WRC 3
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
No kuule mees ära hakka nüüd teiste võimaliku võidu rõõmu kahjustama ütlusega, et võtan sutsu tempos alla. Siis ei ole ju mõttet enam rabeleda. Jagame punktid ilma sõitmatta ära nii loosi teel. See teeb tsipa tigedaks sorry. Tahaks ikka puhtas ja ausas võitluses sul jalge aluse tuliseks teha. Mitte teades ,et võitsin tänu sellele, et Strike poiss ei viitsinud lihtsalt see ralli tallata. No ei ole midagi ju teha kui sa oled teistest üle. Mitte sina ei pea tempot alandama vaid meie peame seda tõstma ja oma sõiduoskusi parandama, et sind võita. Sõida edasi nii nagu praegu ja kõvemini veel
Vastasel juhul ei ole sellel üritusel enam mõttet ja Mitsubishi tiim lahkub sarjast kui mitte tiim siis vähemalt mina. Sorry, et nii tige olin
Vastasel juhul ei ole sellel üritusel enam mõttet ja Mitsubishi tiim lahkub sarjast kui mitte tiim siis vähemalt mina. Sorry, et nii tige olin
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ehee. Igati õigustatud viha Kolini poolt. OK luban kõigile osalejatele, et sõidan sama tempoga edasi või siis üritan veel seda tõsta ja teie üritate siis mulle ausas võistluses pähe teha. Ei anna nii kergelt ma alla vaid võitlen hooaja lõpuni poodiumi kõrgeima koha eest igal etappil.
Ja siis on mul veel rohkem heameel, kui suudate mulle pähe teha ausas võitluses ja mind seljatada. Edu kõigile Saksamaal. Flat Out!!!
Ja siis on mul veel rohkem heameel, kui suudate mulle pähe teha ausas võitluses ja mind seljatada. Edu kõigile Saksamaal. Flat Out!!!
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Muutsin txti veel ära ka mis kirjutasin enne seega no hard feelings ja jätkan üritamist teie eest esikohti näpsata.Kolin kirjutas:No kuule mees ära hakka nüüd teiste võimaliku võidu rõõmu kahjustama ütlusega, et võtan sutsu tempos alla. Siis ei ole ju mõttet enam rabeleda. Jagame punktid ilma sõitmatta ära nii loosi teel. See teeb tsipa tigedaks sorry. Tahaks ikka puhtas ja ausas võitluses sul jalge aluse tuliseks teha. Mitte teades ,et võitsin tänu sellele, et Strike poiss ei viitsinud lihtsalt see ralli tallata. No ei ole midagi ju teha kui sa oled teistest üle. Mitte sina ei pea tempot alandama vaid meie peame seda tõstma ja oma sõiduoskusi parandama, et sind võita. Sõida edasi nii nagu praegu ja kõvemini veel
Vastasel juhul ei ole sellel üritusel enam mõttet ja Mitsubishi tiim lahkub sarjast kui mitte tiim siis vähemalt mina. Sorry, et nii tige olin

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ok eks siis Saksamaal kohtume. Seal loodan sul naha üle kõrvade tirida. Kuna Saksamaa on mu lemmik asfaldi ralli. Ise asi kuda ma suudan seal suure masinaga toime tulla. Aga eks ma ürita anda endast parima. Ükskord tuleb sind võita 

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vat see jutt mulle juba meeldib. Edu Saksamaal ja loodetavasti tuleb taas sekund sekundis sõit kuni viimase katseni.Kolin kirjutas:Ok eks siis Saksamaal kohtume. Seal loodan sul naha üle kõrvade tirida. Kuna Saksamaa on mu lemmik asfaldi ralli. Ise asi kuda ma suudan seal suure masinaga toime tulla. Aga eks ma ürita anda endast parima. Ükskord tuleb sind võita

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ma jätan selle hooaja vahele, aga üritan otsida endale mõne asendaja.Strike kirjutas: P.S Palun sellel rallil, kui vähegi võimalik osaleda ka Skoda, Peugeoti ja Hyundai sõitjatel.
Hooaja vahele jätmine on põhjustatud sellest, et mul pole püsivalt PS2te ja raha pole veel kokku ka saanud selle ostmiseks.
"Come on, you can see more than that"
hei mehed, ma ikka veel sõidan. 
kolinil oli ses suhtes õigus, et massiivse mitsuga on ülikiiretel saksamaa teedel üsna raske konkurentsis püsida ja vjutame ikka flat out (ainult mistuga tuleb ka üsna varakult piduripedaal tallamiseks valmis seada
)
viimased asfalditestid aga näitasid, et maksimaalne seade on leitud ja mehhaanikud annavad asjale veel viimast lihvi. lisaks sellele on tiim mistubishi suure töö tulemusena ka lõppkiirust suutnud suurendada. vajaka jääb hetkel vaid kurvist välja kiirendusel. siiski käib ka agar töö selle arendamisel.
allikas: WRC3 Mitsubishi press center.

