hull kirjutas:Ei noh, pole hullu. Järgmine uudisnupp selles vallas tuleb selline, et Toyota vahetab Tommi Markko vastu välja.
Mina neid Hispaania uudisnuppe täie tõsidusega ei võtaks.
Nojah...ei usu nüüd et Ott ülemõistuse palka küsima läheb, pigem võrdsemat plaka teiste tippudega, ehk ca. 5 milj. oleks aus palk Otile. Ei tea, mis kass see Oti ja Mäkineni vahelt läbi jooksnud on, et kas Ott on arusaamisel, et Mäkinen ei suuda ennast tiimibossina kehtestada ennast sõitjate silmis, või mis?
Ott jääb Toyosse. Lisaks ka Meeke. Kolmandat autot hakkavad jagama Katsuta ja Kalle (inspireerituna Hyundai ja Fordi pidevast sõitjate vahetusest). Teatavasti Kallel ajateenistus ees. Küll kokkuleppega vahel välja saada ja rallidel osaleda, aga kõiki etappe ta kindlasti kaasa sõita ei saa. Katsuta proovis aga suvel juba suurt autot, paar päeva tagasi testis Katalooniaks kus ta ka osaleb wrc-s. Arvan, et see Katsuta upitamine wrc-sse on selline japside pushimine. Kuna järgmine aasta on ka Jaapanis etapp, siis kogu tähelepanu ja meediakajastus on selle võrra suuremad kui oma mees mängus on. Ma võin mingit kergemat mürki võtta, et Katsuta on Jaapani ralli stardilistis wrc autoga.
Ja Mikkelsen läheb Fordi. Nagu eelpool mainitud, siis nüüd võib ta sõitmise eest ka peale maksta. See, et sponsorid maksavad su sõidu + elamise-olemise kinni on parem kui töötuna kodus istuda. Ehe näide on Östberg.
Toyota vajab 3 masinat ja stabiilset (kogenut) sõitjat, kes sõidaks punktidele, kui plaanis ka 2020 meeskondliku tiitlit jahtida. Kui Tänak ja Meeke jätkavad siis oleks neile kindlasti kedagi kogenumat sinna kõrvale vaja ( Evans, Mikkelsen, Östberg), kui Kalle ja Katsuta. Mõlemale oleks järgmine aasta õppimiseks ja selleks sobiks kenasti Mäkinen/Toyota meeskond.
Citroeni näitel, kus 2 meest sõidavad punktidel sellel aastal on näha, kui kaugel nad meeskondlikust tiitlist on.
See asi hakkab juba kujunema komöödiaks, ma väga loodan, et 75% on sellest ajakirjanduslikku mulli ja kuulujutte ning reaalsuses pole vaja selliseid samme astuda. Teisalt aga - kui need asjad peaks nii olema, siis on muidugi huvitav, kuidas jaapanlased reageerivad, neile on struktuur (sh ka käsuliin) ning lojaalsus üliolulised.
Samas arvan, et Otil on vägagi õigus küsida palka ja kindlat number üks positsiooni, sellel hooajal on ta toonud meeskonna kogutud 332 punktist 201, kaaslased Meeke ja Latvala vastavalt 80 ja 51. Samuti on seni üsna vähe olnud abi meeskonnast - alles viimastel rallidel on suutnud Tommi selgeks teha, et Otiga võidu sõita ei tohi, kuid teised meeskonnad panustavad esisõitjatele alates esimesest rallist.
hull kirjutas:Ei noh, pole hullu. Järgmine uudisnupp selles vallas tuleb selline, et Toyota vahetab Tommi Markko vastu välja.
Mina neid Hispaania uudisnuppe täie tõsidusega ei võtaks.
E: Delfi või Postimees võiks teha LIVE BLOGI otse Rallifoorumist, milleks neid uudiseid genereerida.
Natuke naljakas jah, et korjatakse üles kõik kuulujutud, aga Otilt või Markolt kommentaari ei küsita selle kohta lisaks. Ma saan aru, et meie siin foorumis võime olla külaeided, kes jagavad ja arutavad igasuguseid kuulukaid, aga ajakirjandus võiks midagi kvaliteetsemat ja suuremat teha, kui vaid google translate ja siis publish. Eirit Delfi, kes peaks olema Oti ametlik meediapartner.
