Mis muudatused teevad N3-st A6
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
.... Ja valdavalt minnakse sinna üle, kuna N'is on konkurents suurem.
Ega neil kodutehtud A'del ja N'del muud suurt vahet polegi. Vedrustuse geomeetriat ja mootori sisu võib A's rohkem muuta + veel terve ports muudatusi, mis Eesti tasemel end ära ei tasu. N3 auto saab põhimõtteliselt iga kell A6 võistlema panna, vastupidi aga mitte.
Ega neil kodutehtud A'del ja N'del muud suurt vahet polegi. Vedrustuse geomeetriat ja mootori sisu võib A's rohkem muuta + veel terve ports muudatusi, mis Eesti tasemel end ära ei tasu. N3 auto saab põhimõtteliselt iga kell A6 võistlema panna, vastupidi aga mitte.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Re: Karl
No eks ikka jah. Neid pisikesi muudatusi mida tehakse on palju, ja eks need kodutehtud A'd üldiselt lagune jah rohkem kui korralikud N'id.Karl kirjutas:Aga Käo Sassi evo 4, millega ta A6 klassis sõitis oli vast ikka rohkem ,,tuunitud'', mida muidu ta nii hirmsasti lagunes???
Korralik Prodrive'i skuubi või RalliArt'i mitsu (või mõne muu tasemel tiimi poolt ettevalmistatud auto) on kindlasti "parem" auto kui isearetatud A.
Ei saa seda asja niimoodi võtta, et mistahes A peaks N'ist kiirem olema.
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Seda nüüd küll-eks see oleneb kindlasti ka sõitjast ja auto muudatustest mida on tehtud.Kui on ainult turbo kõri ära vahetatud ja autot vähe edasi arendatud, siis eks ta pea rohkem vastu kui rohkem tehtud masin. Eestis tuleks rohkem kasuks vist vastupidava A ehitamine. Kindlasti on suures A-s rohkem võimalusi näiteks suuremad pidurid asfaldil jnejne mis kõik aitavad kiirusele ja pidurdusmaadele kaasa samuti ülekanded ja. Aga üldiselt jah kipu nad lagunema kahjuks need ise tehtud A-d. Aga samas Sass (Käo) näitas, et sellise autoga saab nii mitmestki tehase WRC-st kiirem olla.
oleks vaid seda vastupidavust. 