kolinil oli ses suhtes õigus, et massiivse mitsuga on ülikiiretel saksamaa teedel üsna raske konkurentsis püsida ja vjutame ikka flat out (ainult mistuga tuleb ka üsna varakult piduripedaal tallamiseks valmis seada

viimased asfalditestid aga näitasid, et maksimaalne seade on leitud ja mehhaanikud annavad asjale veel viimast lihvi. lisaks sellele on tiim mistubishi suure töö tulemusena ka lõppkiirust suutnud suurendada. vajaka jääb hetkel vaid kurvist välja kiirendusel. siiski käib ka agar töö selle arendamisel.
allikas: WRC3 Mitsubishi press center.
Ka Fordi meeskond ja piloodid Strike ning Jälgija sõitsid kohe peale Türgi rallit asfaldi testidele Prantsusmaale, et leida sobivad seadistused Saksa teedele. Ilm oli esimesel päeval päikseline ja põhi rõhk läks uue mootori töökindluse veel paremaks muutmise peale ja õige vedrustuse leidmiseks. Teisel päeval avanesid ka taeva luugid ja saime head vihmarehvi testid.
Järgnevalt mõned pildid Stike ja Jälgija testidest:




Pildid: Rally-live.com
Järgnevalt mõned pildid Stike ja Jälgija testidest:




Pildid: Rally-live.com
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Rõõm kuulda, et Mitsu meeskond teeb kõvasti arendustööd ja jätkab progressi mis neid kindlasti ühel rallil võiduni viib. Arvan, et see saab olema juba üsna varsti. Suure autoga on kindlasti keeruline sõita kitsastel teedel, kuid õnneks pole need nii kitsad kui Kataloonias või SanRemos. Kindlasti on ka Mitsu sõitjad tasemel nagu alati ja ei loovuta kergelt ühtegi sekundit. Edu teile mõlemale Saksa teedel.Rhys Fulber kirjutas:hei mehed, ma ikka veel sõidan.
kolinil oli ses suhtes õigus, et massiivse mitsuga on ülikiiretel saksamaa teedel üsna raske konkurentsis püsida ja vjutame ikka flat out (ainult mistuga tuleb ka üsna varakult piduripedaal tallamiseks valmis seada)
viimased asfalditestid aga näitasid, et maksimaalne seade on leitud ja mehhaanikud annavad asjale veel viimast lihvi. lisaks sellele on tiim mistubishi suure töö tulemusena ka lõppkiirust suutnud suurendada. vajaka jääb hetkel vaid kurvist välja kiirendusel. siiski käib ka agar töö selle arendamisel.
allikas: WRC3 Mitsubishi press center.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kas kellegil pole sõpru, kes tahaksid sellel hooajal veel sõita WRC3 challengit Franki ja Tarvvi asemel? Nad kahjuks on mõlemad teatanud, et jätavad hooaja vahele, kuid Euroopa etappidel võiks vähemalt Skoda osaleda. 

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
See nädal on nii kiire olnud, et pole aega olnud Saksamaad äragi sõita. Nagu näha pole ma ainus.
Sõidan oma ajad ära homme õhtul ja siis ka need siia üles riputan. Loodan, et teised ka ikka osalevad etappil mitte ma üksinda.
Mitsu, Citroen, Ford, Subaru nende meeskondade piloodi peaks kindlalt rajal olema. Ja loodetavasti ka Peugeot ja Hyundai.


Viimati muutis Strike, 07 Apr 2004, 13:39, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
Strike kirjutas:See nädal on nii kiire olnud, et pole aega olnud Saksamaad äragi sõita. Nagu näha pole ma ainus.Sõidan oma ajad ära homme õhtul ja siis ka need siia üles riputan. Loodan, et teised ka ikka osalevad etappil mitte ma üksinda.
Mitsu, Citroen, Ford nende meeskondade piloodi peaks kindlalt rajal olema. Ja loodetavasti ka Peugeot ja Hyundai.
....ja Subaru

