Nostalgitsesin pisut ja kuna uus hooaeg pole enam mägede taga, tekkis idee elustada foorumis ennustamine. Formaat küll oleks lihtsam kui ta vanasti oli (esikolmiku ennustamine) ning hooaja lõpuks orgunnib võitjale ka mingi meene. Kirjutage, mis te ideest arvate üldse ja palju huvilisi oleks.
Selle võiks ju teha siin https://wrcfan.com/home . Teeks seal eraldi Rallifoorumi liiga kuhu huvilised liituda saavad, saad enne igat rallit oma esiviisiku paika sättida seal ja teeb punktiarvestused jms ise su eest ära.
Ott Tänak: olen Hyundais õnnelik
Tänak: Thierry Neuville ja Sebastien Loeb olid selle seadistusega juba sõitnud ning need ei erinenud eriti üksteisest. Ka minu seadistus oli nende omadega üsna sarnane. Peale seda veel kohendasime autot veidi ja see aitas mul end mugavamalt tunda," jätkas Tänak. "Sellisel tasemel, kus auto on hea, siis see tähendab, et ta lihtsalt on hea. Ja Hyundai on hea."
See oleks suht loogiline lineup. Greensmithil on aeg hakata tegusi tegema. Perekonnal peaks pappi olem, et poiss saaks WRC sarjas kaasa lüüa. Lahe oleks vaadata Kalle ja Gus-i lahinguid.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
M-Sport kinnitas siis oma sõitjad:
We're fielding a young and ambitious team in this year's WRC with Esapekka Lappi, Teemu Suninen Racing and Gus Greensmith. The three drivers have an average age of 25 and will be led by a similarly young and ambitious team – the average age of the engineers just 30, and Team Principal Richard Millener a mere 35 years young! https://www.m-sport.co.uk/single-post/2 ... M-FOR-2020
Millegipärast hoiaks ma rohkem pöialt GUS-le kui Kallele....
Kolin kirjutas:See oleks suht loogiline lineup. Greensmithil on aeg hakata tegusi tegema. Perekonnal peaks pappi olem, et poiss saaks WRC sarjas kaasa lüüa. Lahe oleks vaadata Kalle ja Gus-i lahinguid.
M-Sport masinad saavad Monteks mootori värskenduse (hiljem veel lisa uuendusi) ning on oodatat ka aero uuendusi hooaja sees.
Nädalavahetusel on M-Sport testimas Monte ralliks
Allikas:https://www.rallit.fi/esapekka-lapin-so ... rannuksia/
Mikkelseni poolt antud intervjuust lõik Norra lehele (Google translate) I have not been completely friends with the car in recent years. My driving style did not fit the car. I think that Tänak and I have a pretty similar driving style and that we can push the trend in the same direction. I hope it loosens up.
Allikas:https://www.vg.no/sport/motorsport/i/xP ... -uoppgjort
Kui siiani on kõik pidanud kohanema Neuville soovidele ettevalmistatud autoga siis Tänaku tuleku ja soovidega arvestamisel võib Mikkelsen kenasti Neuville närvidele käima hakkata ja kaarte segada.
viplala kirjutas:Mikkelseni poolt antud intervjuust lõik Norra lehele (Google translate) I have not been completely friends with the car in recent years. My driving style did not fit the car. I think that Tänak and I have a pretty similar driving style and that we can push the trend in the same direction. I hope it loosens up.
Allikas:https://www.vg.no/sport/motorsport/i/xP ... -uoppgjort
Kui siiani on kõik pidanud kohanema Neuville soovidele ettevalmistatud autoga siis Tänaku tuleku ja soovidega arvestamisel võib Mikkelsen kenasti Neuville närvidele käima hakkata ja kaarte segada.
Soovitan lugeda seda Paddoni raamatut, päris hea sisevaade Hyundai telgitagustesse: https://www.penguin.co.nz/books/driven- ... 0143774044 Paddon ootas ka ühte diffri uuendust 1,5 aastat ja kui see lõpuks saabus, oli rong tema jaoks juba läinud.
viplala kirjutas:Mikkelseni poolt antud intervjuust lõik Norra lehele (Google translate) I have not been completely friends with the car in recent years. My driving style did not fit the car. I think that Tänak and I have a pretty similar driving style and that we can push the trend in the same direction. I hope it loosens up.
Allikas:https://www.vg.no/sport/motorsport/i/xP ... -uoppgjort
Kui siiani on kõik pidanud kohanema Neuville soovidele ettevalmistatud autoga siis Tänaku tuleku ja soovidega arvestamisel võib Mikkelsen kenasti Neuville närvidele käima hakkata ja kaarte segada.
Soovitan lugeda seda Paddoni raamatut, päris hea sisevaade Hyundai telgitagustesse: https://www.penguin.co.nz/books/driven- ... 0143774044 Paddon ootas ka ühte diffri uuendust 1,5 aastat ja kui see lõpuks saabus, oli rong tema jaoks juba läinud.
Antony Warmbold oli see, kes kirjutas kuidas asjad käivad tehasemeeskonna ja erasõitjate suhtes erinevalt Fordi meeskonna näitel. Sama oli ka Otiga, et sai uuendused hiljem kui Ogier.