Kui Breen osaleb Hyundaiga Rally Estonial siis võib arvata et osaleb ka Soomes. Sel juhul on Breeni võtmine siuke kahe otsaga asi. Varasemalt on ta olnud ju Soomes kiire-2016 oli ju kolmas. Aga samas kas tema polnud üks neist kes ütles et tema ei julge selle uue autoga enam kiiremini sõita-2018 Soome koos rehvipurunemisega 8s koht.
See kõik tähendab aga seda et Hyundai tahab seda tiitlit ikka väga. Juba ollakse kasutamas sel hooajal viiendat meest.
Aga Paddoni kommentaari kohta, et suht lapsik ja lambine.. Täiesti arusaadav, et inimesel, kes on terve see hooaeg sõitnud võimalikult paljudel rallidel(mitte MM) R5ga ning ennast pildil hoidnud on paremad võimalused ja sidemed, kui mehel, kes keskendub kaugel-kaugel üle ookeani Uus-Meremaal kohalikele meistrikatele, enda ärile ning vist rallikrossile..
Ei ole mitte midagi Paddoni vastu, äge vend ja hoidsin pöialt, kui sõitis WRCs, kuid selliste avaldustega ei tee küll mingit kasu endale..
Rootsit olla pakutu talle hoopis, millest ta keeldus. Ja no õigesti teeb ka, ühekordse etteastega võib rohkem kahju teha, kui kasu.
E: Ah hoopis nii oli:
-huviline2- kirjutas:Rootsit olla pakutu talle hoopis, millest ta keeldus. Ja no õigesti teeb ka, ühekordse etteastega võib rohkem kahju teha, kui kasu.
Kui juba korra ära ütled, ei pruugi rohkem pakkumisi tulla. Selles suhtes ei tohiks kobisemist olla kui nüüd jällegi 1MM ralli pakkumisel oli.
ma arvan, et oma toetajate ja sponsorite abiga oleks ta saanud see aasta vabalt M-Spordis sõita, kuid kuna ta kangekaelselt seotud oma Uus-Meremaa Hyundaiga, siis nii on..
Hayden pani täna pikema jutu oma FB lehele. Ma saan täitsa aru temast, talle pole ametlikult pakutud Soomes sõitmist. Samas ta ongi püüdnud Hyundaile lojaalne igati olla ja nüüd anti selline noahoop selga, see võtabki vanduma. Soovib Breenile edu ja rõhutab, et tal ei ole midagi Breeni vastu.
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
maailmameister kirjutas:Hayden pani täna pikema jutu oma FB lehele. Ma saan täitsa aru temast, talle pole ametlikult pakutud Soomes sõitmist. Samas ta ongi püüdnud Hyundaile lojaalne igati olla ja nüüd anti selline noahoop selga, see võtabki vanduma. Soovib Breenile edu ja rõhutab, et tal ei ole midagi Breeni vastu.
I will make one single post here about the current situation and our feelings, as for too long we have said nothing and tried to do the right thing. Firstly, happy for Craig and I wish him all the best for the rally.
I will point out all the talk that we turned down the offer of a 1 Rally drive with Hyundai is not correct and was blown out of proportion from media speculation. Originally there was talk of this when we first got news of no seat for 2019 last December, and at the time emotion was raw after being left high and dry. However nothing was formally discussed. Since February we have actively been in communication to be involved with the team in any role - testing, 1 off rallies (Finland).....anything. My passion is still very high for WRC and I feel I’m at my prime at present. I know the car well and was prepared to jump straight in and do a good job for the team.
So naturally you can understand we are very upset. I have given my life to this brand in everything I do. Our NZ business, our NZ Hyundai partnership, purchase of a TCR car, everything we possibly could do! And yet we were not even spoken to about this event despite us offering our services several times. Since we did our last rally in Australia, we have had very little communication from them - no acknowledgment of our time with them, no formal thank you, no heads up on the future.
I will say through all this, how much we appreciate the unconditional support from Hyundai NZ and how much they have my back. They fully support all our comments. Many people say we need to cut our ties – well, think of it this way, do you cut your ties for a couple of years in the WRC vs a potential lifetime partnership in this part of the world? It’s never as straightforward as most people think.
Big thanks to all your support. Means a lot. Again I stress this is nothing against Craig, I have nothing but respect for him and it’s only natural you take what opportunities you can.
Liiga vara on praegu minu arvates. Enne peaks stabiilselt r5-ga ühest teatud norralasest kiirem olema. Aga kui see kuulukas tõele vastab, siis kumb minema lüüakse? Latvala või Meeke? Ei usu eriti, et Tänak kuhugi liigub, pigem saab temast Eesti enim teeniv sportlane ja palganumber võib kerkida kusagile Ogieri kanti. Wilson võib oma autosid müüa nii palju kui tahab, aga Toyota suurkorporatsiooni vastu ta ikkagi ei saa. Pakun, et Latvalale ja Meekele esitatakse ultimaatum: see kes suudab hooaja lõpuni tiimi rohkem aidata ja lõpetab unistamise individuaalsest MM-tiitlist, pelgalt power stage punktidele lootes, see jätkab ka järgmisel aastal. Ja siis on veel üks ebatõenäoline variant, et jätkatakse samas koosseisus, aga Rovanpäerä jr. saab osaleda valitud etappidel, kedagi asendades.
teine_riiul kirjutas:Ja siis on veel üks ebatõenäoline variant, et jätkatakse samas koosseisus, aga Rovanpäerä jr. saab osaleda valitud etappidel, kedagi asendades.
Arvan, et Toyota koosseis järgmisel aastal on Ott, keegi veel täiskohaga (Evans, Sordo, Sunninen?) ning kolmandat autot jagavad Rovanperä ja Katsuta.
Millegipärast olen ma üsna veendunud, et ei Meeke ega Latvala järgmisel aastal Toyotaga ei sõida. JML jaoks saab see karussell ilmselt üldse läbi.
Kusagilt oli kuulda,et Jari pidi üldse kiivri varana riputama. Meekele ka kohta ei jätku. Meeke võeti ühe aastase projektina. Kuna Lappi liikus Citroeni ja Rovamperä on Škodaga seotud. Siis ei jäänudki muud üle kui Meeke selleks vahe aastaks meeskonda tuua.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Üks koht on jätkuvalt vanadele kaladele vaba, kui peaks juhtuma, et Rovanperä näiteks õpipoisiks võetakse. Seda need Meekeid ja Jari-Mattid tõestada tahavadki. Rovanperä leping pidi olema selline, hetkel, et kuniks WRC pakkumist pole, on seotud, aga võib iga kell liikuda WRCsse. Arvestades, mis tal esimestel etappidel juhtus, siis põhikohaga sõitjaks tiitli eest võitlevasse tiimi teda ei paneks küll.