No kui Oti onboard videosi vaadata, siis ma ei leia küll, et mida Ott peaks teisiti tegema. Sõidab kiiresti ja tegelikult ikkagi väga puhtalt võrreldes näiteks kasvõi Rovanperäga. Kindlasti on kuskilt see tagumine õõts veel pihta saanud, aga usun, et seda saavad kõik masinad ja korduvalt...eriti sellise ralli puhul nagu seda on Sardiinia. Millegipärast juhtub aga Otil. Mina loeks seda ikkagi, kui halb õnn. Ott saab autod küll liikuma, aga kahjuks sellega kaasneb lagunemine. Kiirusele tuleb millegi arvelt lõivu maksta. On see siis kergem, kuid õrnem materjal, või mis iganes ei tea...pole teadlane. Jääb vaid loota, et saavad nüüd autod ka vastupidavamaks.
Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Ilmselt Ott veel nii ei mõtle, aga fookus peaks vaikselt minema uue auto arendamisele. See hooaeg on tiitli võitmise osas liiga lootusetu. Rally Estonia võit tuleb koju jätta ... ülejäänud rallid on juba suht savi.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Ilmselgelt on Ott oma sõidustiili poolest tehnikast üle... aga seda pole vaja kogu aeg tõestada!?
Ott peab lõpuks aru saama, et töö tuleb ära teha nende riistadega, mis kasutada on!
Toyota radikad... nüüd Hyundai vedrustus... aga aeg läheb , ja juba varsti oleme me kõik liiga vanad!
Ott peab lõpuks aru saama, et töö tuleb ära teha nende riistadega, mis kasutada on!
Toyota radikad... nüüd Hyundai vedrustus... aga aeg läheb , ja juba varsti oleme me kõik liiga vanad!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Infok, et järgmise ralli puhul tuleb ainult üks teema kus jutustada. Ei hakka iga päeva kohta eraldi teemat tegema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
mida sa siin sellest targutad, mine ja ütle talle siis kuidas täpselt sõitma peab kui nii tark oled.GC kirjutas: ↑06 Juun 2021, 17:32 Ilmselgelt on Ott oma sõidustiili poolest tehnikast üle... aga seda pole vaja kogu aeg tõestada!?
Ott peab lõpuks aru saama, et töö tuleb ära teha nende riistadega, mis kasutada on!
Toyota radikad... nüüd Hyundai vedrustus... aga aeg läheb , ja juba varsti oleme me kõik liiga vanad!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
No eks Ott ja Martin õpivadki ka siit foorumist - kui on midagi tarka öeldud.
Kuid asjast kah - eks siin on, mille üle mõelda, aga ega siis Ott saa ka tempot nii alla lasta, et kive jms. takistusi vältima hakata igal meetril - see võrduks sellega, et rütm kaob ja auto võsas või Oggi juba kohta üle võtmas. Juhtus ka Sordol, juhtus sama ka Portugalis (ma sain nii aru Oti jutust).
Kuid GC'l on veidi ka õigust mu arvates, et kui masin on selline, siis peab sellega ka arvestama, et ei saa lõpuni suruda-risk oleks liiga suur. Kuid siin tekib jälle probleem - kus see piir läheb:)
Mu on siiski hea meel, et kiirus on Hundaiga ka nüüd olemas (mida siin vahepeal tehti, ei tea-kuigi tahaks:) ja see peamine. Küll see masin ka korda saadakse ja tulevad ka võidud.
Kuid asjast kah - eks siin on, mille üle mõelda, aga ega siis Ott saa ka tempot nii alla lasta, et kive jms. takistusi vältima hakata igal meetril - see võrduks sellega, et rütm kaob ja auto võsas või Oggi juba kohta üle võtmas. Juhtus ka Sordol, juhtus sama ka Portugalis (ma sain nii aru Oti jutust).
Kuid GC'l on veidi ka õigust mu arvates, et kui masin on selline, siis peab sellega ka arvestama, et ei saa lõpuni suruda-risk oleks liiga suur. Kuid siin tekib jälle probleem - kus see piir läheb:)
Mu on siiski hea meel, et kiirus on Hundaiga ka nüüd olemas (mida siin vahepeal tehti, ei tea-kuigi tahaks:) ja see peamine. Küll see masin ka korda saadakse ja tulevad ka võidud.
AutoralliSuurSõber
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
keegi tarkpea võiks öelda parem kuidas oleks ott saanud seda telliskivi vältida, mis sõidujoones vedeles??? Sõita jalgrattaga, jah siis oleks ehk õnnestunud, aga isegi siis poleks see nii kindel olnud. Mina igatahes olen rahul et on suudetud auto endale sobivaks timmida ja igal juhul eelistan katsevõite Greensmithilikule 5. kohal kulgemisele.
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
Ma küll arvan, et seda kivi ei oleks olnud võimalik vältida ka siis kui Ott oleks nii öelda kindla peale sõitnud. Oleks 10 km/h aeglasemalt tulnud poleks ikka jõudnud reageerida. Ja seda, et mida kiirem masin, seda õrnem ta on teab Ott ise ka ülihästi (mainis seda Delfile antud intekas). Selles mõttes on alustatud aga õigest otsast, et kõigepealt timmida masin kiireks ja siis teha kompromisse, et saavutada parem vastupidavus. Kahjuks lihtsalt on rong selleks hooajaks juba läinud ja sellest arendusest ei ole ka järgmise aasta mõttes suurt kasu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2021 DAY3
+1snakeplissken kirjutas: ↑06 Juun 2021, 13:17 Katsutal üks punkt vähem kui Otil ütleb vist kõik selle hooaja kohta.
Aaaga selle kivi osas ikkagi küsimus jääb, et kuidas see sinna sattus? Onboardist paistab, et tegemist on täitsa puhta kiviga, ei ole mingi maa seest välja kraabitud või see lihtsalt tundub nii?
Lisaküsimus, et kas Pirelli osas ka miskit infot liigub, selline rehviloterii teeks asja põnevaks siis, kui tõesti enam midagi muud vaadata ei ole, aga hetkel paistab küll, et paras jama nendega, ei pea nad vastu ei ühes ei teises olukorras, lisaks veel sebimine FIA poolt kui palju on rehve kasutada jne.