Neljapäev 18. november
Shakedown PZero − 4.09 km − 19:01
Reede 19. november
SS1 Gerosa 1 - 10.96 km - 08:31
SS2 Costa Valle Imagna 1 - 22.11 km - 09:16
SS3 Gerosa 2 - 10.96 km - 11:20
SS4 Costa Valle Imagna 2 - 22.11 km - 12:08
SS5 Cinturato 1 - 14.49 km - 14:45
SS6 Cinturato 2 - 14.49 km - 16:55
SS7 Grand Prix 1 - 10.29 km - 19:27
Laupäev 20. november
SS8 San Fermo 1 - 14.80 km - 08:38
SS9 Selvino 1 - 24.93 km - 09:33
SS10 San Fermo 2 - 14.80 km - 12:08
SS11 Selvino 2 - 24.93 km - 13:03
SS12 Sottozero 1 - 14.39 km - 16:09
SS13 Sottozero 2 - 14.39 km - 18:19
Pühapäev 21. november
SS14 Grand Prix 2 - 10.29 km - 08:48
SS15 Serraglio 1 - 14.62 km - 11:08
SS16 Serraglio 2 Power Stage- 14.62 km - 13:18
No kindlasti tuleb huvitav ralli ka ilma Otita. Arvestades Ogieri kogemusi ja kavalust, piisab tal siin juba poodiumile sõita ja ei pea ninast verd välja sõitma. Kuidas ilmaolud on? Kuna Ogier see aasta põhimõtteliselt eksinud pole vist peale talveralli, siis siis siiis kes teab? Evansil on siht silme ees, kindlalt 30 punkti, ei kahtle, et ta sellega hakkama ei saaks. Thierry muidugi võib rikkuda Evansi tiitli ära kui hakkavad võidu peale koos kimama. Elame, näeme. Hommikul bacon and eggs ja mina isiklikult loodan, et Evans paneb selle asja kotti. Saadame nüüdseks "viimased" Päris WRC masinad pensionile.
EDIT: Ei tea mis tiimijuhtide peas toimub, et Mikkelsen ei saa oma võimalust, äkki Fordiga 2022?
Kõikvõimas kindlasti mitte aga suure surumisega nagu näha ta võib saavutada seda kui kõik klapib.
Usun, et Mikkelsen pole valmis tipus sõitmisega peale maksma, ilmselt raha tuues saaks Fordis kindlasti sõita aga kes teab, minu arvamus.
Peale Fordi järgmine aasta võimalust ei ole ka ja järgmine aasta uuesti WRC2-te nühkida oleks ka rahakulutamine(Škoda maksab hetkel vist kõik kinni?) kuigi potensiaal on kõrgem.
EDIT: Gus sai Malcolmi käest allkirja järgmise aasta lepingule lives?
EDIT2: Jep, täishooaeg.
Üle pika aja ka korralik test Eesti rallifännidele. Et kui kõva rallifänn sa oled, kas suudad motti leida, et rallit vaadata ka ilma Tänakuta. Ralli ise pole ka teab mis kõige põnevamate killast.
Aa Mikkelseni kohta tahaks nii palju öelda, et ta mängis oma kaardid mingis mõttes maha VW's selgelt kolmas olles ja Hyundaiga samuti raskustes olles. Et nö WRC's pole tal seda säravat saavutust, mida CV's ette näidata. Aga ikkagi tundub väär, et sellise kaliibriga vend pole WRC's. Polnud just kõige säravam tegija aga mõnel rallil suudaks kindlasti üllatada. Siin aitaks jällegi mu lemmiklahendus, mis parandab kõik probleemid. WRC2 masin WRC masinaks, sellist sarja vaataks ma isegi, lausa ilma Tänakuta.
KidrA kirjutas: ↑18 Nov 2021, 21:07
Aa Mikkelseni kohta tahaks nii palju öelda, et ta mängis oma kaardid mingis mõttes maha VW's selgelt kolmas olles ja Hyundaiga samuti raskustes olles. Et nö WRC's pole tal seda säravat saavutust, mida CV's ette näidata. Aga ikkagi tundub väär, et sellise kaliibriga vend pole WRC's. Polnud just kõige säravam tegija aga mõnel rallil suudaks kindlasti üllatada. Siin aitaks jällegi mu lemmiklahendus, mis parandab kõik probleemid. WRC2 masin WRC masinaks, sellist sarja vaataks ma isegi, lausa ilma Tänakuta.
On ikka mehel ju kolm võitu kirjas. Kuigi jah kaks neist tänu ( Ogieri katkestamine hispaania 2015 ja teine Tänakul rehvi purunemine Poola 2016)
Kuigi jah kui m-sport tahab tiitlile minna siis Breeni kõrval Fourmaux ja Greensmith seda ei võimalda. Vaja oleks veel ühte kes suudaks korralikku kiirust näidata.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mikkelsen müütas mingi hetk lausa maja ja oli nõus wrc eest maksma, et ennast näidata. Räägiti tänavu aasta alguses. Ju see oleks reaalne olnud vaid M-Sportiga, kelle auto aga enam kõige värskem polnud.