2019 vs 2020 autoga hakkab silma kohe katusel olev scoop, mis on oluliselt madalam ja tagatiiba on timmitud. Samuti esistangel "uimed" on kahekordseks muutunud. See kõik viitab, et Hyundai on aerodünaamikaga tegelnud korralikult.
Ja kui erinevusi otsida, siis punane velg on lõpuks taha viidud.
Säuts kah
@Mollysport announced on norwegian Eurosport today that Sweden wil run as planed..the organizer for rally sweeden and FIA had a meeting, and the forecast looks better tha waited
>
0
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
rally kirjutas:2019 vs 2020 autoga hakkab silma kohe katusel olev scoop, mis on oluliselt madalam ja tagatiiba on timmitud. Samuti esistangel "uimed" on kahekordseks muutunud. See kõik viitab, et Hyundai on aerodünaamikaga tegelnud korralikult.
Ja kui erinevusi otsida, siis punane velg on lõpuks taha viidud.
Väga teretulnud nähtus aga tekib küsimus millistele punktidele...?
no kuna WRCsid nii vähe, siis teoreetiliselt on võimalik tal tuua 5. koha punktid ja seda kasvõi oma sõitu sõites.. sellisel juhul peavad muidugi Lappi/Suninen Rally2 kasutama/katkestama.
No kui üks nendest käkkib ( Lappi või Suninen) ja Leedukas lõpuni tuleb toob ta meeskonnale punktid. Ta võib ise olla alles 70 kohal.
M-Sport on ta nomineerinud sõitma meeskondlikele punktidele. https://www.ewrc-results.com/entries/60 ... 0/?group=M
Sellest lähtudes on ta esimese prioriteedi sõitja. Seega on väga võimaliks, et Tänak stardib tema tagant. Lugeda võib see, et Leedukas tuli Monte lõpuni aga Tänak mitte.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Hyundai noorteprogramm laieneb. Lisaks Veibyle ja Grazinile saavad tehase toe Pierre-Louis Loubet, Callum Devine ja Grégoire Munster. Viimaste puhul pole veel kindel mis sarja kaasa tehakse, aga Loubet kohta käivad jutud, et sõidab WRCga valitud etapid.