Teisalt, ehk on hoopis vastupidi. Mindi Jaapanisse hoopis lepingut sõlmima koos pressiürituse ja muu selline pidulik värk! Võib-olla ka mingi demo üritus?
Ja kust krdi kohast tuli info, et sõideti just lepingu järgi (või et nad üldse sinna sõitsid). Äkki Tripple MM läks hoopis masinaid (R5) hankima või vähemalt maad kuulama...?
>
0
Viimati muutis Dubber, 15 Okt 2019, 13:54, muudetud 1 kord kokku.
No siin ei pea ilmselt mustkunstnik olema, et väita Tänaku jootasse jäämist.
Sama tsirkus käib nagu siis kui Tänak jootaga liitus - tagant järgi öeldi, et leping oli juba suvel lukus:)
Aga suusoojaks ja ajaviiteks on selline sebimine omal kohal muidugi.
Huvitavam oleks just see, et kes siis veel jääb-tuleb?
Kirss siia tordile oleks uudis, et Ott Tänak sõlmis Jaapanis 3 aastase lepingu Subaru World Rally Teami-ga, 2020 arendusaasta ja 2021-2022 Maailmameister Subaruga.
Pints kirjutas:Kirss siia tordile oleks uudis, et Ott Tänak sõlmis Jaapanis 3 aastase lepingu Subaru World Rally Teami-ga, 2020 arendusaasta ja 2021-2022 Maailmameister Subaruga.
Praegust Tänaku lepingu saagat jälgides, tuleb tõdeda, esimene mõte mis peast läbi käib on, et loodetavasti mehed teavad mida teevad. Arusaadav, et seal peab oma soovitud kõrge palga nimel nö väheke hämama aga igal asjal on oma piir. Eriti jaapanlastega. Sa võid olla kas Ogier või Alonso aga kui sa nende masinat või mootorit maha teed siis oled mustas nimekirjas ja finito, enne pannakse mõni keskpärane tüüp masinasse kui need mustas nimekirjas olevad kõvad vennad. Sama teema lepingutega, see olen nõus/tegelt ikka pole, selle peale ei vaadata hästi. Pea-asi, et soovitud kõrge palga ootuses sildu ära ei põletata.
Ma usun, et asi pole üldse palgas.. Eks see number ole ammu paigas, sest ega lõpmatuseni ei kauple ju nagu turul oleks.. Pigem asi mingites väiksemates tingimustes või siis mindigi lepingule alla kirjutam ja selle ndl jooksul tuleb avalikuks.
Ma arvan, et leping Hyundaiga juba suvel tehtud, kuid teada ainult asjaosalistele. Toyota tüüpe "jooksutatakse" seni kuni kas tiitel käes või aasta läbi. Siis antakse teada. Adamoga tülis olek on teater selle juurde.
Pange ennast Adamo rolli. Talle on antud vabad käed misiganes hinnaga või vahenditega tiitlid tuua.
H on raha põletanud juba väga pikalt ja palju, kuid ei mingit tulemust. 0.
Ott nende ridades järgmine aasta tooks selle/need 100% kindlusega.
Võtan ka korra sõna. Keegi mainis siin, et Kalle on ajateenistuses ja ilmselt tervet hooaega kaasa ei tee. Minu teada on Kalle juba Soomes ajateenistuses ja peaks sealt aasta lõpus priiks saama. Tegu siis nö sportlaste ajateenistusega, mille pikkus on baaskursus ehk kuu-kaks.
Teisalt on huvitav jälgida, kuidas tõlgendavad isehakanud ajakirjanikud(päris spordiajakirjanikeks neid nimetada ei saa) teemat ja loovad sellest täiesti mõttetu klikimagneti, mille fookus on hoopis mujal. Pigem pole keegi Mäkineni kõrvale jätnud vaid asjade kulg ongi seal maal, kus Tommi võim lõpeb ja algab Mister Toyoda oma.
Igatahes loodame, et selle nädala lõpuks on asjad selged ja saab rõõmustada.