
ja Gusi off peale SS16 finishit. Tundub, et see Fiest R5 MKII sobiks ka Dakari jaoks väga hästi..
https://mobile.twitter.com/Krisse_Sohlb ... 31104?s=20
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.jax kirjutas:Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.tugitoolifänn kirjutas:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...
Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...
Jäi selline tunne kuidagi...
Põnev on ka jälgida, et kisa läheb alles siis lahti, kui millegi taolisega saab hakkama Tänak, Neuville või OgierPärtel kirjutas:Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.jax kirjutas:Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.tugitoolifänn kirjutas:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...
Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...
Jäi selline tunne kuidagi...
Eks see selline hall ala. Kui kohad paigas ja töristavad pühapäevased katse läbi ja keegi võidu ei sõida, siis mis vahet sel on, kas värskete rehvide või poolpidustega PS-le minna. Võrdsed võimalused.kiilakass kirjutas:Enne powerit uued rehvid lülitaks rally2 mehed ju konkurentsist. Kaoks point ära.
Tagadiffer kirjutas:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.
Vaatasin ka et kui laupäeval ikka midagi katki läheb, siis on jama majas. 152 katsekilomeetriga võib vabalt midagi küljest ära kukkuda/katki minna. Veits masendavKolin kirjutas:Tagadiffer kirjutas:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.
Kurjuures Walesis on pühapäeval service täitsa olemas ennem kaht viimast kiiruskatset. Samas Laupäeval on ainult rehvide vahetamise ala ja lisatulede külge kruttimise ala. Service puudub kogu päeva jooksul.
Sest remote service tõstab kulusid.Kolin kirjutas:Ma ka ei saa aru miks Laupäev ilma serviseta on. Kunagi kasutati remote servist.kuhu võeti kaasa vajalikud jupid.