Re: aix
Sorry. Loomulikult ka sinised rajal ja seda küllalt edukalt nagu viimane etapp näitas. Edu Saksas.aix kirjutas:Strike kirjutas:See nädal on nii kiire olnud, et pole aega olnud Saksamaad äragi sõita. Nagu näha pole ma ainus.Sõidan oma ajad ära homme õhtul ja siis ka need siia üles riputan. Loodan, et teised ka ikka osalevad etappil mitte ma üksinda.
Mitsu, Citroen, Ford nende meeskondade piloodi peaks kindlalt rajal olema. Ja loodetavasti ka Peugeot ja Hyundai.
....ja Subaru
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Team Subaru esisõitja Johunn sai peale väikest testi Kataloonias Saksa ralli sõidetud. Ajad tulid väga head, kuuel katsel tegin põhja ning ainult SS7 tulemuse üle on põhjust nuriseda, sai liiga palju vigu tehtud. Üldmulje oli rallist väga hea, teed sobisid nii autole kui sõitjale märgatavalt paremini kui Türgis. Kataloonia test aitas tublisti kaasa auto arendamisele asfaldil. Peale Saksamaad siirduti otse Küprosele kus tehti väike kruusa test eesootavate kruusaetappide ootuses.
Saksamaa ralli ajad:
Day1
SS1 2:42,94
SS2 2:13,17
SS3 3:53,14
Day2
SS4 4:13,66
SS5 2:18,09
SS6 2:45,28
Day3
SS7 4:31,52
SS8 3:58,20
SS9 1:42,67
Overall:
28:18,67
Järgmiseks etapiks võiks olla Küpros
Saksamaa ralli ajad:
Day1
SS1 2:42,94
SS2 2:13,17
SS3 3:53,14
Day2
SS4 4:13,66
SS5 2:18,09
SS6 2:45,28
Day3
SS7 4:31,52
SS8 3:58,20
SS9 1:42,67
Overall:
28:18,67
Järgmiseks etapiks võiks olla Küpros
Saksast tagasi ja oleks saanud paremini minna sest see on ainuke asfalt kus on võimalik ilma vigateta sõita aga siin on ajad
SS 1 2,35,66
SS 2 2,08,84
SS 3 3,50,48
SS 4 4,02,41
SS 5 2,10,69
SS 6 2,30,65
SS 7 4,10,29
SS 8 3,50,04
SS 9 1,38,04
Üldaeg 26,57,10
Soovin edu teistele ja loodan et saan mõnetki punktid kõvakattega pinnaselt sest see kate ei sobi mulle eriti(itaalja ja prantsuse etappideks peaks puhkuse võtma
)
Järgmiseks pakun endiselt jonnakalt kreekat.
SS 1 2,35,66
SS 2 2,08,84
SS 3 3,50,48
SS 4 4,02,41
SS 5 2,10,69
SS 6 2,30,65
SS 7 4,10,29
SS 8 3,50,04
SS 9 1,38,04
Üldaeg 26,57,10
Soovin edu teistele ja loodan et saan mõnetki punktid kõvakattega pinnaselt sest see kate ei sobi mulle eriti(itaalja ja prantsuse etappideks peaks puhkuse võtma

Järgmiseks pakun endiselt jonnakalt kreekat.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
Sai kah eile ära kihutatud ja peaks ütlema, et läks väga hästi.
Saksa oli ka ainuke asfaltiralli, mis mulle tõsiselt meeldib. Teine selliseks on hispaania. Tundub aga, et Subaruga vist ikkagi Fordi ja Citroeni vastu ei saa. Kiirust ei jagu nii palju. Tuju teeb heaks, et võin juba korralikult konkurentsis olla. Sõidu ajal olin millegi pärast kindel, et vahed tulevad suuremad, aga oh üllatust.
Ajad siis sellised
SS 1 2,39,67
SS 2 2,12,65
SS 3 3,48,58
SS 4 4,02,31
SS 5 2,11,76
SS 6 2,29,89
SS 7 4,15,48
SS 8 3,52,86
SS 9 1,33,14
Üldaeg 27,06,34
Järgmiseks pakun Uus Meremaa
Saksa oli ka ainuke asfaltiralli, mis mulle tõsiselt meeldib. Teine selliseks on hispaania. Tundub aga, et Subaruga vist ikkagi Fordi ja Citroeni vastu ei saa. Kiirust ei jagu nii palju. Tuju teeb heaks, et võin juba korralikult konkurentsis olla. Sõidu ajal olin millegi pärast kindel, et vahed tulevad suuremad, aga oh üllatust.
Ajad siis sellised
SS 1 2,39,67
SS 2 2,12,65
SS 3 3,48,58
SS 4 4,02,31
SS 5 2,11,76
SS 6 2,29,89
SS 7 4,15,48
SS 8 3,52,86
SS 9 1,33,14
Üldaeg 27,06,34
Järgmiseks pakun Uus Meremaa
Tore näha, et team Subaru juba Saksamaal lõpetanud ja ka Citroen rajal käinud. Hetke MM liider Strike ja Ford asub Saksamaa teedele täna õhtul Homme siis on ajad kõigile siin näha. Seniks, aga kõigile kes veel pole sõitnud edu Saksas. Hetkel hääletatud 3 eri rallit. 

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
SS1 2:37,02
SS2 2:06,18
SS3 3:43,32
SS4 3:57,00 siit tuli uus isiklik rekord
SS5 2:07,19
SS6 2:38,43
SS7 4:01,27
SS8 3:50,10
SS9 1:35,15
total: 26:35.66
vot see oli alles vihane võitlus. SS9 venis Kolinil üks kurv, suure pingutuse tõttu, liig pikaks ja sealt sai ka tagasi võetud. krt, mehhaanikud tegid ära kõva töö. auto oli maksimaalne ja sõidurütm tempokas.
järgmisena võiks kimada uus-meremaal
SS2 2:06,18
SS3 3:43,32
SS4 3:57,00 siit tuli uus isiklik rekord
SS5 2:07,19
SS6 2:38,43
SS7 4:01,27
SS8 3:50,10
SS9 1:35,15
total: 26:35.66
vot see oli alles vihane võitlus. SS9 venis Kolinil üks kurv, suure pingutuse tõttu, liig pikaks ja sealt sai ka tagasi võetud. krt, mehhaanikud tegid ära kõva töö. auto oli maksimaalne ja sõidurütm tempokas.
järgmisena võiks kimada uus-meremaal