Thursday - Total Special Stage Distance 2.00km 1 %
Friday - Total Special Stage Distance 159.14km 51 %
Saturday - Total Special Stage Distance 110.10km 36 %
Sunday - Total Special Stage Distance 38.62km 12 %
Tänud kiire teema algatuse eest. Panen enda mõtted alustuseks kirja. Türgis ei ole puhastusefekt nii suur, sest tavalise kiviklibu asemel on seal rändrahnud ja muud suured kivid, mis tee pealt eriti ära ei kao. Esimesed võivad tee äärest pigem tee keskele kive juurde tuua. Sellepärast suutis Neuville eelmine aasta esikohalt startides ilusti ka avapäeva võita. Ogier oli teisena startides teine ja Ott kolmandana minnes avapäeva lõpuks viies.
3.koht kaotas võitjale 1min 46 sek
4.koht 4+min
5.koht 7+min
6.koht oli Henning r5'ga
See näitab et rahulikult sõites 0,25s/km kaotades (nagu Ott esimesel päeval kaotas) võib esi nelikusse küll sõita. Aga kes teab kas selline tiksumine tulemusele toob, sest vahest võib viga rahulikult sõites tulla lihtsamalt sisse kui võidu sõites
Mostly same stages as last year with some small changes here and there
- New stage Kizlan on Saturday, it's very fast, wide and smooth. Completely different to the other stages. Dare I predict 120 km/h average speeds?
- Last year's fastest stage Göcke has most of its route replaced with a narrow and technical road.
- The rough ending from the Ula stage is removed. This is where Evans and Østberg broke their cars.
- Friday has more than half of the rally length.
Loodetavasti Ott Hyundaid siiski ei valinud, sest Sordol on see aasta neid kummalisi probleeme ikka väga palju olnud. Neuvillel samas mitte ühtegi, ei tea kas ühele autole pannakse rohkem tähelepanu ja jõudu.
Huvitav, Ott ja Latvala sõidavad samade autodega(SP 1007 ja SP 1006), millega Mehikos, Argentiinas ja Tsiilis.. Meeke sellega(SP 1011), millega ülejäänud rallid see aasta.. (v.a Saksa, seal olid kõigil uued)
Kui see parempoolne päriselt see uus tiib on, siis ikka haigelt suur muudatus, väiksem igat pidi, tagatulest on kaa tunduvalt üles poole toodud, vasak(vana) on kohe tule kohal. Vasak pilt on vist saksast kus tiib paar cm oli kerele lähemale toodud aga muidu muutmata.
Ongi täiesti uus tiib. Põhimõtteliselt poole väiksem ja nüüd palju sarnasem teiste tootjate tiibadega. Saab väga põnev olema näha kuidas see uus tiib sellele autole sobib.
nsa kirjutas:Kui see parempoolne päriselt see uus tiib on, siis ikka haigelt suur muudatus, väiksem igat pidi, tagatulest on kaa tunduvalt üles poole toodud, vasak(vana) on kohe tule kohal. Vasak pilt on vist saksast kus tiib paar cm oli kerele lähemale toodud aga muidu muutmata.
Saksast ei ole see pilt kindlasti, tundub nagu Monte pilt, sest NAASTU kleebis on tagaluugi peal. Vist oli ainult Monte kus sellin korraldus on!
Aga muutused on märgatavad.
>
0
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast