21 Jaan 2022, 22:37, muudetud 1 kord kokku.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Sa natuke meenutad mulle ususekti liiget hetkel, kes kuulab oma suurt juhti ja siis tuleb kõiki valgustama, omamata ise üldse mingit oma arvamust asjale.-huviline2- kirjutas: ↑21 Jaan 2022, 22:18 Jäta nüüd see tark jutt ometi järele, piinlikuks kisub juba. Õigus oma arvamusele on nagu ma ütlesin, aga no krt, inimesed, insenerid, kes jooksutavad R5tesi ja WRCsid juba aastakümneid, räägivad põhjendatud juttu, siin pannakse videote põhjal järeldusi.
Kes on päeva 4. ja 5. sõitja?
Mitmendad nad oleks, kui kaks Sebasitanit kodus võimuvõitlust ei peaks?
Kuhu platseeruvad teised Fordid ja Toyotad?
Kellel kui palju hübriidiga probleeme on olnud?
Väga tore, kui sa jälgid mingeid "spetsialiste" või keda iganes aga oma silm on kungingas. See mida on liikuvas pildis näha, sellele andis Tänak just ka kinnitust.
Ja just nimelt, kes on 4. ja 5. kohal. Nagu see oleks Tänaku ja Neuville tase sinu arust. Sõita võidu Breenide, Greensmithidega, Fourmauxidega ja jääda selgelt Ogierist, Loebist ja Evansist.
Ja ma ei oska sind aidata, kui sa ei suuda masinate kurvi kiirusel oma silmaga vahet teha. Oleks vahe selline, mida pole märgata aga siin pole isegi mingit inseneri või ma ei tea kelle spets andeid vaja, siin lihtsalt vaata ja näed.
EDIT: Ja sa võid ju alati need oma "spetsialistide" jutu siia kopida, et miks nad arvavad, miks Hyundai masin nii kiire on võrreldes konkurentidega. Oleks ausalt põnev lugeda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ei, ma ei kopi, ma lihtsalt loen sealt teaduslikke seletusi välja, osaliselt sa kinnitad neid, enamasti küll tsiteerides sõitjaid, aga anna andeks, raske on tõsiselt võtta seda tugitoolispetsi arvamust, kelle ainus argument on kommentaar nähtud videole. Kui äkki ise võidusõidus kuidagi sees oleks olnud või omaks mõnda vastavat kraadigi...aga hetkel on selline "Ja-ja, ma tean küll, nii on, mina ütlen, mina teeks".
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Aga miks mitte kopida? See oleks ju põnev kõigile lugeda, mitte ainult minule, vaid kõigile rallifoorumlastele ma usun. Kes meist ei oleks huvitatud teaduslikest seletustest. Ja just Monte esimese päeva kohta ja eriti kurvikiiruste kohta. Ja ma loodan, et seal on juttu just Monte esimese päeva kohta, millest meil hetkel jutt.
See kas kellegil on minuga eri arvamus, see mind ei koti üldse. Mind huvitab rohkem, kas su "spetsialistid" räägivad seda, mida Tänak tunnetab ja mina näen. Või nagu ma aru saan näevad nad midagi hoopis muud. Ja just see muu ja eriti põhjused ongi see põnev koht. Tõenäoliselt nende spetsialistide jutt mu arvamust ei muudaks, sest seda nähtut ei tee nägematuks ja musta ei tee valgeks. Aga kindlasti paneks mõtlema, kui keegi mingeid oma argumente välja toob.
Selle video põhjal analüüsimise juures, kui kellegile see ei meeldi, tuleb mul alati meelde esimene kord, kui kunagi vaatasin Ogieri testimas Soomes VW'ga, kui tal oli nö vahe-aasta Skodaga ja olin sellest testivideost nii vaimustuses, et pidin sellest ka siia postitama tulema, et lihtsalt nii võimas minek oli Ogieril ja siis ka osale rahvast tundus imelik, et mida sa ikka seal videodes näed, et midagi pole näha. Samamoodi on minu jaoks imelik, kui keegi ei näe selliseid asju.
See kas kellegil on minuga eri arvamus, see mind ei koti üldse. Mind huvitab rohkem, kas su "spetsialistid" räägivad seda, mida Tänak tunnetab ja mina näen. Või nagu ma aru saan näevad nad midagi hoopis muud. Ja just see muu ja eriti põhjused ongi see põnev koht. Tõenäoliselt nende spetsialistide jutt mu arvamust ei muudaks, sest seda nähtut ei tee nägematuks ja musta ei tee valgeks. Aga kindlasti paneks mõtlema, kui keegi mingeid oma argumente välja toob.
Selle video põhjal analüüsimise juures, kui kellegile see ei meeldi, tuleb mul alati meelde esimene kord, kui kunagi vaatasin Ogieri testimas Soomes VW'ga, kui tal oli nö vahe-aasta Skodaga ja olin sellest testivideost nii vaimustuses, et pidin sellest ka siia postitama tulema, et lihtsalt nii võimas minek oli Ogieril ja siis ka osale rahvast tundus imelik, et mida sa ikka seal videodes näed, et midagi pole näha. Samamoodi on minu jaoks imelik, kui keegi ei näe selliseid asju.