WRC 3
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
kle jah, koos ja kimasime jah. sedasi on ikka asi eriti nauditav. asi oli ikka meeletult pingeline. äkki selle pärast ka sellised ajad. kumbki ei tahtnud riskida ja kubki ei tahtnud eksida. seekord oli küll flät rohkem, kui aut. 

Viimati muutis Fulber, 08 Apr 2004, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
Arvata on, et nii on põnevam sõita. Me ka Soomes oleme ja muudel rallidel Sparcoga sellist taktikat harrastanud ja peab ütlema, et see sunnib teel püsima ja vigu mitte tegema. Eks ma siis ootan ka Kolini aegu siia kohe, et näha, kes teie duellis peale jäi. :)SS4 aeg üli hea!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Uus-Meremaad tahavd kõik ikka enne MM etappi sõita.Rhys Fulber kirjutas:jah ta siin tegutseb (loe: on asjalik). varsti saab ehk ka arvuti taha.


Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Nüüd siis pääsesin kah arvuti taha ja tuleb tõdeda, et koos Fulberiga sõita oli ikka väääääga põnev ja nauditav.
Sihuke sekk sekis ragistamine võttis ikka närviliseks küll. SS9 üheks oleks mulle peaaegu kalliks maksma läinud. Seal võtti Fulber ikka kõvasti tagasi. See oli totaalne piiri peal sõitmine ja 9-ndal vaatasin, et võib tsipa rohkem riskida aga eksisin kõvasti
Siit siis ajad.
SS1 2:35,80
SS2 2:06,00
SS3 3:42,57
SS4 3:54,05 parandasin oma rekordit veel. Enne oli 3:56,03
SS5 2:07,13
SS6 2:37,81
SS7 3:59,72 See tuli kah väga hasti välja
SS8 3:51,18
SS9 1:41,28 Liiga suured riskid said võetud. Mis ei õigustanud ennast
Üldaeg: 26:35,54
Väga kõva lahing oli loodan, et järgmine tuleb veel põnevam.
Järgmine võiks Kreeka olla


Siit siis ajad.
SS1 2:35,80
SS2 2:06,00
SS3 3:42,57
SS4 3:54,05 parandasin oma rekordit veel. Enne oli 3:56,03
SS5 2:07,13
SS6 2:37,81
SS7 3:59,72 See tuli kah väga hasti välja
SS8 3:51,18
SS9 1:41,28 Liiga suured riskid said võetud. Mis ei õigustanud ennast
Üldaeg: 26:35,54
Väga kõva lahing oli loodan, et järgmine tuleb veel põnevam.
Järgmine võiks Kreeka olla
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No teil ikka käis kõva andmine 0,12 lõpuks vahe kõigest. Pean nüüd kõvasti õhtul pingutama ja vigu mitte tegema, et Mitsu meeskonnast kiirem olla. Üritama peab igaljuhul. Üks viga mul tähendab teie aegade põhjal seda, et kaotan kohe kaks kohta. Luban anda kõva lahingu!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Clean run + meeletud riskid.Rhys Fulber kirjutas:ootame huviga. oleks sa vaid näinud neid emotsioone, mis Mitsu tiimis sel rallil valla lõid.
ainult "clean run" võib sind seekord tippu tõsta.


Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
NEWS from CITROEN Motorsport:
Kohe peale türgi rallit algasid CITROEN Motorspordil kiired ajad.Mehhaanikud siirdusid koos võistlustel kasutavate Xsara WRC04-dega tagasi Prantsusmaale et seal teha veidi muudatusi ning liikuda edasi Saksamaale. Mehhaanikud ja personal jõudis Saksa juba teisipäeva õhtul. Veel kiirem aeg oli tiimi pilootidel Sparcol ja Jussisel, kes istusid peale Türgi ralli lõppu(2.ja3.koht)otse lennukile ning suundusid Itaaliasse, kus ei toimunud mitte tavapärased testid vaid mehed proovisid end asfaldil võistlusolukorras. Mille Miglia ralli oli sobivaks ettevalmistuseks eelseisvaks Saksamaa etapiks. Samuti ei osalenud mehed tavapäraste Xara WRC04-dega vaid hoopis Itaalia meeskonna poolt ettevalmistatud CITROEN Saxo-del klassis Super 1600. Kuna Itaalias on konkurents tihe, siis otsustatigi selle võistluse kasuks. Sõit kulges oodatult, esines mõningaid tehnilisi probleeme, kuid mitte midagi tõsist. Ralli lõppedes olid CITROEN Motorspordi piloodid omaklassi 1. ja 2. Sellega seoses võis ralliga rahule jääda. Täitsime eesmärgi testida asfaldil võistluskonkurentsis ja see õnnestus. Nüüd on mehed juba Saksamaal, kus tuleb hea tulemus kirja saada juba WRC autol.
Pildid Itaaliast:




