56. RallyRACC Catalunya 2021
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
SPL2 + 15,9
Tundub, et pigem spin või midagi esimeses osas. Nüüd enesekindlus läinud
Tundub, et pigem spin või midagi esimeses osas. Nüüd enesekindlus läinud
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Neu kurdab ka lõpus, et esiosa läheb kurvi keskel alt ja tekivad momendid.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Ei saa hakkama Hyundaiga asfaldil.
Õnneks järgmine aasta uued autod, muidu oleks küll lootusetu.
Õnneks järgmine aasta uued autod, muidu oleks küll lootusetu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Mõtlen, et kuidas üldse pikendamise peale mõeldi...snakeplissken kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:42 Ei saa hakkama Hyundaiga asfaldil.
Õnneks järgmine aasta uued autod, muidu oleks küll lootusetu.
Söörlöne!
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Tänakult ma see ralli ei oodanudki midagi, poodium oleks juba kõva sõna olnud. Ta pole kunagi Hispaanias end koduselt tundnud, head ajad tulid vaid Toyotaga ja tänu masina ülevõimule. Võrdse masinaga on juba Neuville temast sellistel rallidel parem. Aga Rovanperäst peaks küll selgelt paremat minekut näitama.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Tuleb ka arvestada seda, et Neuville on seda asfaldil arendanud kõvasti, Otil on selle autoga alles kolmas asfaldi ralli kui Montet ei arvesta.
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Aga kuhu tal minna? Toyotasse ikka tagasi ei rooma ja seal ei ole täiskohtagi. M - Sport kindlasti mitte.Lithium kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:48Mõtlen, et kuidas üldse pikendamise peale mõeldi...snakeplissken kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:42 Ei saa hakkama Hyundaiga asfaldil.
Õnneks järgmine aasta uued autod, muidu oleks küll lootusetu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Midagi teha polegi, need kaks rallit läbi kulgeda ja jääma loota, et järgmise aasta autoga on võimalik ka asfalti peal sõita või üleüldiselt tunnetus parem. Muidugi need autod saavad R5 autode käest ka sisse veel oma kaalu tõttu 

Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Ei olegi kuhugi minna, kui Hyundaiga karjäär lõpetada. Eks eesmärk oligi meistritiitel võita, see täideti. Aeti oma aktsiad kõrgeks selle tiitliga ja müüdi end kõrge hinnaga maha. Hyundai tegi korralikult parema pakkumise ja võib olla Adamo ajas ka seal mesijuttu, rääkis kuidas tulevad kõvad arendused ja teeme koos Toyotadele tuule alla ja jäigi win-win mulje, et saab nii finantsiliselt parema seisu kui ka masin pole kõige hullem. Aga eks nüüd peaks kõigil selge olema, et õigus oli nendel, kes ütlesid, et tiimivahetus oli viga. Aga viga sportlikust vaatest, finantsiliselt mitte.snakeplissken kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:58Aga kuhu tal minna? Toyotasse ikka tagasi ei rooma ja seal ei ole täiskohtagi. M - Sport kindlasti mitte.Lithium kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:48Mõtlen, et kuidas üldse pikendamise peale mõeldi...snakeplissken kirjutas: ↑15 Okt 2021, 10:42 Ei saa hakkama Hyundaiga asfaldil.
Õnneks järgmine aasta uued autod, muidu oleks küll lootusetu.
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Hyundail ei olnud parem pakkumine. Ott ütles ise Betsafe saates, et Toyota pakkumine oli rahaliselt parem aga ilmselt sai valikuku määramisel otsustavaks 1) Suhted Tommi ja ta naisega 2) Hyundai oli järjest rohkem kandadele astumas + tugev nagu tank 3) Adamo progressiivne mõtlemine.KidrA kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:07 Ei olegi kuhugi minna, kui Hyundaiga karjäär lõpetada. Eks eesmärk oligi meistritiitel võita, see täideti. Aeti oma aktsiad kõrgeks selle tiitliga ja müüdi end kõrge hinnaga maha. Hyundai tegi korralikult parema pakkumise ja võib olla Adamo ajas ka seal mesijuttu, rääkis kuidas tulevad kõvad arendused ja teeme koos Toyotadele tuule alla ja jäigi win-win mulje, et saab nii finantsiliselt parema seisu kui ka masin pole kõige hullem. Aga eks nüüd peaks kõigil selge olema, et õigus oli nendel, kes ütlesid, et tiimivahetus oli viga. Aga viga sportlikust vaatest, finantsiliselt mitte.
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Olen jätkuvalt eri arvamusel, et domineerivast masinast ei lahkuta mingite suhete pärast Tommi ja ta naisega. Seal on ikkagi vaimselt kõvad vennad koos, mitte 18 aastased neiud kassas, kelle peale mingid 50 aastased vuntsid igapäev karjuvad. Ja jätkuvalt arvan, et suurem põhjus oli just finantsiline pool. Lihtsalt peab ise-ennast tema asemele mõtlema. Et mis sunniks sind sellisel hetkel nõrgemasse masinasse minema ja ütlema nägemiin meistritiitlitele ja rallivõitudele. Mina muud välja ei ole suutnud mõelda, kui raha. Ja nagu uudistestki läbi käinud, mõne mehe firmad on teinud päris head tõusud ja järsku RedGrey sai Hyundai R5 projekti. Ametlik palganumber võib sul seal olla väiksem aga mis skeemid seal läbi firmade tehakse, olen 99% kindel, et sealt on ikka mega võit tulnud võrreldes Toyota pakutavaga. Nii kõva võit, et isegi need meistritiitlid ja võidud millest ilma jääd, polegi nagu eriline probleem. Sellepärast Tänak autot ei kritiseerigi seal iga katse finishis, et see ongi juba eelnevalt paika pandud kalkuleeritud risk ja noh tahaks küll Toyotaga võrdset masinat....aga samas prioriteedid on teised.MadMax kirjutas: ↑15 Okt 2021, 13:06Hyundail ei olnud parem pakkumine. Ott ütles ise Betsafe saates, et Toyota pakkumine oli rahaliselt parem aga ilmselt sai valikuku määramisel otsustavaks 1) Suhted Tommi ja ta naisega 2) Hyundai oli järjest rohkem kandadele astumas + tugev nagu tank 3) Adamo progressiivne mõtlemine.KidrA kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:07 Ei olegi kuhugi minna, kui Hyundaiga karjäär lõpetada. Eks eesmärk oligi meistritiitel võita, see täideti. Aeti oma aktsiad kõrgeks selle tiitliga ja müüdi end kõrge hinnaga maha. Hyundai tegi korralikult parema pakkumise ja võib olla Adamo ajas ka seal mesijuttu, rääkis kuidas tulevad kõvad arendused ja teeme koos Toyotadele tuule alla ja jäigi win-win mulje, et saab nii finantsiliselt parema seisu kui ka masin pole kõige hullem. Aga eks nüüd peaks kõigil selge olema, et õigus oli nendel, kes ütlesid, et tiimivahetus oli viga. Aga viga sportlikust vaatest, finantsiliselt mitte.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
Vi'ttu ja vilepilli. Katse juba ammu käib ja Ogier juba lõpus. Aga need kaks tola ajavad ikka oma möla
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: 56. RallyRACC Catalunya 2021
see aasta järjest kehvemaks nagu läinud see live pildi kvaliteet.. küll jäävad viimased WRCd näitamata, sest lennuk läheb tankima.. nüüd hommikul ei näidatud viimaseid WRC intekaid, sest pidid järgmisele katsele minema..