CITROEN Presse Sparco
Kohe peale türgi rallit algasid CITROEN Motorspordil kiired ajad.Mehhaanikud siirdusid koos võistlustel kasutavate Xsara WRC04-dega tagasi Prantsusmaale et seal teha veidi muudatusi ning liikuda edasi Saksamaale. Mehhaanikud ja personal jõudis Saksa juba teisipäeva õhtul. Veel kiirem aeg oli tiimi pilootidel Sparcol ja Jussisel, kes istusid peale Türgi ralli lõppu(2.ja3.koht)otse lennukile ning suundusid Itaaliasse, kus ei toimunud mitte tavapärased testid vaid mehed proovisid end asfaldil võistlusolukorras. Mille Miglia ralli oli sobivaks ettevalmistuseks eelseisvaks Saksamaa etapiks. Samuti ei osalenud mehed tavapäraste Xara WRC04-dega vaid hoopis Itaalia meeskonna poolt ettevalmistatud CITROEN Saxo-del klassis Super 1600. Kuna Itaalias on konkurents tihe, siis otsustatigi selle võistluse kasuks. Sõit kulges oodatult, esines mõningaid tehnilisi probleeme, kuid mitte midagi tõsist. Ralli lõppedes olid CITROEN Motorspordi piloodid omaklassi 1. ja 2. Sellega seoses võis ralliga rahule jääda. Täitsime eesmärgi testida asfaldil võistluskonkurentsis ja see õnnestus. Nüüd on mehed juba Saksamaal, kus tuleb hea tulemus kirja saada juba WRC autol.
Pildid Itaaliast:




CITROEN Presse Sparco
Nii sain siis ka lõpuks arvuti taha ja saan kirja panna oma eile öösel sõidetud Saksa ADAC Rally ajad. Kirjutan algul ajad ja siis kommenteerin.
Round 6 of WRC3 Rallifoorum Challenge
ADAC Rallye Deutschland results:
SS1 Stein und Wein Fell/Ruwerthal (5,5km) 2.32,64
SS2 Bosenberg 1 (4,4km) 2.06,37
SS3 Maiwald 1 (7,6km) 3.39,31 (uus põhi)
SS4 Panzerplatte East (10,7km) 3.54,99
SS5 Bosenberg 2 (4,4km) 2.08,01
SS6 Ruwerthal/Stein und Wein Fell (5,5km) 2.33,10
SS7 Panzerplatte West (10,7km) 4.01,81 (uus põhi)
SS8 Maiwald 2 (7,6km) 3.44,00
SS9 St.Wendel (3,6km) 1.37,06 (sõitsin läbi mitte riskides)
Overall: 26.17,29
Kommentaariks võiks öelda seda, et Mitsu meeskonna sõitajad Kolin ja Rhys Fulber olid sõitnud ette meeletud ajad. Ja kodutöö oli neil tehtud peaaegu ideaalselt. Pidin pingutama oma parima sõidu, et neid edestada Saksas ja sõitma kahele katsele uued põhjad. Aga nagu sai lubatud enne sõitu, et annan lahingu siis seda ma ka tegin. Mitsu pilootidel ei olnud vist kõige parem minek vihamaga katsetel SS6 ja SS8 sest nende kahe katsega võitsin näiteks Kolinit üle 10 sekundi.
+ muidugi see SS9 mis Kolinil totaalselt ebaõnnestus.
Ralli esimene pool oli sekund sekundis sõit ja ei saanud lasta isegi ühtegi pidurdusmaad pikaks ja pidi olema väga keskendunud kaardilugeja jutule ja kurvidele. Nüüd siis mu lemmik asfaldi ralli WRC3s sõidetud ja jääb loota, et teistel asfaldi rallidel suudan ka konkurentsi pakkuda. Mitsu mehed tänud teile sest ilma teie poolt sõidetud super heada katseaegadeta pole kindel kas oleks olnud sama motiveeritud ja samamoodi pingutanud. :idea:
Järgmiseks ralliks võiks olla:
Kreeka Acropolis Rally
P.S Mu parema käed pöidlale on peale kulunud x ja ruut
Ning vasakul pöidlal nooled 
Round 6 of WRC3 Rallifoorum Challenge

SS1 Stein und Wein Fell/Ruwerthal (5,5km) 2.32,64
SS2 Bosenberg 1 (4,4km) 2.06,37
SS3 Maiwald 1 (7,6km) 3.39,31 (uus põhi)
SS4 Panzerplatte East (10,7km) 3.54,99
SS5 Bosenberg 2 (4,4km) 2.08,01
SS6 Ruwerthal/Stein und Wein Fell (5,5km) 2.33,10
SS7 Panzerplatte West (10,7km) 4.01,81 (uus põhi)
SS8 Maiwald 2 (7,6km) 3.44,00
SS9 St.Wendel (3,6km) 1.37,06 (sõitsin läbi mitte riskides)
Overall: 26.17,29
Kommentaariks võiks öelda seda, et Mitsu meeskonna sõitajad Kolin ja Rhys Fulber olid sõitnud ette meeletud ajad. Ja kodutöö oli neil tehtud peaaegu ideaalselt. Pidin pingutama oma parima sõidu, et neid edestada Saksas ja sõitma kahele katsele uued põhjad. Aga nagu sai lubatud enne sõitu, et annan lahingu siis seda ma ka tegin. Mitsu pilootidel ei olnud vist kõige parem minek vihamaga katsetel SS6 ja SS8 sest nende kahe katsega võitsin näiteks Kolinit üle 10 sekundi.


Järgmiseks ralliks võiks olla:

P.S Mu parema käed pöidlale on peale kulunud x ja ruut


Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Hea meel on selle üle, et Mitsu on astunud suure sammu edasi auto arengus ja sõitjad on ka väga kiiret sõitu hakanud tegema. Mitsuga Saksa asfald teedel pole kerge sõita seega minu respect teile Kolin ja Fulber. Ja selles olen täitsa kindel, et Mitsu veel sellel hooajal ühel etappil kaksikvõidu saavutab. Positiivne on veel see, et me juba kaotame Mixale alla minuti ja kes teab v-b varsti oleme juba samas sekundis. Kolin sulle said kahjuks saatuslikuks need vihma katsed + muidugi SS9.Kolin kirjutas:Jällegi jäime natuke lahjaks. Aga järgmine ralli mistahes see ka ei oleks pingutame veel rohkem. Ükskord me võidame nagu nii.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Selles on sul õigus vihmaga katsed ei olnud just kõige paremad. Ning suure Mitsubishiga ei ole just lõbus kitsastel teedel seigelda. Aga läks paremini kui lootsin. Ega jah järgmine etapp annab team Mitsubishi jälle kõva lahingu. Mul isiklikult on tõestada küll. Vaja ju tiimi esisõitja koht kätte saada hooaja lõpuks.Kolin kirjutas: Kolin sulle said kahjuks saatuslikuks need vihma katsed + muidugi SS9


Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kõik märgid liiguvad küll selles suunas, et tuleval hooajal kärbitakse mu palganumbrit tiimi teisele sõitjale ettenähtud tasemeni.Kolin kirjutas:Mul isiklikult on tõestada küll. Vaja ju tiimi esisõitja koht kätte saada hooaja lõpuks.See saab raske olema kuna Fulber oskab paremini Mitsuga sõita. Aga mul hakkab ka juba tulema. Paaril korral olen suutnud Fulberit võita läbi häda.
Äkki õnnestub mul esimene poodiumi koht see etapp kätte saada. Kuigi on veel kahe tugeva sõitja ajad veel siia panematta. Peal silmas Sparcot ja Jälgijat

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ma ei ole selles nii kindel. Kuna sul Fulber on üks poodiumi koht käes ja suht kõrge. Ning sa oled tiimile kasulik. Aga see ei olegi kõige tähtsam.Rhys Fulber kirjutas:kõik märgid liiguvad küll selles suunas, et tuleval hooajal kärbitakse mu palganumbrit tiimi teisele sõitjale ettenähtud tasemeni.Kolin kirjutas:Mul isiklikult on tõestada küll. Vaja ju tiimi esisõitja koht kätte saada hooaja lõpuks.See saab raske olema kuna Fulber oskab paremini Mitsuga sõita. Aga mul hakkab ka juba tulema. Paaril korral olen suutnud Fulberit võita läbi häda.
Äkki õnnestub mul esimene poodiumi koht see etapp kätte saada. Kuigi on veel kahe tugeva sõitja ajad veel siia panematta. Peal silmas Sparcot ja Jälgijat
Praegu tuleb uue Auto testimisele pühenduda ja kui kõik hästi läheb siis tuleme uue versiooniga ülejärgmine etapp välja
Uus Mitsubishi Evo VIII WRC 04 on palju kiirem ja vastupidavam kui tema eelkäija. Ka on tehtud suured muutatused käigu vahetuse osas ja on tõstetud mootori pöördemomenti. Samuti testime praegu uut vedrustust mis peaks tagama autole parema stabiilsuse aeglastes kurvides ja nendest välja kiirendades. Ka võetakse kasutusele uued aerodünaamilised elemendid. Mis tõstaksid tippkiirust pikkematel sirgetel Lühidalt edasiminek on võimas.

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tore lugeda, et Mitsu meeskond on testimas uut masinat ja see ka varsti rajale tuleb. Fordil uus mudel juba rajal hooaja neljandast rallist ja ehk see ongi põhjus miks veel Mitsust kiirem on. Kui Mitsul tuleb uus mudel hooaja 8ndast rallist siis peavad kõik kartma, sest pilootide poolest ei jää Mitsu tiim ühelegi teisele alla.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
Oleme ikka inimesed. Kõigil võib juhtuda. Seda enam, et vähe autosid sõidab niikuinii. Aga et see reegliks ei saa ja püüame ikka "kui vähegi võimalik" nädala jooksul ära sõita.Jälgija kirjutas:Ma palun nüüd kergemat karistust, kuid ei jõudnud kuidagi see nädal Saksamaale minna ja tänagi veel 1001 tegemist ootamas. Tahtsin küsida, et kui ma homme õhtu sõidan Saksamaa ära, kas olete selle vastu ja see ei lähe arvesse või saan ühe varu variandi?